In deze Flash Sale vind je schitterende fotoprints op kwalitatief hoogwaardige materialen. Van stil leven tot een bruisend New York en van James Dean tot Marilyn Monroe. Deze fotoprints zijn een leuke eyecatcher voor elk interieur.
Goedemiddag Bert,
Scherp gezien, er stonden inderdaad verkeerde foto’s bij, maar het is nu aangepast.
Groet,
Jelle
Goede middag Jelle,
Bij de fotoprints op RVS 118*70 staan nog 2 afbeeldingen met hetzelfde bestelnummer 072. Kun je dat ook nog aanpassen?
Grt.
Bert
Dag Jelle,
Ik zou graag een van de foto’s bestellen, maar 072 staat inderdaad nog altijd dubbel. Wat is het juiste nr. van de duinen en de zee?
Mvg,
Rob
Beste Rob dat is nummer RVS055 118×70 cm
Gr
Marcel
Wat is het verschil bijfotoprint RvS type 011 tm 019?
Beste Pauline,
Ik snap je graaf niet helemaal, je vraagt het verschil bij foto print RVS 011 t/m 019.
Ik kan alleen zeggen dat deze allemaal in het formaat 98×48 of 48×98 cm zijn.
Gr
Marcel
Ik zou graag willen bestellen, maar er staan nog een paar onduidelijkheden in:
Voor 118*70 staat inderdaad nog altijd 072 dubbel? Wat is het juiste nr van duinen en zee?
Voor 149*98 staat rvs074 dubbel: ik wil degene met de wereldkaart bestellen. Wat is hier het juiste nummer van?
Ik bestel er wel een aantal hier: https://sfeerleven.nl/wonen/muurdecoratie/ter-halle-schilderijen…stukje goedkoper.
Beste
De zee en de duinen hebben het nummer RVS055 118×70 cm.
De wereldkaart is RVS075 148×98 cm.
Gr
Marcel
Volgens mij klopt bij de fotoprint op RVS 149*98 de nummering niet. 2 Dessins hebben de code 072 en 072 is niet bestelbaar.