27 oktober 2015 om 00:00
iBOOD

Bialetti pannen

Bialetti pannen
De smaak van Italië

Liefde gaat door de maag, en dat is zéker het geval bij de Italianen. Je kunt er dus ook blind vanuit gaan dat deze pannen van het Italiaanse merk Bialetti voldoen aan de verwachtingen van de veeleisende thuiskok. Ze zijn geschikt voor alle warmtebronnen, dus grijp je kans en gun jezelf een fijne grillpan, schaf een nieuw setje koekenpannen aan of koop die wok en sla aan het kokkerellen!

27 oktober 2015 om 00:20
salsero Gebruiker

Dikke bodem van wel 5 cm,  duurt even voordat ie warm is dan. Sla deze aanbieding over.

27 oktober 2015 om 07:48
rooy Gebruiker

Haha, 5mm was ruim voldoende geweest ;-)

27 oktober 2015 om 08:12
Moderator Dees Moderator

Hallo Salsero en Rooy,

Excuses voor de typfout. Ik zal de betreffende afdeling vragen om het te veranderen!

Bedankt voor de melding!

Groetjes,
Dees

27 oktober 2015 om 14:14
Marryvberkel Gebruiker

Kan deze pan ook in de oven?

27 oktober 2015 om 15:41
ErAdiCToR Gebruiker

Iemand ervaring hiermee?

Ik heb zelf Bialette pannen, van 2 jaar terug, en wil eea gaan vervangen. Echter ook zeer tevreden met mijn greenpan.

Is dit een beetje van dezelfde kwaliteit anti aanbak als greenpan?

27 oktober 2015 om 20:55
kees1988 Gebruiker

Hoe zit het met garantie m.b.t. deze pannen?

En krijg je bij bijvoorbeeld de hapjespan ook een deksel?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

28 oktober 2015 om 18:49
kees1988 Gebruiker

Is er niemand die deze vragen (en die van Marryvberkel en Tobybot66) kan beantwoorden?

28 oktober 2015 om 09:05
Tobybot66 Gebruiker

Zijn de pannen geschikt voor de oven?

En zitten er bij de braadpan en hapjespan een deksel bij?

28 oktober 2015 om 10:34
ad_vos Gebruiker

Er zitten geen deksels bij, jammer had anders graag die braadpan en hapjespan gehad

29 oktober 2015 om 05:29
bertpriem09101974 Gebruiker

Geen aanrader nu met de huidige Teflon crisis. Kankerverwekkend

29 oktober 2015 om 11:09
DoubleUx2 Gebruiker

Volgens alle onderzoeken die ik heb gelezen had ik 10 jaar geleden al moeten sterven aan diverse soorten kanker.
Net weer in het nieuws gekomen dat bewerkt vlees ook kankerverwekkend is, ik zie de overheid het niet uit de schappen trekken dus dan kan het niet heel schadelijk zijn. (Laat de complot theorieën maar komen over dat de overheid geld verdient met de verzorging van kankerpatiënten)

Ontopic:
Jammer genoeg geen enkele reviews gevonden over de Evolution reeks. Iemand persoonlijke ervaring?

30 oktober 2015 om 03:37
Nichico Gebruiker

Zo’n aanbieding waarbij ik een 8 euro onder de winkelprijs moet storten kan mij niet echt over de streep trekken,.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.