9 november 2015 om 00:02
iBOOD

LDV Pannen

LDV Pannen
La Dolce Vita

De pannen van La Dolce Vita zijn vervaardigd uit hoogwaardige duurzame materialen om zo de beste kookprestaties te garanderen. Door de innovatieve engineering en het ingenieus design zijn alle producten een lust voor het oog. Dit assortiment is vervaardigd uit gepolijst hoogwaardig 18/10 roestvrij edelstaal. Daarnaast zijn ze ook geschikt voor alle warmtebronnen, inclusief inductie.

9 november 2015 om 00:16
soukhan Gebruiker

Gebruiksaanwijzing: 404 not found.

Zijn deze pannen krasvrij? Ik vermoed van niet, maar ik kan het maar vragen.

9 november 2015 om 00:54
RPT Gebruiker

edelstaal dus RVS is nooit krasvrij

9 november 2015 om 01:38
Tek2reality Gebruiker

Dit is werkelijk waar onvoorstelbaar!! Ik heb jullie ingelicht over de antiaanbaklaag van de wokpan en heel duidelijk gemaakt dat de vorige specificaties incorrect waren. De antiaanbaklaag is namelijk van teflon en is daardoor niet geschikt voor temperaturen tot 400 graden, maar veel lager! En dan nu toch weer met deze specificaties de pan verkopen aan argeloze Ibooders terwijl jullie ondertussen allang beter weten! Damn!! Hebben jullie echt zo weinig respect voor jullie klanten??

9 november 2015 om 10:33
Moderator Coert iBOOD Moderator

Beste Tek2reality, 
Alle pannen zijn geschikt voor temperaturen tot 400 graden. De wok is vanwege de anti-aanbaklaag inderdaad minder geschikt om in de oven te gebruiken. We hebben het aangepast! Dank voor je opmerking.

9 november 2015 om 15:46
HKluivert Gebruiker

ik vind dit geen helder antwoord. Geen enkele gewone oven wordt 400 graden, dus dat zal het probleem niet zijn. Op een gasvlam echter kan het lokaal wél heel warm worden, zeker als je een echte wokbrander hebt; 400 graden lijkt me zeker haalbaar. Dus… Niet op een sterke (wok-)brander?

9 november 2015 om 22:03
Tek2reality Gebruiker

Hi Tek2reality, ik heb je vraag doorgezet naar de klantenservice. /p>

Edited by: Eveline iBOOD

9 november 2015 om 22:05
Tek2reality Gebruiker

ook al is ook dat niet netjes, maar dit is echt gewoon bijdehand!?!

9 november 2015 om 12:04
Ciment Gebruiker

Is de antiaanbaklaag nu van teflon of niet? Ik dacht dat dit niet meer toegestaan was.

9 november 2015 om 12:31
oinkoink12 Gebruiker

Sommige slechte soorten zijn verboden (PFOA’s)

9 november 2015 om 15:44
Ciment Gebruiker

Maar PFOA wordt gebruikt bij de productie van Teflon. En bij hoge temperaturen komen er giftige dampen vrij.

9 november 2015 om 21:57
Tek2reality Gebruiker

De aanbaklaag is van gewoon normaal Teflon, ik heb hem hier staan met sticker “Teflon nu Dupont? erop.

11 november 2015 om 20:24
Chriss66 Gebruiker

Dupont is producent van de anti kleeflaag. De lagen zijn er in meerdere kwaliteiten. Meestal is het onverstandig de pan heter te maken dan 190 graden, vanaf 230-240 graden zal de transparante toplaag verbranden waardoor de anti kleef eigenschappen tot nul worden gereduceerd.

9 november 2015 om 19:58
karel.monsieur Gebruiker

Bij de koekenpan van 28 cm staat bij de specificaties “2 pannen van 28 cm” maar er staat niet “duopack” zoals er gebruikelijk staat. Is het een duopack of niet?

10 november 2015 om 09:37
Moderator Coert iBOOD Moderator

Beste Karel,

Excuses. Verkeerd vermeld. Is aangepast. Het gaat bij de 28 cm om 1 pan.

12 november 2015 om 09:26
mahoogerduijn Gebruiker

Wat is de dikte van de bodem?

12 november 2015 om 09:26
mahoogerduijn Gebruiker

van de koekenpannen :)

12 november 2015 om 11:52
oinkoink12 Gebruiker

Een flinke centimeter

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.