17 november 2015 om 00:01
iBOOD

GreenPan

GreenPan
Kookgerei dat jouw eten met liefde behandelt!

Houd je van lekker en gezond eten? Dan moet GreenPan deel uitmaken van jouw keukengerei. Deze pannen voldoen aan de nieuwe trend: gezond, gemakkelijk en "groen" koken! Er zijn geen schadelijke stoffen gebruikt en het gebruik van boter of olie is nauwelijks noodzakelijk dankzij de duurzame anti-aanbaklaag. Het Thermolon interieur zorgt voor een perfecte hitteverdeling én de pannen zijn oven- en vaatwasserbestendig!

17 november 2015 om 00:27
ErAdiCToR Gebruiker

Ik ga toch bestellen.

Tevreden over de wok dus ik ga een paar pannetjes doen.

Voor dit geld kan je er geen buil aan vallen.

17 november 2015 om 07:18
Willyone Gebruiker

Ik vind het superpannen, ik heb er 4.

Een hele grote van 32 cm heb ik er zelfs bij gekocht voor de “volle”prijs !

17 november 2015 om 07:36
tomwynants Gebruiker

@ibood:

Zijn deze pannen geschikt voor inductie?

17 november 2015 om 08:43
DoubleUx2 Gebruiker

Niet een van de zes pannen die hier worden aangeboden zijn geschikt voor inductie, helaas.

17 november 2015 om 07:45
doolinhuis Gebruiker

Ik heb er 2 gehad, ze liggen in de container. Eerste maand geweldig, daarna bakte alles vast en waren ze niet meer schoon te krijgen.

Ik zou 2 x nadenken voor u ze koopt.

17 november 2015 om 16:34
ddgraaf Gebruiker

Klopt helemaal, alleen de wokbrander is een ideale pan. Al de andere flut.

17 november 2015 om 16:35
ddgraaf Gebruiker

Ik bedoel wokpan.

17 november 2015 om 09:03
oinkoink12 Gebruiker

Gweldige pannen, niet te heet met oliën werken en dan gaan ze jaaaaren mee.

17 november 2015 om 09:53
h0mm3l Gebruiker

Vreemd dat er altijd gemengde reacties zijn over de Greenpannen. Was er daardoor zelf eerst ook huiverig voor. Uiteindelijk toch maar hier besteld 1-2  jaar geleden omdat we in het studentenhuis echt nieuwe pannen nodig hadden. Zeker geen spijt van gehad, pannen zijn nog steeds zo glad als een aal en zijn daardoor ook makkelijk schoon te maken. 
Snap dus ook niet hoe je de pannen kunt vernaggelen, als ze het met een beetje voorzichtigheid en gezond verstand zelfs in een studenenhuis goed blijven.

17 november 2015 om 12:38
BeeKaa Gebruiker

Sluit ik me bij aan. Ik heb inmiddels 5 van deze pannen (1 vlees-, 1 vis- en 1 ‘gewone’ koekenpan, een wok en een wadjan en ik ben er zeer tevreden over. Inderdaad niet te heet laten worden (dus niet op een wokbrander!) en ik doe ze voor de zekerheid ook niet in de vaatwasser (al staat er dat ze vaatwasserbestendig zijn). Bestel er nu nog een hapjespan bij.

17 november 2015 om 12:45
BeeKaa Gebruiker

O ja, nog een tip: koop voor een paar euro bij de AC-tion o.i.d. een setje panbeschermers. Als je de pannen gaat stapelen zonder deze dingen dan kun je inderdaad de laag beschadigen.

17 november 2015 om 13:03
Peacemaker2 Gebruiker

Slechte ervaring hier mee, 4 pannen gekocht waarvan de wokpan en de bakpan een soort vuil laagje hebben gekregen dat in de bodem zit en ik niet meer weg krijg. Als ik kip ga bakken dan blijft het meteen plakken aan de bodem ondanks dat ik er genoeg olie in doe. De kookpan duurt standaard 2 minuten langer voordat het water kookt in vergelijking met een Hema kookpan.
Dit, ondanks dat ik het nooit in de vaatwasser heb gezet.

Kwaliteit voelt wel goed aan van bijv. de hengels maar ik zou het niet nog een keer kopen. Hema/Ikea pannen zijn van veel betere kwaliteit.

18 november 2015 om 09:38
oinkoink12 Gebruiker

Zoals in het boekje staat, zo min mogelijk olie gebruiken op heet vuur, dan koekt de olie aan, en krijg je dat bruine laagje. Als je dat eenmaal door hebt, zijn het geweldige pannen.

17 november 2015 om 18:52
obelixer Gebruiker

Gelukkig heb ik inductie anders zou ik er nog over moeten gaan nadenken.

18 november 2015 om 22:00
Cashtro Gebruiker

Jammer zeg! Ik heb ook inductie, maar toch raar .. roestvrij staal is toch magnetisch?

18 november 2015 om 23:45
stinoo Gebruiker

Over het algemeen zijn goedkope pannen niet geschikt voor inductie :-)

18 november 2015 om 22:43
Roberto2310 Gebruiker

Bij *SNAP* in de buurt *SNAP* voor exact dezelfde pan van 26 cm.

En de wok van van 28cm voor *SNAP*>

Edited by: Tom

Beste,

een prijsvergelijking mag , maar alleen met een correct werkende URL over identiek hetzelfde product.

Met vriendelijke groeten,
Tom

19 november 2015 om 09:16
PeggyE Gebruiker

Ik heb ook zwarte kookpannen nodig die echt ECHT geschikt zijn voor inductie. Ik heb 3x een set online gekocht en heb deze sets 3x moeten terugsturen, omdat de pannen -ondanks de info op de site ‘geschikt voor inductie’ het op geen enkele inductiezone deden.

19 november 2015 om 21:00
woutvergauwen Gebruiker

komt uit welke collectie?

20 november 2015 om 12:45
joker5689 Gebruiker

Hoe wordt de grootte in feite gemeten? Is dit de diameter van de bodemplaat? Of de diameter gemeten bovenaan?

20 november 2015 om 13:28
Moderator Kris Moderator

Interessante vraag, joker56789! Ik ben even gaan spieken in google, en vond dit: De afmetingen van de pan is de diameter van de bodem van de pan. Hopelijk helpt dit jou verder, Kris

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.