17 november 2015 om 00:01
iBOOD

Ambianzz Dekbedovertrekken

Ambianzz Dekbedovertrekken
Dekbedovertrekken met humor

Deze geinige dekbedovertrekken van Ambianzz geven aan hoe het er in menig relatie aan toe gaat. Mannen laat je niet kisten. Het is geven en nemen in een relatie. Gun haar dit dekbedovertrek en jij mag bepalen waar de vakantie dit jaar naar toe gaat! Kies uit de types His/Her Side, Left/Right of Mr. Right/Mrs. Always Right. De dekbedden zijn gemaakt van 100% microvezel en zijn voorzien van een doorlopende instopstrook.

17 november 2015 om 08:20
surow Gebruiker

Hi, wat is kussens maat?

17 november 2015 om 08:50
SROstuff Gebruiker

De standaard maat 60×70cm

17 november 2015 om 09:20
Bosch79 Gebruiker

Wat zit er precies in het pakket als je de 140×200/220 besteld?

17 november 2015 om 10:55
Susantigoon Gebruiker

Jammer, de strijkplank staat hier links en de tv-ab ligt rechts dus wij liggen andersom…

18 november 2015 om 11:09
joyceke086 Gebruiker

Links = his side
Rechts = her side

maar wat is de andere kant van het overtrek? Mocht je het omdraaien, past het misschien wel…

Wij zitten ook met dat probleem, jammer :(

17 november 2015 om 15:01
dennis288 Gebruiker

Dien je voor 140×200/220 2 stuks te bestellen of is 1 aantal een dekbed voor links en rechts. 

17 november 2015 om 17:34
ErAdiCToR Gebruiker

Vorige keer gekocht. Ligt heerlijk en gaat lang mee.

19 november 2015 om 10:11
joyceke086 Gebruiker

Links = his side
Rechts = her side

maar wat is de andere kant van het overtrek? Mocht je het omdraaien, komt het dan op hetzelfde neer of is het dan omgekeerd?

19 november 2015 om 10:26
gert-zelluf Gebruiker

Echt super jammer. Wij liggen ook andersom, ondanks dat ze vaak heeft (krijgt). Ik had de bestelling al bijna klaar toen het mij opviel… Blijkbaar is deze Ibood voor slechts 50% van het klantenbestand :-(

19 november 2015 om 16:40
joyceke086 Gebruiker

kan er hier een moderator eens reageren hoe het zit met de lakens als je deze omdraait???

misschien hebben we nog geluk en kunnen we de andere kant gebruiken ;-)

19 november 2015 om 19:52
Moderator Kris Moderator

Sorry joyceke086, ik heb deze lakens niet liggen hier, anders konden we het samen uitzoeken ;-)

Fijne avond, Kris

20 november 2015 om 09:06
Moderator Kris Moderator

Allen, we hebben het even uitgemeten, afgepaald en doorgelicht – aan de andere kant staat niet het omgekeerde van de bovenkant. Misschien toch een optie om een “position-switch” te doen (de Belgen onder ons weten wel waarom), of je draait het boeltje 180° rond*, dan is de tekst leesbaar vanuit bedpositie zelf :-) Fijne dag, Kris

* dit is niet door iBOOD gevalideerd en gebaseerd op speculatie

20 november 2015 om 10:24
strobistar Gebruiker

Ik snap het probleem helemaal niet: als zowel “hij” en “zij” in bed steken, wie gaat er in godsnaam komen controleren (liefst met het licht aan) of “hij” en “zij” aan de juiste kant van het bed liggen? Juist! Niemand! Of misschien toch die stiekemerd die met de gordijnen openslaapt ;-)

Toedeloei!

22 november 2015 om 20:33
Lauraahh Gebruiker

is het normaal dat ik 2 dagen na mijn beselling nog steeds geen bevestigingsmail heb gekregen?

23 november 2015 om 08:59
Moderator Kris Moderator

Beste Lauraahh, kijk je ook even in je spam folder – daar duiken de iBOOD mails soms ook op. Maar je bestelling hoort zowiezo in “mijn iBOOD” te staan rechtsboven. Zoniet neem je best even telefonisch contact op met de klantendienst. Fijne dag, Kris

10 december 2015 om 07:38
delilahss Gebruiker

Wanneer gaat het artikel uiteindelijk verzonden worden?

6 december 2015 om 10:11
ruudmelkert Gebruiker

Wanneer worden ze verstuurd? Want het was eigenlijk een sinterklaascadeautje

8 december 2015 om 02:14
Phaach Gebruiker

Inderdaad, ik heb de bestelling ook nog niet mogen ontvangen..

8 december 2015 om 12:49
coppoolser Gebruiker

Ik heb jullie enkele dagen geleden een mail gestuurd met de vraag wanneer de bestelling nu daadwerkelijk wordt verstuurd. Maar zoals gewoonlijk bij jullie zijn jullie alleen maar gericht op het beantwoorden van presale vragen. Graag zsm antwoord.

9 december 2015 om 10:06
LaFinesse Gebruiker

Ik heb mijn bestelling ook nog niet ontvangen! Hoe zit het met de verzending?

9 december 2015 om 13:17
huppelbas Gebruiker

Zou fijn zijn als ibood wat meer aandacht zou richten op after sale.. Wanneer worden ze verzonden?

9 december 2015 om 23:16
scarypatrick Gebruiker

Kijken de medewerkers überhoupt naar het forum? Beetje raar dit…

10 december 2015 om 14:14
Moderator Dees Moderator

Hallo allemaal,

We gaan er achteraan voor jullie.

Groetjes,
Dees

10 december 2015 om 19:32
coppoolser Gebruiker

Beste Dees,

Beetje mosterd na de maaltijd om er nu achteraan te gaan. Ik (en denk ook de anderen) heb(ben) ondertussen de gebruikelijke mail ontvangen dat jullie te laat zijn met leveren. En dat bestelling voor het einde van week 51 naar iedereen is verstuurd. Kortom wederom twee weken later.

10 december 2015 om 19:47
Moderator Paul Moderator

Beste coppoolser,

Ter verduidelijking: De moderators hebben dit reeds eerder doorgegeven. Mijn collega Dees is er opnieuw achteraan gegaan. In de tussentijd heeft iBOOD contact gehad met de leverancier en op basis daarvan is vandaag de email verstuurd vanuit Customer Service.

Vriendelijke groet, Paul

10 december 2015 om 21:19
coppoolser Gebruiker

Dat geloof ik allemaal wel. Echter is het bij iBood altijd hetzelfde verhaal. De klant wordt bij een vertraging nooit tijdig geïnformeerd. Het kan toch niet zo moeilijk zijn om voor het verstrijken van de verwachte leverdatum een mail te sturen dat de levering vertraagd is? Je kunt mij niet wijs maken dat iBood een vertraging niet ziet aankomen. Mijns inziens een kwestie van verwachtingsmanagement. Als ik in dit geval op 2 december een mail zou krijgen dat de bestelling (een onbepaalde) vertraging heeft opgelopen, dan is dit voor mij verder geen probleem. Ik ben dan immers geïnformeerd. Nu moet ik er zelf achteraan, zien we vervolgens geen reactie hier op het forum (terwijl er op het forum van actuele aanbiedingen wel adequaat wordt gereageerd). Dan is het toch begrijpelijk dat er met een bepaalde frustratie wordt gereageerd?

10 december 2015 om 22:31
Moderator Paul Moderator

Beste coppoolser,

Uw frustratie is geheel begrijpelijk. Ook de moderators en iBOOD zelf vinden het spijtig dat u langer moet wachten op uw bestelling. Uw wens om tijdiger geïnformeerd te worden over vertraging, wordt doorgegeven aan de klantenservice. Dat is een terechte opmerking. Echter wanneer een leverancier niet op tijd kenbaar maakt dat er vertraging is opgetreden, dan zal iBOOD er vanuit gaat dat levering op tijd zal plaatsvinden conform de afspraken. En kan dan pas in aktie komen op/na de afgesproken leverdatum. Begrijp me goed, dit is niet als excuus of afschuiven bedoeld, maar puur ter informatie.

De aanwezige moderators (m/v) doen hun best om iedereen zo vlot mogelijk antwoord te geven. Door de diverse topics (actuele en vorige deals) kan het voorkomen dat een bericht gemist wordt. Dit trachten wij te voorkomen.

Heeft u nog meer vragen of opmerkingen, dan help ik u graag verder.

Vriendelijke groet, Paul

21 december 2015 om 17:00
Phaach Gebruiker

Het is inmiddels binnen :P

26 december 2015 om 12:06
sweex Gebruiker

Op 10 december heb ik een mail gekregen waarin gezegd werd dat mijn dekbed niet op tijd verzonden zou zijn (wat ik wel door had aangezien op tijd 3 december was…).

Is het normaal dat ik sindsdien nog altijd geen nieuws heb ontvangen?

28 december 2015 om 08:45
LaFinesse Gebruiker

Ik heb nog altijd niets ontvangen!? Hoe zit het met de levering?

Triestig dat hier niet meer info over beschikbaar is!

29 december 2015 om 22:28
Moderator Paul Moderator

Ik zal navragen wanneer de levering plaats zal vinden. Er was gecommuniceerd dat dit in week 51 ging gebeuren, maar dat is inmiddels verstreken.

Heeft u een bestelnummer voor mij?

30 december 2015 om 10:34
LaFinesse Gebruiker

Bestelnummer: SO524623

4 januari 2016 om 08:16
LaFinesse Gebruiker

Is er al iets verder bekend? Want nu begint het wel lang te duren!

Het geld is direct van mijn rekening af gegaan, het ontvangen van het pakketje daarentegen is nog altijd niet gebeurd!

29 december 2015 om 12:48
Wijma Gebruiker

Wij hebben ook nog altijd niets ontvangen.

Ook al reeds telefonisch contact gemaakt met de klantendienst.

Deze gingen er meteen achteraan gaan en zouden ons mailen zo gauw ze iets wisten.

dit is nu ongeveer een 2 weken geleden.

hopelijk komt er snel een oplossing want de kerst cadeaus worden nieuwjaars gifts….

29 december 2015 om 22:28
Moderator Paul Moderator

Ik zal navragen wanneer de levering plaats zal vinden. Er was gecommuniceerd dat dit in week 51 ging gebeuren, maar dat is inmiddels verstreken.

Wat is het bestelnummer?

30 december 2015 om 00:26
Wijma Gebruiker

Beste Paul het bestel nummer is: SO525163

in deze bestelling zat een: cortese heren polshorloge

en drie ambianzz dekbedovertekken.

We hebben geen reactie op de service verzoek eveneens na het telefonisch contact gekregen

service verzoeken dateren uit 11 december en de 23e het telefonisch contact was daar tussen.

alvast bedankt!

mvg.

Edited by: Paul
Ik heb jouw bericht doorgegeven aan de klantenservice.

29 december 2015 om 22:04
Steven Philippaerts Gebruiker

Dit is mijn eerste aankoop geweest via ibood… :-(  Wel een serieuze tegenvaller.

Geen bericht gehad dat er vertragingen waren

Tracking code zegt bezorgt op 24 december en toch is er nadien nog een update dat de zending onder weg zou zijn…. En is is een handtekening voor ontvangst die niet de mijne is :s

Klantendienst gecontacteerd … Maar trage reactie blijkbaar…

29 december 2015 om 22:26
Moderator Paul Moderator

Beste Steven Philippaerts,

Zeer opmerkelijk dat uw bestelling afgeleverd zou zijn met een handtekening anders dan van u. Indien een buur het pakketje voor u in ontvangst heeft genomen zou de postbezorger een kaartje in uw brievenbus moeten doen met de melding dat het pakket is afgeleverd op huisnummer xx

Heeft u voor mij een bestelnummer (SO……) zodat ik de klantendienst kan inlichten om dit nader te onderzoeken?

Vriendelijke groet, Paul

1 januari 2016 om 22:55
Steven Philippaerts Gebruiker

Ik heb reeds een mail verzonden naar de dienst na verkoop.

1 januari 2016 om 23:48
Moderator Paul Moderator

Hallo Steven,

Op basis van uw melding op 29 december heeft de klantendienst de volgende dag een email naar u gestuurd. Indien u deze mail niet heeft zien binnenkomen, wil ik u vragen om het spamfilter te controleren.

Vriendelijke groet, Paul

2 januari 2016 om 14:45
Flute_94 Gebruiker

Edited by: Kris – Beste, we hebben jouw bericht met spoed doorgezet, de klantendienst komt zsm terug bij jou. Fijne avond, Kris

5 januari 2016 om 22:44
sweex Gebruiker

Mooi is dat al bijna een maand geen nieuws, en de klantendienst is blijkbaar ook niet in staat om iets anders te sturen dan een standaard antwoord…

6 januari 2016 om 08:30
LaFinesse Gebruiker

Inderdaad! Ben ook al zo lang aan het wachten en nog geen reactie!

6 januari 2016 om 18:51
Wijma Gebruiker

Ja bij ons net hetzelfde al 3 maal contact gelegd maar geen reactie van de klantendienst….

7 januari 2016 om 09:28
Flute_94 Gebruiker

Hetzelfde hier,

Ze hebben dan nog eens het lef om gewoon dezelfde mail te sturen zoals een maand geleden met de tekst “Wij gaan er wel van uit dat alle klanten voor het einde van week 51 een e-mail met track en trace informatie ontvangen.”

Top die klantendienst, mooi copy – paste!

Edited by: Paul
Wellicht is hier sprake van een misverstand bij de klantendienst. Vervelend dat je dezelfde tekst weer hebt ontvangen.

6 januari 2016 om 19:24
Moderator Paul Moderator

Gisteravond heb ik jullie probleem opnieuw onder de aandacht gebracht bij iBOOD en vandaag is de logistieke afdeling aangespoord om uit te zoeken waar de orders blijven. Ik vind het vervelend dat ik jullie (nog) geen specifieker antwoord kan geven op dit moment, maar binnenkort ongetwijfeld meer informatie. Ik houd jullie op de hoogte.

8 januari 2016 om 09:34
Flute_94 Gebruiker

Gisteren nog mail gehad van iBOOD, ‘ de leverancier heeft dit product niet kunnen uitleveren aan iBOOD vanwege een tekort in de voorraad.’

Vind ik wel wat jammer want zag er wel naar uit naar de bedovertrekken. Het geld wordt teruggestort.

14 januari 2016 om 17:00
CarolienSimons Gebruiker

Wel raar dat IBOOD u de 7e verwittigd en ik nog moest wachten tot de 12e januari om te horen dat het uiteindelijk toch niet geleverd kan worden. En dat terwijl ikzelf de 5e een mail had gestuurd met de vraag waar mijn dekbedovertrek blijft. 

Service van IBOOD is echt de slechtste service ooit. Het was de 2e keer dat ik iets bestelde, maar ik kan wel zeggen dat dit ook de laatste keer was. Schandalig dat IBOOD zoveel klanten laat wachten op niets.

14 januari 2016 om 17:26
Moderator Paul Moderator

Beste Carolien Simons,

Vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft met de service van iBOOD.
De communicatie naar de klanten heeft op zich laten wachten, omdat iBOOD veel tijd en moeite heeft gestoken om de bestelde dekbedovertrekken alsnog geleverd te krijgen van de leverancier. Een tussentijdse update was wel duidelijker geweest. Naar mijn weten heeft u trouwens vandaag opnieuw bericht van iBOOD gehad.

Overigens heeft de email die Flute heeft gekregen op 7 januari betrekking op een eigen vraag aan iBOOD, om verwarring te voorkomen.

Vriendelijke groet, Paul

16 januari 2016 om 12:11
CarolienSimons Gebruiker

Dag Paul,

Ik weet dat de mail van Flute betrekking had op zijn eigen vraag aan iBood. Ik had echter zelf ook een vraag gesteld aan iBood op de 5e. Maar ik moet dan tot de 12e wachten op antwoord. Nu weet ik natuurlijk niet wanneer Flute zijn vraag had gesteld, waarschijnlijk heeft hij ook een lange tijd moeten wachten. 
Ik had inderdaad een mail gekregen dat de dekbedovertrek terug beschikbaar ging zijn. Het is goed dat iBood ons eerst op de hoogte bracht van deze aanbieding, maar ikzelf zal hier niet opnieuw de dekbedovertrek bestellen doordat mijn vertrouwen in de goede levering en service geschaad is. 

Jullie zullen het waarschijnlijk druk hebben, maar dat blijf ik geen reden vinden om dan maar de klanten te laten wachten. Neem dan een interim/jobstudent/… aan om te helpen met het antwoorden op mails en klachten. 

Ik vind het erg jammer hoe het allemaal gelopen is. Ookal hebben jullie alle moeite van de wereld gedaan om toch de dekbedovertrekken geleverd te krijgen, dan was een tussentijdse mail hierover een juiste oplossing geweest. Wij als klanten waren op de hoogte van wat jullie aan het doen waren en zo vermijden jullie klachten en een verlies aan klanten.

Nuja, ik hoop enkel nog dat ik niet even lang moet wachten op mijn terugbetaling als op de ‘levering’ en antwoorden van mijn mails.

MVG

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.