3 januari 2019 om 00:00
iBOOD

Beddengoed

Beddengoed
Zacht en sterk

Beddengoed wordt vaak gewassen. Wel fijn als dat beddengoed ook na de 20keer wassen nog zacht aanvoelt. Dixxius en Sleep4U zijn merken die kwaliteit voorop stellen. Deze Flash Sale is de ideale kans om jouw beddengoed te vernieuwen voor een zijdezacht prijsje.

3 januari 2019 om 00:56
Leen75pat Gebruiker

Hoe jammer is dat nu dat er geen kussenslopen bij zijn!!! Ook al vind je een bijpassende kleur dan is het nog niet zo mooi.

Ik was van plan te bestellen maar nu hoeft het niet.

3 januari 2019 om 08:52
Hestervandijck Gebruiker

Zitten hier echt geen kussenslopen bijn? Dat zou inderdaad jammer zijn. Hoop dat we een reactie van IBOOD  krijgen.

3 januari 2019 om 09:27
spooky72 Gebruiker

Bij de Dixxius kussenslopen staan ook de bijbehorende kussenslopen van de dekbedden vermeld. Dus je kan het compleet maken.

3 januari 2019 om 09:47
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Hestervandijck,

Er zitten inderdaad geen kussenslopen bij. Deze kun je wel mee bestellen.

3 januari 2019 om 02:50
eveline1989 Gebruiker

Beste Ibood,

De variant Tigris (laatste foto) wil ik bestellen, echter staat hij niet in het rijtje waarin je de variant kunt selecteren. Klopt dit? Heet hij misschien anders?

Vriendelijke groet,

Eveline

3 januari 2019 om 09:48
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen eveline1989,

Ik vraag even voor je na of die beschikbaar is.

3 januari 2019 om 07:22
Lynn_Charleer Gebruiker

Van welk materiaal is het hoeslaken gemaakt? Katoen of flanel?

3 januari 2019 om 10:00
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Lynn_Charleer,

De hoeslakens zijn combifit, dus perkal en jersey

3 januari 2019 om 09:09
MSchuurmans Gebruiker

Ik zie bij de kussenhoezen bij de kleur overzichten de kleur ‘dim grey’ staan. Deze staat echter niet in het rijtje van te bestellen kleuren.. Deze is echter bijpassend bij het hoeslaken welke ik wil bestellen.

3 januari 2019 om 10:03
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen MSchuurmans,

Ik vraag even voor je na of dim grey ook beschikbaar is.

3 januari 2019 om 09:18
fLufM Gebruiker

Beste Ibood,

Bij de maten van de Topper Hoeslaken staat: “140-160 x 200-220″

Hoe zit dat? Het lijkt mij nogal een verschil in maat of je een hoeslaken spant over een topper van 140*200, of een topper van 160*220?
Ik ben op zoek naar een die mooi past over onze topper van 160*220…

Thanks!

3 januari 2019 om 10:02
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen fLufM,

Doordat de hoeslakens combifit zijn passen ze op verschillende maten toppers. Deze past dus ook om die van jou.

3 januari 2019 om 19:44
patrick1105 Gebruiker

Komen er nog meer? Alles is al binnen een dag uitverkocht.. Ben op zoek naar hoeslakens voor maat 180 x 210 cm.

3 januari 2019 om 21:14
Moderator Paul Moderator

Die maat is deze keer helaas niet beschikbaar, en er zullen geen nieuwe deals of varianten meer bijkomen. Sorry.

3 januari 2019 om 21:10
Bert003 Gebruiker

Sterker nog binnen een half uur was het al zoeken naar een  nog bestelbare combinatie van kleur en maat. Ik ben maar afgehaakt na 10 minuten met meldingen dat de combinatie niet meer beschikbaar was.

Beetje een ergernis spelletje zo.

3 januari 2019 om 21:13
Moderator Paul Moderator

Als je eerst de maat selecteert, dan kun je vervolgens zien welke kleuren binnen die maat nog beschikbaar zijn. Op die manier hoeft het geen ergernis op te leveren. 

Mocht het via de app onvoldoende duidelijk zijn, dan zal het makkelijker gaan via de (mobiele) website.

5 januari 2019 om 19:19
SchizoDH Gebruiker

Ik lees deze antwoorden nou al een hele tijd, is het niet een idee om de app dan gelijk te maken aan de website?

4 januari 2019 om 10:24
Jeronimo82 Gebruiker

Ik zie bij de kussenslopen bij de kleur overzichten de kleur ‘doppio’ staan. Laatste sheet.

Deze staat echter niet in het rijtje van te bestellen kleuren.. Is deze wel verkrijgbaar.

5 januari 2019 om 11:09
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen Jeronimo,

Deze is nu niet beschikbaar omdat dit een flashsale is (een restpartij dus)

Groet,

Jelle

4 januari 2019 om 10:25
kattas Gebruiker

Waarom kan ik van de kussensloop Katla maar 1 exemplaar bestellen?

5 januari 2019 om 11:10

Goedemorgen kattas,

Dit heeft dan te maken met de voorraad van een product. Waarschijnlijk is hij bijna op.

Groet,

Jelle

4 januari 2019 om 21:48
Remofski Gebruiker

Beste, ik wou graag de foam, lavender en doppio bedovertrekken bestellen. Ik kan echter geen bijhorende kussenslopen aanduiden. Ze staan niet bij op uitverkocht, maar ze staan gewoon niet in het rijtje. Zijn deze nog beschikbaar?

5 januari 2019 om 11:08

Goedemorgen Remofski,

Dit is een flashsale. Dat betekend dat op = op. Als ze er niet tussen staan zijn ze niet beschikbaar.

Groet,

Jelle

5 januari 2019 om 12:47
superheid Gebruiker

Dekbedovertrek + kussensloop, het is me nogal een zoekplaatje… Maar vind ook benamingen waarvan geen afbeelding is. Bijv. Mirsa en Tambora Terra, welke zijn dit? En welke is Colima, is dat de Café of de Grey?? Tevens zou ik graag willen weten welke effen kussensloop bij het patroon Taag past, gezien deze bijbehorende slopen ook niet beschikbaar zijn.

5 januari 2019 om 15:49

Goedemiddag superheid,

Het nadeel is dat dit een flashsale is en we dus alleen verkopen wat we hebben liggen of aangeboden hebben gekregen.

Dit houdt in dat er soms niet altijd een match te vinden is. Alle namen van de overtrekken en de kussenslopen zijn gelijk.

Groet,

Jelle

6 januari 2019 om 00:35
foxathome Gebruiker

Geen katoen? Of te wel, slecht voor de huid van menig persoon of zweterig om op of onder te slapen?
Of wat is perkal en jersey? Polyester soorten?
Ik denk dat veel mensen bestellen vanwege de prijs, maar totaal niet weten wat ze kopen hier?

6 januari 2019 om 01:05
Moderator Tom Moderator

Dag FoxAtHome

Perkal en jersey zijn geen polyester soorten.

Perkal wordt gemaakt van 100% katoen en heeft daarmee ook de fijne eigenschappen van katoen: het ademt en is vochtabsorberend. Het verschil met ‘normaal’ katoen is het aantal draden (de thread count) dat gebruikt wordt.

Jersey is een machinaal gefabriceerde stof waar onder andere kleding van gemaakt kan worden. Er bestaat zowel katoenen jersey alsook wollen jersey. Jersey is derhalve geen stofsoort, maar een bepaalde breibinding. Van de katoenen jersey worden ook vaak hoeslakens voor matrassen gemaakt, die vanwege de rekbaarheid iets makkelijker om diverse formaten passen.

Bij deze is het misschien duidelijker?

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben

Tom

6 januari 2019 om 13:57
foxathome Gebruiker

Zeker duidelijker, mijn dank, snap echt niet waarom dit soort info er niet gewoon altijd standaard bijgezet wordt…
Jullie kunnen zo veel vragen voorkomen door omschrijvingen kloppend te maken…

6 januari 2019 om 15:06
P.Vandewalle Gebruiker

De splittopper hoeslaken als ik een maat wil selecteren staat er 180-200×200-220 betekent dit dat deze ook voor een 200×200 topper Is?

6 januari 2019 om 17:31
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag P.Vandewalle,

Dat klopt inderdaad. Doordat het een combifit is past hij om verschillende afmetingen toppers.

11 januari 2019 om 18:24
michelvelthuis Gebruiker

Ik heb 2 dekbedovertrekken ontvangen maar er zitten geen kussensloop bij dus kan iemand mij vertellen of ik deze nog kan bestellen bij jullie anders wil ik ze retourneren want net als alle Nederlanders slapen wij op een kussen dus raar dat ze niet gewoon in de verpakking  zitten dus helaas een kat in de zak , wil graag instructies over retourneren

12 januari 2019 om 21:42
Moderator Paul Moderator

Bij de dekbedovertrek deal stond aangegeven:
Let op: geleverd zonder kussenslopen.

Het klopt dus dat je de dekbedovertrekken ontvangen hebt zonder kussenslopen. De kussenslopen waren in dezelfde flashsale mee te bestellen. Jammer dat je dit niet hebt opgemerkt toen je de aankoop deed.

Hou er rekening mee dat je zelf voor de retourkosten moet betalen als je de dekbedovertrekken wilt terugsturen, omdat je de producten ontvangen hebt zoals aangegeven. Het is wellicht goedkoper om elders kussenslopen te kopen of af te wachten tot de kussensloop deal nog eens voorbij komt bij iBOOD.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.