27 november 2015 om 00:01
iBOOD

Ambiante Beddengoed

Ambiante Beddengoed
Sfeervol slapen

Een nieuw dekbedovertrek is alles wat nodig is om je slaapkamer een nieuwe look te geven. Deze exemplaren van Ambiante zijn niet alleen heel mooi om te zien, maar ook lekker zacht en gemakkelijk in het onderhoud. Hier heb je nog jaren plezier van!

27 november 2015 om 13:15
woep Gebruiker

Wat zijn de afmetingen van de kussenslopen?

Alvast bedankt.

27 november 2015 om 20:14
GerardvanderSluijs Gebruiker

Heb een vraagje over de striped knit, er staan 3 foto’s bij maar die verschillen nogal, de eerste vind ik mooi maar de 2e en 3e minder.

Die zijn wat meer close up, maar dan nog vind ik het wel verschillen. Er kan niet gekozen worden uit verschillende patronen dus het zou alledrie hetzelfde overtrek zijn?

29 november 2015 om 00:53
TonG Gebruiker

Klopt, vind eerste ook mooi. Maar pas op: het patroon is qua vorm en grootte volgens mij precies hetzelfde als dekbedhoes op andere foto’s. Tel de vormpjes maar eens op de kussenslopen. Vreemd dat je niet kunt kiezen inderdaad.

29 november 2015 om 19:39
jopp13 Gebruiker

De reden dat je niet kunt kiezen, is omdat alle drie de foto’s van precies hetzelfde dekbed zijn.
Het enige verschil is de hoek, afstand en het licht op de foto’s waardoor het dekbed misschien niet precies hetzelfde lijken.

@woep, De afmeting van de kussenslopen zijn 60×70cm

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.