1 december 2015 om 00:01
iBOOD

Tefal Toppannen

Tefal Toppannen
Upgrade je kookkunst!

Het koken van een lekkere maaltijd is niet zo moeilijk voor de meesten van ons, maar met de pannen uit deze flash sale ga je zeker je kookkunsten upgraden. Deze Flash bestaat uit de beste pannen die Tefal te bieden heeft. Of je nu graag kookt met de pannen van Jamie Oliver of kiest voor de Ceramic Control Induction lijn of de chique Pro Touch lijn. Ze zijn allemaal geweldig om te mee koken. Zorg voor nog lekkerdere maaltijden en kook de sterren van de hemel!

1 december 2015 om 03:33
dleijdekkers Gebruiker

kunnen deze pannen in de oven?

1 december 2015 om 10:30
stinoo Gebruiker

*SNAP*

Edited by: Tom

Een prijsvergelijking mag , maar dan moet dit met een werkende URL over identiek hetzelfde product.
Met vriendelijke groeten,
TOm

1 december 2015 om 10:49
DIMO Gebruiker

Wat is het voordeel van de ene en de andere serie? De omschrijvingen zijn bijna hetzelfde

2 december 2015 om 13:54
strobistar Gebruiker

The_Walt, net zoals op tripadvisor gaan alleen de mensen die het hardst klagen, het meest visibiliteit krijgen. Niemand kan zeggen hoe die mensen hun pannen “behandeld” hebben, maar ikzelf heb, nu meer dan een jaar geleden, de 24cm, 28cm én wok gekocht hier op iBOOD. Ik wil jou gerust foto’s tonen, die pannen zijn net nieuw, en we gebruiken die meermaals per week! Voor meerdere soorten vis, vlees, worsten, zelfs puree. Wel zetten wijons gasvuur nooit helemaal open. Natuurlijk bakt het aan als je je vuur op maximum zet, maar zelfs dan “glijdt” de korst er zo vanaf met behulp van een Teflon spatel. Afwassen met een licht sopje, nooit met een harde spons. De wok is in mijn ogen een heuse vooruitgang in vergelijking met de oude Teflon Tefal Wok – die ging er na 3 maand al vanaf – en Tefal beweerde dat we ze slecht gebruikt hadden.

Het nadeel van deze pannen is wel het gewicht, ze voelen heel degelijk aan, maar tikje zwaar. Maar een mens loopt geen kilometers af in de keuken met een pan in zijn pollen ;-)

Dit was voor ons een goede investering! Ik zeg: doen!

3 december 2015 om 19:50
unidentified Project-Id-Version: iBOOD Report-Msgid-Bugs-To: POT-Creation-Date: 2016-10-06 09:42+0200 PO-Revision-Date: Last-Translator: Gijs van Lammeren Language-Team: iBOOD Language: nl_NL MIME-Version: 1.0 Content-Type: text/plain; charset=UTF-8 Content-Transfer-Encoding: 8bit X-Poedit-KeywordsList: __;_e X-Poedit-Basepath: . X-Generator: Poedit 1.8.2 X-Poedit-SearchPath-0: .. X-Poedit-SearchPath-1: ../../../themes/ibood X-Poedit-SearchPath-2: ../../../plugins/ibood-varnish

De link verwijst naar reviews over de ceramische pannen, niet naar allemaal. Negatieve ervaringen met een product klagen noemen is aandacht vragen of de onderwijzer uithangen. Sowieso gaat geen enkele braadpan na normaal gebruik langer mee dan 3 tot 5 jaar. Ik heb ze allemaal gehad en getest, en nee, ik gebruik geen schuursponzen, staalborstels of drilboren zoals jij de klagers afschildert.

3 december 2015 om 18:13
anoukkluvers Gebruiker

Heb ik deze pan voor de kerst in huis?

3 december 2015 om 23:59
Moderator Paul Moderator

De verwachte verzenddatum is 16 december. Dat zal ruim voldoende zijn om de pan voor de kerst in huis te hebben.

21 december 2015 om 22:47
Will4ever Gebruiker

Nog niet verzonden?

21 december 2015 om 23:25
Moderator Paul Moderator

Beste Will4ever,

Op 16 december heeft de klantenservice een bericht verzonden dat de levering vertraging heeft opgeleverd. Heeft u die email ontvangen of is deze mogelijk in de spambox terecht gekomen? De nieuwe verzenddatum zal 23 december zijn.

Vriendelijke groet, Paul

4 december 2015 om 20:39
StijnCr Gebruiker

Misschien een domme vraag… Maar zijn deze pannen voor op een gasvuur of voor op een inductiekookplaat?

4 december 2015 om 21:35
Moderator Kris Moderator

Er bestaan geen domme vragen StijnCr :) Uit ervaring weet ik (en dit wordt bevestigd door de specificaties bij iedere pan): Ceramic control werkt op gas en inductie, de “normale” pan werkt niet op inductie. Eigenlijk werkt alles op gas, al moet je wel zien dat je pan niet oververhit (en dus eventueel kan kromtrekken). Succes, Kris

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.