1 december 2015 om 00:01
iBOOD

Blomus

Blomus
Woonaccessoires met karakter

Een gezellige kandelaar, een mooie waterkaraf, een bijzondere fruitmand... Het zijn misschien details, maar ze maken of breken de sfeer in huis. Daarom besteedt Blomus uiterste zorg aan ieder product en kun je in deze Flash Sale genieten van woonaccessoires met karakter. Geen alledaagse gebruiksvoorwerpen, maar heuse designartikelen!

1 december 2015 om 07:19
Raven22 Gebruiker

Is het wind licht ook voor buiten geschikt?

1 december 2015 om 10:20
Dendo Gebruiker

Jammer dat de broodmand uitverkocht is.

1 december 2015 om 10:35
wilssteve.ws@gmail.com Gebruiker

Is de waterkan met een afgeslote dop om koolzuurhoudende dranken in te bewaren?

1 december 2015 om 11:25
Moderator Vincent Moderator

Hi,

Zoals op de foto zichtbaar is, kan er geschonken worden met dop. Dit betekent dat het niet volledig afgesloten is en het koolzuur kan ontsnappen. Het is natuurlijk wel een mooie kan om bijvoorbeeld sappen of water in te serveren.

1 december 2015 om 21:25
Knobbert Gebruiker

Hi, welk product van de flash sale heb je goedkoper gevonden? Ik zie graag een link ter onderbouwing van je prijsvergelijk. Op hun website heb ik het overigens niet terug gevonden.

Edited by: Vincent

2 december 2015 om 09:54
edowestra Gebruiker

Ik heb deze windlichten de vorige keer gekocht en de gebruiksaanwijzing is heel duidelijk over het gebruik: ….. UITSLUITEND te gebruiken in de BUITENLUCHT.

2 december 2015 om 16:08
Sizar Gebruiker

Ik hoop dat Sint of de kerstman zijn inkopen vergroot en dat de uitverkochte producten van Blomus weer snel beschikbaar zijn ;)

3 december 2015 om 00:40
Pvdvenis Gebruiker

Klopt… kwamen wij achter nadat we hem een paar keer binnenshuis hadden gebruikt en koppijn overhielden…

3 december 2015 om 11:00
lottekedejong Gebruiker

Ik heb de waterkaraf 2 dagen geleden besteld en betaald via Paypal. Ik heb alleen een bevestiging gekregen van Paypal nog niet van iBood. Krijgen kopers geen bevestiging van de bestelling van jullie? De mail staat ook niet bij Spam of reclame.

3 december 2015 om 17:20
Moderator Paul Moderator

Hallo Lotteke,

Staat de aankoop wel in Mijn iBOOD? Wanneer de betaling voltooid is, is de bestelling geplaatst.
Laat even weten wanneer de aankoop niet tussen de bestellingen staat, dan zal ik voor je aan de bel trekken.

Vriendelijke groet, Paul

3 december 2015 om 21:19
lottekedejong Gebruiker

Beste Paul,

De bestelling staat inderdaad in mijn iBood, dankjewel!

4 december 2015 om 16:02
SGroenenberg Gebruiker

I het ook mogelijk om de multifunctionele kandelaar in beide maten te bestellen (ik wil er 1 van elk) zonder 2x verzendkosten te moeten betalen (aangezien 2x dezelfde lengte bestellen wel kan)?

4 december 2015 om 16:35
Moderator Paul Moderator

Dit is mogelijk, en werkt als volgt:

Selecteer 1 stuks met maat 16,5 cm en plaats in winkelmand
Klik op Verder winkelen
Selecteer 1 stuks met maat 24,5 cm en plaats in winkelmand

Als je nu gaat afrekenen wordt er maar 1x verzendkosten gerekend.

4 december 2015 om 17:25
SGroenenberg Gebruiker

Top, dank je wel!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.