10 januari 2019 om 00:00
iBOOD

Lifa Living Interieur

Lifa Living Interieur
Voor een warm huis

De eenvoudigste en mooiste manier om meer sfeer én warmte te creëren in je huis, is door simpelweg een vloerkleed neer te leggen. Niet alleen is het heerlijk wanneer je vaak op blote voeten loopt, maar het kan ook een echte boost zijn voor je interieur. Daarnaast vind je in deze Flash Sale leuke accessoires die te combineren zijn met de vloerkleden.

10 januari 2019 om 07:35
bdonkersloot Gebruiker

Wat voor kaarsen kunnen hier in? en dan welke diameter?

10 januari 2019 om 08:28
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen bdonkersloot,

Het glas heeft een diameter van 9 cm. Je kunt het beste een kaars gebruiken met een maximale diameter van 7-8 cm gebruiken.

11 januari 2019 om 00:56
eveline1989 Gebruiker

Wat is de zithoogte van de Lifa Living stoel met geweven zitting? Hij lijkt erg laag, maar ik vind het lastig in te schatten.

11 januari 2019 om 08:27
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen eveline1989,

De hoogte van de leuning is 78cm.
De zithoogte is onbekend van die lifa living stoel.

11 januari 2019 om 06:17
Nicos84 Gebruiker

Goedemorgen. Ik heb nu 2 bestellingen gedaan omdat de eerste fout was gegaan. Nu wil ik die eerste annuleren alleen als ik naar mijn ibood wil gaan staat er pagina niet gevonden. Wat moet ik dan doen om de eerste toch te annuleren?

11 januari 2019 om 08:25
Nicos84 Gebruiker

Het is al gelukt hoor, hij deed het nu in 1 keer wel.

11 januari 2019 om 08:26
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Nicos84,

Goed om te horen dat het gelukt is! :-)

12 januari 2019 om 20:25
Boldonio Gebruiker

Bij de Lifa Living Spiegel /Schoenenkast staat 5,95 verzendkosten. Als ik hem in de winkelwagen plaats staat er 8.95. Waarom is de verzendkosten hoger?

12 januari 2019 om 20:37
Moderator Paul Moderator

hoi Boldonio,

Ik heb het voor je getest. Als ik 1 kast in mijn winkelwagen doe, wordt er €5,95 gerekend. Vermoedelijk heb jij meerdere kasten in de winkelwagen of 1 kast + andere deal(s), waardoor de verzendkosten voor de totale bestelling hoger worden. Kan dat kloppen?

19 januari 2019 om 12:49
Aahnita Gebruiker

Hallo,

Ik heb zojuist de lifa living robotstofzuiger ontvangen. Maar er rammelt iets van binnen alsof er ergens een los schroefje ligt. Het valt er nergens uit. Ik heb de batterij geplaatst en het apparaat even uitgetest maar hij doet het niet goed. Bij elk obstakel blijft ie staan. Moet ik em weer ergens anders zetten. Het lijkt me dat dit exemplaar kapot is! Ik stuur em dus terug. Ik had ook extra 4  filters er bij gekocht. Die gaan ook terug.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.