5 december 2015 om 00:01
iBOOD

Stijlvolle Stoelen

Stijlvolle Stoelen
Schuif gezellig aan!

Net verhuisd? Of toe aan een restyling van je huis? Mooie eetkamerstoelen kunnen je een fortuin kosten, maar als je ze in deze Flash Sale scoort, ben je zeer voordelig uit! We hebben diverse soorten en kleuren, van modern en industrieel tot sophisticated chic.

5 december 2015 om 00:25
gijsjelle Gebruiker

Ik heb misschien interesse in 7 stoelen in 7 verschillende kleuren. Moet ik dan 7x verzendkosten betalen?

5 december 2015 om 00:43
Moderator Paul Moderator

Je kunt er op de volgende manier 1 bestelling van maken met 1x verzendkosten:

Selecteer het Aantal en de 1e Kleur en klik Ik neem er een! om in de winkelmand te plaatsen
Kies nu voor Verder winkelen
Selecteer het Aantal en de 2e Kleur en klik Ik neem er een!
Kies opnieuw voor Verder winkelen
Etc

Succes !

5 december 2015 om 00:43
helonaut Gebruiker

Als de zit stuk gaat (wat bij onze rieten versies vaak het geval is), waar kunnen we terecht voor een vervanging?

5 december 2015 om 02:37
Moderator Paul Moderator

U kunt bij de leverancier van de stoelen terecht voor vervanging mocht dat nodig zijn. In 1e instantie geldt de fabrieksgarantie van een produkt, daarnaast heeft de verkopende partij (iBOOD) een verplichting tot garantie. Dit houdt in dat u het beste de leverancier kunt aanspreken voor garantie en als dat geen oplossing naar tevredenheid biedt, zal iBOOD samen met u tot een oplossing komen. Natuurlijk kunt u ook rechtstreeks contact opnemen met iBOOD om aanspraak op uw garantie te maken.

N.B.: Bij eetkamerstoel Rib (met & zonder leuning) en fauteuil Ring Glider wordt u zelfs rechtstreeks benaderd door de leverancier om aflevering van uw bestelling te regelen.

5 december 2015 om 01:14
Mgalgenbeld Gebruiker

Kleurkeuze geeft antraciet aan, maar die staat niet op de foto en voor de cognackleurige van de foto kun je niet kiezen. Foutje?

5 december 2015 om 02:21
Moderator Paul Moderator

Scherp opgemerkt! Dat lijkt inderdaad op een vergissing bij de eetkamerstoel Linned. Ik ga het melden.

5 december 2015 om 10:51
Barney118 Gebruiker

Ik loop tegen hetzelfde probleem aan bij de Linned stoelen. Wordt dit nog opgelost ?? Ik wil bestellen, maar wel de juiste kleur .,

Verder heb ik geprobeerd om er 6 in mijn “winkelwagentje” te plaatsen. Eerst 4, dan verder winkelen en vervolgens 2 stuks.  Werkt niet, winkelwagen blijft dan 2 aangeven ..

Graag reparatie !

5 december 2015 om 11:46
Barney118 Gebruiker

Jammer… de cognackleur Linned is nu geheel verwijderd en door antraciet vervangen.  Het in 1x bestellen van 4 + 2 stoelen in dezelfde kleur gaat nog steeds niet. Moet er nu apart 4 en 2 bestellen met dus dubbele verzendkosten ??

5 december 2015 om 10:55
R_iino Gebruiker

Als ik 6 dezelfde stoelen wil bestellen moet ik dan 2 bestellingen plaatsen? Aangezien ik slechts 4 stoelen kan kiezen.

5 december 2015 om 11:21
KarstH Gebruiker

Is stoel Rib voorzien van vloerbeschermers voor & achter ivm een leistenen vloer? Graag ook het gewicht deze stoel vermelden. BVD

5 december 2015 om 11:58
Barney118 Gebruiker

Google ..  Ik neem aan dat de stoelen wezenlijk niet verschillen, De Linned-stoel weegt 9 kg en is voorzien van rubberen beschermdoppen.

http://www.breazz.com/product/linned-dining-chair/

5 december 2015 om 11:48
Barney118 Gebruiker

Jammer… de cognackleur Linned is nu geheel verwijderd en door antraciet vervangen.  Het in 1x bestellen van 4 + 2 stoelen in dezelfde kleur gaat nog steeds niet. Moet er nu apart 4 en 2 bestellen met dus dubbele verzendkosten ??

5 december 2015 om 16:22
Moderator Paul Moderator

Het is helaas niet mogelijk om 6 stoelen van dezelfde kleur en/of type te bestellen als 1 order. 
Dit kan opgelost worden door 2 bestellingen te plaatsen: bijvoorbeeld 4 en 2 stuks, maar 3 en 3 stuks mag natuurlijk ook.

De bezorger (m/v) kan rugklachten oplopen wanneer het pakket 6 stoelen bevat en dat willen wij hem/haar niet aan doen. ;)
Voor de extra verzendkosten worden de stoelen wel netjes voor u aan/in huis gebracht.

5 december 2015 om 17:37
Barney118 Gebruiker

oké duidelijk. Dan maar 2 bestellingen.

6 december 2015 om 09:11
Philomeentje Gebruiker

Wat is het maximale gewicht dat deze stoelen kunnen dragen?

6 december 2015 om 09:26
Bastiaan100 Gebruiker

Mochten de stoelen toch niet voldoen aan de verwachtingen, kan ik ze dan retourneren?

6 december 2015 om 09:49
Jurri_von_Ravenswaab Gebruiker

Nu lijken de rib stoelen – op basis van de doorgestreepte prijs – wel op de zuiver ridge rib stoel. Is dat echt zo? Zo ja, dan bestel ik ze nu gelijk. Maar mijn vermoeden zegt dat dit de ‘knock-offs’ zijn. Dan zou ik de ori prijs wel gewoon even netjes onder de €100 zetten, want zelfs de originele fabrikant/leveranciersprijs van deze goedkopere modellen kan niet hoger zijn dan €100.

(Google vind je de imitaties al goedkoper:

http://www.dok2.nl/stoel-rib-buisframe-blauw?gclid=CPqitL7rxskCFSsKwwodZUQANg

En ook daar zie je het verkooptrucje van de duurdere prijs gebaseerd op de Zuiver collectie)

6 december 2015 om 10:28
Philomeentje Gebruiker

De rib stoelen hier aangeboden hebben een buisframe van rvs en niet van verchroomd metaal. Is dat het verschil?

6 december 2015 om 10:30
Jurri_von_Ravenswaab Gebruiker

Ik las het later inderdaad. Zou mogelijk kunnen. Zou ik eens moeten kijken of de andere aanbieders inderdaad enkel die chromen poten hebben. Sowieso is het natuurlijk geen slechte deal. Maar ben al lang op zoek naar een mooie deal van Zuiver.

6 december 2015 om 11:23
jonathandc Gebruiker

Edited by: Kris – Beste, ik heb jouw links even geanalyseerd, ik zie helemaal niet de prijzen die jij aanhaalt. Dezelfde stoel van op iBOOD kost ginds zo al 25€ méér, plus komt er nog 18€ verzendkosten bij naar België. Met zulke bedragen vind ik het niet leuk dat je die concurrent een slechte naam toeroept. Fijne zondag, Kris

6 december 2015 om 12:18
jonathandc Gebruiker

Beste Kris, dit gaat hem niet over de concurrent een slechte naam te geven. Het gaat hem erover dat de prijs van 249€ totaal niet klopt. De prijs van 6 stoelen op bvb http://pand-28.nl/assortiment/stoelen-fauteuils/vintage-eetkamerstoel-zwart/ zijn 99€ per stoel. Identiek diezelfde stoel als hier aangeboden. De stoel mag zelfs nog 10 of 20 euro per stoel duurder zijn, dan is dit nog geen 60%.

Dus 99€ x 6 =594€ +18€ (verzendkosten) = 612€

Ibood: 99.95€ x 6= 599.7€ + 2 x 8.94€ (17.88€ verzendkosten)= 617.58€

De links van de andere stoelen, waren wel die exacte prijs en mag de verzendkost bij de concurrent nog 50€ zijn is dit nog geen deal.

De Ruby Fires deals, zijn bvb wel deals, maar deze stoelen helaas niet. Een mening mag toch gezegd worden?

Mvg,

Jonathan

6 december 2015 om 13:22
Moderator Kris Moderator

Hallo Jonathan, bedankt voor je berichtje! Jouw mening wordt zeker gewaardeerd (maar kwade taal roepen helpt niet, ook niet op een forum). Vooreerst, de prijs van 249€ is de “lanceringsprijs”, doorgegeven van de fabrikant, bij de lancering van dit product op de markt. Die prijs kan iBOOD niet veranderen.

Jouw berekening klopt voor “6″ stoelen, maar dan maak je natuurlijk geen optimaal gebruik van de 2de verzendkosttoeslag van iBOOD – bestel je een véélvoud (4-8-12-16-…) stoelen, dan blijft ook iBOOD goedkoper dan de door jou aangehaalde winkel. Niet iedereen heeft een tafel van 6.

Toegegeven, het is maar een kleine marge, maar goedkoper is goedkoper ;-) PS. de verzendkost bij die site is trouwens ook goed verborgen.

Fijne zondag, Kris

6 december 2015 om 11:38
Niertje Gebruiker

Wat is de armhoogte van de buisframe stoelen met rib bekleding? Kon die info bij specificatie niet vinden en van de andere stoelen wel

7 december 2015 om 09:49
Alatariel Gebruiker

Beste Ibood,

Er zit nogal verschil in kwaliteit bij dit type stoelen met name tussen de stoelen van Zuiver en de rest qua zitkussen.
Wat is de procedure als ze niet naar verwachting zijn, hoe stuur je ze terug?

En wat is het maximale gewicht dat ze kunnen dragen?

Groetjes Alatariel…

7 december 2015 om 11:45
desonny Gebruiker

Wat is de Martindalewaarde van de stof van de stoelen met rib-fluweel ?

7 december 2015 om 12:59
Bastiaan100 Gebruiker

Ik wil van de Framed ieders 2 kleuren bestellen enkel zonder de Old Brown, echter ik kan maar één zwarte selecteren??

7 december 2015 om 13:06
Bastiaan100 Gebruiker

Ik wil van de Framed stoelen 2 stuks donkerbruin, 2 stuks mat zwart en twee stuks Vintage bestellen. Echter ik kan bij mat zwart enkel één stuks selecteren?

8 december 2015 om 15:55
mariabroos Gebruiker

Kevin6112  Wat is de zithoogte van de rib stoelen met armleuning? En wat de armleuning hoogte?

Beantwoorden

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.