14 januari 2019 om 00:01
iBOOD

Wesco Afvalemmers

Wesco Afvalemmers
Retro stijliconen

Afval produceren is onvermijdelijk, een afvalemmer daardoor onmisbaar. Maar, dat hoeft niet te betekenen dat die prullenbak een doorn in je oog hoeft te zijn! Wesco produceert moderne afvalemmers in een retro jasje: stijliconen van hoge kwaliteit. 

14 januari 2019 om 00:40
marcel111111 Gebruiker

Als je op het Pedaal drukt, en de deksel gaat open hoe hoog is de emmer dan in totaliteit?

Beantwoorden

14 januari 2019 om 02:15
mkmk555 Gebruiker

De deksel gaat naar binnen open dus je vraag is irrelevant.

Beantwoorden

14 januari 2019 om 07:09
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Marcel,

Ik zie dat de vraag over de Liftmaster gaat (Thanks Reddevil). Ik ga even navragen hoe hoog hij in zijn totaliteit is!

Groet,

Jim
#wordtvervolgd

Beantwoorden

15 januari 2019 om 00:16
marcel111111 Gebruiker

En jij, hoe hoog is de liftmaster nu in zijn Totaliteit als de deksel omhoog staat ?

Beantwoorden

15 januari 2019 om 22:12
marcel111111 Gebruiker

Moeilijke vraag Jim ?

Beantwoorden

14 januari 2019 om 07:00
reddevil2 Gebruiker

Beste Jim en MKMK555,

Helaas hebben jullie niet gelijk. Bij de liftmaster ( de naam zegt het eigenlijk al ) gaat het deksel omhoog.

Kijk even goed naar de type’s aub voordat er een oordeel geveld wordt. :)

http://www.wesco-shop.nl/liftmaster

Edited by: Jim
Link toegevoegd.

Beantwoorden

14 januari 2019 om 07:07
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Reddevil,

Je hebt helemaal gelijk. Vaak is het handiger om direct het artikel neer te zetten waar de vraag over gaat, zeker met meerdere artikelen in de sale ;-).
Ik ga het even navragen.

Groet,

Jim

Beantwoorden

14 januari 2019 om 07:10
drpsgk Gebruiker

Hoe zit het met roest en garantie?

Beantwoorden

14 januari 2019 om 07:15
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen drpsgk,

Ga ik even navragen.

Groet,

Jim

Beantwoorden

14 januari 2019 om 09:49
Moderator Jim Moderator

Hi drpsgk. 

We hebben zojuist het volgende antwoord ontvangen:
“Als je tegen de prullenbak stoot (bijvoorbeeld met een bord of pan om etensresten weg te gooien) of de prullenbak valt om, dan kan de prullenbak beschadigen. Dit veroorzaakt kale plekken, waardoor er roest kan ontstaan en uitbreiden als er vocht op deze kale plekken komt. Dit valt onder gebruiksschade en dus buiten de garantie.

Als de roest ontstaat door een productiefout, dan heb je uiteraard recht op de fabrieksgarantie. Als er korte tijd na de aanschaf roest ontstaat, dan zal uiteraard de oorzaak onderzocht worden en zo per case bekeken worden of er sprake is van fabrieksgarantie of niet.”

Groet!

Jim

Beantwoorden

14 januari 2019 om 15:18
drpsgk Gebruiker

En roest in de binnen emmer?

Beantwoorden

14 januari 2019 om 15:24
Moderator Bas iBOOD Moderator

Daarvoor geldt in principe hetzelfde. Als hij ontstaat doordat je een kapot glas in de afvalbak gooit en deze schraapt bijvoorbeeld langs de binnenemmer, dan valt de eventueel volgende roest niet binnen de garantie. Als de roest ontstaat door een fabrieksfout, dan wel.

Beantwoorden

15 januari 2019 om 09:05
drpsgk Gebruiker

Roest in de binnenemmer lijkt me dan onvermijdelijk….

Beantwoorden

14 januari 2019 om 08:26
mdrongelen Gebruiker

Ik zoek de kickmaster, die staat er net weer niet tussen

Beantwoorden

14 januari 2019 om 08:28
Moderator Jim Moderator

Hi MrDongelen!

Jammer! Wellicht de volgende keer, je mag iBOOD natuurlijk ook altijd tippen via het tipforum!

Groet,

Jim

Beantwoorden

15 januari 2019 om 17:17
grovonion Gebruiker

de wesco pushboy almond 50 liter is toch goedkoper op amazon? Of is er weer een klein detail niet helemaal hetzelfde?

https://www.amazon.de/Wesco-Abfallsammler-Pushboy-Mandel-Edelstahl/dp/B00083HP9S/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1547568864&sr=8-3&keywords=wesco+50+liter

Beantwoorden

16 januari 2019 om 06:54
smv Gebruiker

Wie zegt dat Ibood deals

Altijd de

Goedkoopste is?

Bij elke deal moet altijd naar goedkoper gezocht worden.

Kom dan niet meer op Ibood zou ik zeggen!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.