Geen gesleur meer met plastic flessen met bruisend water of frisdrank. Met de siroopsmaken van SodaStream maak je thuis jouw favoriete bruisende drankje. Vandaag heb je de keuze uit tal van smaken en kun je gelijk SodaStream vulflessen aanschaffen. Dat is beter voor jouw rug én het milieu!
https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_sodastream-3-flessen-1-l-vuurwerk-1511075.html
14,99 plus 1,99 aan verzendkosten EN morgen in huis. Goedkoper dan hier bij ibood.
Als je enkel de losse flessen scoort, dan ben je inderdaad goedkoper uit bij onze vrinden van de Mediamarkt. Echter, als je deze flessen mee besteld bij je nieuwe SodaStream-apparaat en/of direct siroop scoort, dan verspreid je de verzendkosten en ben je bij ons voordeliger uit.
Nogal makkelijk om dan te beweren dat jullie de goedkoopste deal hebben, wat met klanten die het apparaat al in hun bezit hebben? Geef toch gewoon toe dat jullie verzendkosten een heel pak deals oninteressant maken.
verzendkosten mogen idd eens snel naar beneden, het kan gerus, zie 1DF
Goedemorgen ITibood,
Helaas rekenen alle vervoerders nog steeds verzendkosten die wij ook gewoon moeten betalen. Omdat we met verschillende vervoerders werken en altijd op zoek gaan naar de voordeligste vervoersmethode kunnen de verzendkosten nog wel eens verschillen maar de verzendkosten naar beneden brengen zal niet direct gaan.
Groet,
Jelle
Dag Jelle, bij jullie concullega 1DF is dit alvast geen probleem!
Groet, John
Zijn deze flessen ook compatibel met oudere sodastream modellen zoals de Jet?
Deze flessen zijn helaas niet geschikt voor het model Jet.
Waarom zouden deze flessen niet voor JET geschikt zijn. Alleen de glazen flessen zijn specifiek, alle andere zijn toch identiek/ compatibel ?
Tot zover de duurzaamheid en herbruikbaarheid van flessen “across the range”.
De informatie die bij ons bekend is, is dat deze flessen niet compatibel zijn, sorry.
Kan ik ergens de vervaldata te weten komen van de dranken?
Doordat dit per siroop kan verschillen kan ik geen garantie geven over de THT-datum. Maar deze datum ligt zo’n 6 tot 10 maanden in de toekomst :-)
Beetje jammer dat je per 6 stuks van 1 soort moet bestellen 3 was beter geweest????
SodaStream Fruit Drops
Ingrediënten???? waarom zouden wat dat erbij plaatsen.. :)
Want die info is natuurlijk nergens anders te vinden.
Goedemorgen Fidelis,
Helaas hebben wij ook nergens de ingrediënten gevonden
Groet,
Jelle
Als je weet waar ik ze kan vinden plaats hier dan een link aub ipv uit de hoogte te doen…
Op de Belgische, Nederlandse en Engelse website van sodastream zelf alvast niets te vinden, op de website van de carrefour en mediamarkt waar het product ook wordt verkocht niets te vinden….
Dus als jij ze ergens kan vinden…. :)
Als ik zie hoe jij reageert naar andere forummers en naar ibood, dan ben jij degene die uit de hoogte doet @Fidelis maar misschien zie ik dat verkeerd?
Zelf navraag gedaan bij sodastream aangezien het iBood blijkbaar niet lukt.
De fruits bestaan uit volgende ingrediënten: Natuurlijke smaakstoffen en propyleenglycol.
Verklaard meteen waarom ze er niet mee te koop lopen aangezien propyleenglycol de omstreden troep is die ze ook in liquids van vapers en e-sigaretten steken.
En waarom allen flessen en siroop in de aanbieding?
Hi Graaffie,
Dit was een vervolg van de main sale een paar dagen geleden waar de Sodastream zelf werd aangeboden :-)
Groetjes,
Jim
Amai iBood, de drie extra flessen die jullie ‘afprijzen’ aan *knip*.. Als ge dan weet dat de verzendkosten bij iBood 5,95€ bedragen..
Geen goede deal imo.
Edited by: Jim
Goedemorgen! Productvergelijkingen graag met directe link naar het identieke product, helaas mogen productprijzen vanuit iBOOD zelf niet op het forum worden geplaatst :-(