17 januari 2019 om 00:00
iBOOD

Viva Scandinavia Koffie & Thee

Viva Scandinavia Koffie & Thee
Het mooiste moment

Het zit hem in de kleine dingen. Dat is ook de reden waarom genieten van een lekkere kop thee of koffie tot een van de mooiste momenten van de dag behoort. In deze Flash Sale vind je producten van Viva Scandinavia om die mooiste momenten nóg mooier te maken.

17 januari 2019 om 00:38
Ronaldo1966 Gebruiker

Geinige koffiebekertjes, 4 setjes meegenomen.

Beantwoorden

18 januari 2019 om 11:12
kees1988 Gebruiker

Passen deze koffiebekers ook in de welbekende houders van kantoor?

Beantwoorden

18 januari 2019 om 11:30
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen Kees,

Dat is lastig te beoordelen, aangezien de bekerhouders van DE een andere maat hebben dan andere bekerhouders die ik online kan vinden.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

18 januari 2019 om 13:20
Jussel Gebruiker

De Viva Infusion Drijvend Thee-Ei mogen dus in de vaatwasser als ik het goed begrijp?

Gaan de theeresten er een beetje makkelijk uit? Bij alle infusers is dit tot nu toe drama geweest.

Trouwens nog iets met de verzendkosten te doen? Een ei voor €5,50 en daar op nog eens €6,- verzendkosten :(

Beantwoorden

18 januari 2019 om 14:06
Moderator Jelle Moderator

Goedemiddag Jussel,

Hopelijk zijn er gebruikers die deze al in bezit hebben en de ervaring willen delen. Als ik het aan de leverancier ga vragen weet ik het antwoord al ;-)

Aan de verzendkosten kunnen we helaas niets doen. Dit heeft te maken met het formaat en het gewicht. Als je meerdere producten besteld blijven de verzendkosten (tot een bepaald gewicht) op 5,95 staan.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

19 januari 2019 om 06:57
JohnnyDrama024 Gebruiker

@Jelle Wat zou het antwoord van de leverancier dan zijn?

Ik zou zelf zo’n klein ding nooit in de vaatwasser doen. Het zal er ongetwijfeld tegen kunnen maar er is een heel verschil tussen bovenste rek of onderste rek of welk programma je kiest. Veel vaatwasser hebben zeer hete programma’s wat prima is voor borden en glaswerk maar voor siliconen kan het in de loop van de tijd gaan vervagen.

Voor wat betreft de zeef, tja er is altijd een soort van tweestrijd over hoe fijn de zeef moet zijn. hoe fijner hoe minder stukjes theebladeren in je thee komen maar hoe moeilijker het is om ze er uit te krijgen. Voor het thee ei van Viva gebruik ik altijd een wat groffere thee zodat er niets in mijn kokend water komt. Het schoonmaken gaat vrij gemakkelijk, spoel hem altijd gewoon even af onder de kraan.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.