12 februari 2019 om 00:03
iBOOD

Lucide Verlichting

Lucide Verlichting
Liiiiicht!

Met de juiste lamp breng je warmte, huiselijkheid en sfeer in huis en met de lampen van Lucide is dit makkelijker dan ooit. Iedere lamp uit de collectie is een gebalanceerde mix van stijlvol design, hoogwaardig materiaal en subtiele kleuren. Kijk snel welke lamp een toevoeging vormt aan jouw tuin, terras of balkon!

12 februari 2019 om 07:22
Keavin83 Gebruiker

Kan javra vloerlamp ook naar boven gedraait worden; dus dat die naar plafond schijnt?

In de tekst staat dat die prima dimbaar is; vanaf waar is die dimbaar? Welke hoogte op statief? Hij zou achter de bank gaan staan, dus als schakelaar op snoer zit is dat lastig.

Bvd voor de antwoorden!

Beantwoorden

12 februari 2019 om 07:31
Moderator Jim Moderator

Hi Keavin!

Over het dimmen kan ik het volgende vinden vanuit de vorige keer dat hij was aangeboden:
http://interior-nl-nl.forum.ibood.com/flash-sales/04869-181114/lucide-verlichting/#comment-700
“Hij is enkel dimbaar bij plaatsen dimbare LED G9 in combinatie met zelf te installeren snoerdimmer (voor paar Euro te koop in iedere bouwmarkt).”

De overige twee vragen ga ik even doorzetten!

Groet,

Jim

Beantwoorden

12 februari 2019 om 08:22
Keavin83 Gebruiker

Thanks. Als het via vloerdimmer gaat, ga ik hem niet aanschaffen omdat die achter de bank staat. Dus dat verder uitzoeken hoeft niet.

Beantwoorden

12 februari 2019 om 08:23
freddy_ Gebruiker

Vanaf een andere website: 
Deze staande lamp is richtbaar waardoor u deze binnenlamp voor verschillende doeleinden kunt gebruiken. Nadat u het armatuur heeft gemonteerd of geïnstalleerd, kunt u de kop van het armatuur in de gewenste richting draaien.

EN wat betreft het dimmen, dat kan inderdaad prima, als je zelf een dimmer er tussen zet, of bijv een dimbare stopcontact van bijv de ikea gebruikt. Er zit een gewone aan en uit schakelaar in het snoer.

Beantwoorden

12 februari 2019 om 09:45
Moderator Jim Moderator

Hi Kaevin!

Ik heb het toch nog even nagevraagd voor andere gebruikers!
De lamp is inderdaad naar boven te draaien, maten staan hieronder bij het bericht van Freddy (Thx!)

Groet,

Jim

Beantwoorden

12 februari 2019 om 09:39
roeland.de.windt Gebruiker

Zit in de JAVRA al LED licht? Zo ja, welke temperatuur? Alles boven 2700K is ongezellig…

Beantwoorden

12 februari 2019 om 09:55
Moderator Jim Moderator

Hi Roeland!

In de specificaties staat het volgende:
“ Lichtbron: 2x, exclusief, max. 42 W”

Deze zit er dus niet bij!

Groet,

Jim

Beantwoorden

12 februari 2019 om 21:48
motormuis001 Gebruiker

Ik ben heel blij met de ‘Industry’. Maar ze zijn heel kwetsbaar. Het metaal is namelijk erg dun, net zoals het laagje lak dat er op zit.

Beantwoorden

13 februari 2019 om 19:43
chouffe Gebruiker

Wat voor fitting(en) heeft de Bok wandlamp?

Beantwoorden

13 februari 2019 om 20:21
Moderator Niek Moderator

Goedenavond chouffe,

Op de website van Lucide staat dat ze een G9 fitting hebben.

Beantwoorden

23 februari 2019 om 13:15
utp Gebruiker

Heb lamp net binnen ik probeer hem in elkaar te zetten zit er geen draad in de lamp getapt om de voet te monteren.

Zijn er meer mensen waar dat zo is

Gr Peter

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.