22 februari 2019 om 00:00
iBOOD

Vitality Pur Boxsprings

Vitality Pur Boxsprings
Vlak of elektrisch

Vraag het iedereen die een boxspring heeft; je wil nooit meer wat anders. Niet alleen zijn boxsprings bijzonder duurzaam; door de opbouw uit verschillende lagen, slaap je ook nog eens mega comfortabel. En een goede nachtrust wil toch iedereen?

Je kan kiezen tussen een vlakke boxspring of een elektrische, waarbij het hoofd- en voeteinde verstelbaar is.

22 februari 2019 om 09:55
Ibootje1961 Gebruiker

Goedemorgen,

beste Ibood, ik zoek al een tijdje naar een boxsping ‘topper’ aanbieding. Dacht eerst dat dit hem was maar toen ik zocht op review van dit merk en type trof ik de volgende aanbieding aan:

https://www.euroknaller.nl/vitality-pur-classic-boxspring.html?simpleid=10356&gclid=Cj0KCQiA2L7jBRCBARIsAPeAsaPOjTMvx4QQpdPrVeRU5F_0FypXo0_gLq5NW7hw1wPo86e2SPwy7S4aAjQXEALw_wcB#167=29

Bij de concullega € 120 goedkoper. Zelfde specs. Wat gaan jullie met deze wetenschap doen??

Beantwoorden

22 februari 2019 om 11:25
Official Product Expert Vitality Pur Expert Official Product Expert

Goedemorgen,

Dit is een oude deal die niet meer voorradig is.

Beantwoorden

22 februari 2019 om 12:16
Moderator Bas iBOOD Moderator

Om het overzicht in dit topic te behouden heb ik je onderstaande berichten even onzichtbaar gemaakt, Ibootje1961, nadat je afsloot met “case closed” :-)

Beantwoorden

22 februari 2019 om 14:40
Ibootje1961 Gebruiker

Is goed, met groet en dank een tevreden klant!

Beantwoorden

22 februari 2019 om 13:38
Hannibal51 Gebruiker

Goede middag ,

Ik zou graag bij benadering de hardheid van dit matras willen weten .

b.v hard , middel , zacht .

Mvg

Beantwoorden

22 februari 2019 om 15:35

Goedemiddag,

De matrassen hebben zowel voor het elektrische model als voor het klassieke model een medium hardheid.

Beantwoorden

22 februari 2019 om 16:52
fjdooper Gebruiker

Is een levering van de Vitality boxspring op afroep over enkele maanden mogelijk, want wij willen hem eventueel pas geleverd hebben, als ons nieuwe appartement door de aannemer is opgeleverd en dat kan misschien nog wel eens 3 maanden duren.

Beantwoorden

24 februari 2019 om 00:00
Moderator Paul Moderator

Dat is helaas niet mogelijk. Dan kun je beter op een volgende aanbieding wachten, want iBOOD biedt vaker boxsprings aan.

Beantwoorden

23 februari 2019 om 08:24
jaz1974 Gebruiker

Hello, i don’t speak flemish. This is a problem for the delivery. thanks.

Beantwoorden

24 februari 2019 om 20:15

Good evening,

No that is not a problem. They can make the appointment in English.

Beantwoorden

23 februari 2019 om 12:26
gabitza_alexutzu Gebruiker

*knip*

Edited by: Paul
een prijsvergelijking is alleen toegestaan met een directe link naar exact hetzelfde product
een link naar een ander merk wordt gezien als reclame

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.