18 maart 2019 om 00:00
iBOOD

KS Verlichting

KS Verlichting
Licht voor binnen & buiten.

Met de juiste lamp breng je niet alleen sfeer binnen, maar ook buiten in je tuin of op je balkon. De lampen van KS Verlichting maken dit makkelijker dan ooit. Iedere lamp uit de collectie is een gebalanceerde mix van stijlvol design, hoogwaardig materiaal en subtiele kleuren.

Kijk snel welke lamp een toevoeging is aan jouw in- of exterieur!

18 maart 2019 om 06:32
Kipsapje Gebruiker

Zijn deze pucks ook geschikt voor de oprit? Met andere woorden, wat gebeurd er als je er met de auto overheen rijd?

KS Verlichting Grondspot Puck | IP67

Beantwoorden

18 maart 2019 om 10:11
Moderator Bas iBOOD Moderator

Het artikel is niet geschikt voor plaatsing in het rijpad van een oprit.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 09:38
Lord_Sony Gebruiker

Wat ik nergens terug kan vinden is, hoe die KS tuinlampen of stopcontacten aangesloten dienen te worden?

Ik heb bvb nu in mijn tuin elektriciteitskabels die uiteindelijk eindigen in 8 opbouw contactdozen met stopcontact.

Maar wat als ik deze zou willen vervangen door zo een tuinlamp?

Beantwoorden

18 maart 2019 om 10:31

De stopcontacten kunnen rechtstreeks worden aangesloten op het elektriciteitsnet. Dit kan bijvoorbeeld via een grondmof of in het stopcontact zelf.
Een andere optie kan zijn het stopcontact te voorzien van een stekker waarmee die op de opbouw contactdozen aangesloten kan worden.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 12:54
bochelork Gebruiker

Grondspot met GU10 fitting? Dus 220V naar elk lampje? Da’s jammer.  Houd het onder mijn terras liever bij laagspanning.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 13:14
Moderator Jim Moderator

Hi Bochelork! Dit klopt inderdaad!

Wie weet voor een volgende deal! Je mag uiteraard ook altijd onze inkopers tippen, mocht je liever lampen met laagspanning zien!

Groet,

Jim

Beantwoorden

18 maart 2019 om 15:43
basvdr Gebruiker

Bij de “Fully Muurlamp” wordt vermeld dat er rekening mee dient te worden gehouden dat er beperkt ruimte in het armatuur is voor een lamp.

Past een normaal e27 (LED) Peertje hierin, of enkel een afwijkend formaat?

Beantwoorden

18 maart 2019 om 17:11

Dat ga ik even voor je navragen, basvdr.

Beantwoorden

19 maart 2019 om 09:14
basvdr Gebruiker

Dag Bas, is er al een antwoord? Alvast bedankt!

Beantwoorden

19 maart 2019 om 09:19

Nog niet, helaas. Onze contactpersonen bij de leverancier hebben nog geen duidelijkheid kunnen geven, vermoedelijk omdat ze gisteren al naar huis waren en nu nog aan het opstarten zijn ;-)

Beantwoorden

19 maart 2019 om 13:08

Het is een compacte wandlamp, er passen standaard E27 lichtbronnen in. Echter zijn er E27 lichtbronnen op de markt met verschillende diameters.

Een lichtbron met een kleinere diameter dan 5 cm zal in het armatuur passen.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 19:02
Lord_Sony Gebruiker

En hoe worden die tuinlampen aan gezet?

Werken de stopcontacten als de lichten uit zijn?

Beantwoorden

19 maart 2019 om 00:39
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Lord_Sony,

Over welke tuinlamp gaat je vraag?

Beantwoorden

19 maart 2019 om 06:08
Lord_Sony Gebruiker

over de tuinlamp met die 2 stopcontacten

Beantwoorden

19 maart 2019 om 09:51

Bij een standaard aansluiting van het armatuur bevind er zich zowel op de lichtbron en de stopcontacten spanning. Of juist niet als iemand er bijvoorbeeld voor kiest om een schakelaar of tijdklok op de buitenverlichting te installeren. Het is ook mogelijk om de lichtbron afzonderlijk te laten werken van de stopcontacten. Hiervoor zal echter bij aansluiting een aanpassing gemaakt moeten worden in de verbinding.

Beantwoorden

19 maart 2019 om 13:17
Lord_Sony Gebruiker

Bedankt voor het antwoord, dus als ik het volledig goed begrijp moet ik een aanpassing maken in de verbinding als ik bvb overdag de stopcontacten wil gebruiken terwijl de lichten uit blijven?

Beantwoorden

19 maart 2019 om 05:57
Herrie82 Gebruiker

Hoe kan de uplighter grondspot worden aangesloten? Zit hier al een kabel aan die in een grondmof kan worden aangesloten of kan deze direct op een grondkabel worden aangesloten? Mocht deze direct op een grondkabel kunnen worden aangesloten, kan deze dan ook doorgelust worden via de grondspot?

Beantwoorden

19 maart 2019 om 09:50

Het armatuur wordt geleverd zonder kabel. Het armatuur kan direct op een kabel aangesloten worden. Bij het doorlussen adviseren wij dit te doen in combinatie met een grondmof.
Het is niet mogelijk in de grondspot de lus te maken.

Beantwoorden

20 maart 2019 om 09:37
Herrie82 Gebruiker

Bedankt voor het navragen. Wat voor diameter kabel kan er aangesloten worden? Ik heb een grondkabel met diameter van 13,2mm. Ik ga ervan uit dat dit met een knelring werkt?

Beantwoorden

19 maart 2019 om 09:37
mikevangorp Gebruiker
19 maart 2019 om 09:51

Ik check het even voor je!

Beantwoorden

19 maart 2019 om 13:10

In het huis bevind zich niet veel ruimte. In eerst genoemde link staat een lichtbron van 57 mm. Deze zal passen. Een grotere lichtbron past niet, dus de lamp uit je tweede link zal niet passen.

Beantwoorden

19 maart 2019 om 13:36
Pieterjanvanmierlo Gebruiker

De kleine schroefjes waarmee je de achterkant langs maakt van de optica L lamp zitten volledig geforceerd erin, waardoor je ze dus niet open krijgt om te installeren. Naar kwaliteit toe is dit dus wel echt niet aanvaardbaar. En terugsturen kost ineens een hoop geld voor een lampje dat 27,5 euro kost…

Beantwoorden

19 maart 2019 om 15:20
Gert1979 Gebruiker

Wat is de kleur van de wandlamp Fully ?

Op de foto is het eerder naar de zwarte kant maar klopt deze Info wel ?

Beantwoorden

19 maart 2019 om 15:22
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Gert1979,

Op de foto lijkt hij inderdaad zwart, maar de kleur is anthraciet.

Beantwoorden

19 maart 2019 om 21:30
samvandenplas Gebruiker

Beste,

Ik wil er 10 bestellen, maar dit lukt niet. 
Wat kan ik doen?

mvg

Beantwoorden

19 maart 2019 om 21:42
Lord_Sony Gebruiker

opsplitsen in meerdere bestellingen, en ja dus ook meerdere verzendkosten.

ze doen dit om opkopers tegen te gaan

Beantwoorden

20 maart 2019 om 07:17
Moderator Jim Moderator

Ik had het niet beter kunnen zeggen, dank Lord_Sony!

Beantwoorden

20 maart 2019 om 10:03
simmelink Gebruiker

Hoi,

Moeten in de Optica L en Optica S, één of twee lampjes?

Groet,

Erwin

Beantwoorden

20 maart 2019 om 10:35

Er gaat in beide armaturen 1 lichtbron. De fitting is horizontaal geplaatst waardoor licht uitstroom van de lichtbron 2 kanten op kan plaatsvinden.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.