21 maart 2019 om 00:00
iBOOD

Ten Cate Beddengoed

Ten Cate Beddengoed
Prins(es)heerlijk slapen!

Val elke avond als een blok in slaap zonder urenlang schaapjes te hoeven tellen. Dát (en misschien meer) doe je tussen het beddengoed van Ten Cate. Het Nederlandse merk dat al sinds 1813 hoogwaardige textielproducten vervaardigt.

22 maart 2019 om 10:13
detron23 Gebruiker

Wat is de vulkracht van deze dekbed? en welke nm is het nou nm100 of nm135?

22 maart 2019 om 10:28
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen detron23,

Over welke dekbed gaat je vraag specifiek?

22 maart 2019 om 10:36
detron23 Gebruiker

het gaat om deze

Ten Cate Ganzendonzen 4-Seizoenendekbed | 240 x 220

22 maart 2019 om 13:06
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze is nm100. Ik vraag even na wat de vulkracht is!

22 maart 2019 om 13:49
detron23 Gebruiker

oh dan snap ik niet waarom op de website van tencate zelf nm135 staat 
https://www.tencatewonenenslapen.nl/product/cate-premium-donzen-dekbed-4-seizoenen/

22 maart 2019 om 13:57

In hun tekst staat ook nm100 aangegeven, waarom er in hun specificaties nm135 staat durf ik niet te zeggen.

De vulkracht van dit dekbed is 165mm/30gr.

22 maart 2019 om 11:48
detron23 Gebruiker

En hoe zit het met de garantie en retourbeleid? geldt die 14 dagen voor retour? Omdat het het online aankoop is , is de kwaliteit niet goed in te schatten, komen de veertjes niet snel door de tijk heen? etc. is de garantie na die 14 dagen bij Ten Cate of bij Ibood?

22 maart 2019 om 11:54
Moderator Jim Moderator

Hi Detron!

Goed dat je het noemt! Je kan voor de garantie allereerst altijd bij iBOOD terecht. In sommige gevallen zal iBOOD de garantievraag doorzetten naar Ten Cate (dat mag je uiteraard ook zelf doen!). Zou je het product willen retourneren, dan is het wel goed om er rekening mee te houden dat retourkosten voor eigen rekening zijn (je krijgt daarbij wel de originele verzendkosten bij de aankoop terug). Je kan de retourkosten enigszins beperken door met Paypal af te rekenen. Als je daar ingeschreven staat voor hun retour-service, dan krijg je een deel van de verzendkosten terug (tot een maximaal aantal keer per jaar)

Groetjes!

Jim

22 maart 2019 om 11:55
detron23 Gebruiker

ok bedankt voor het antwoord. hoelang is de garantie op het dekbed zelf? ik wacht nog op het antwoordt van mijn initiele vraag boven.

22 maart 2019 om 13:07

Hi detron,

De garantie op het dekbed is 2 jaar op fabricagefouten. Dit staat ook op de pagina met specificatie’s.

Als je vraag over een dekbed gaat waar dit niet bij staat, laat het dan even weten, dan zoek ik dit verder uit.

23 maart 2019 om 14:25
Rijsbrandy Gebruiker

Zijn er ook mense. Die ervari.mbg hebben met dit dekbed. Kan geen review vinden en ik weet eigenlijk ook niet wat nu echt het verschil maalt tussen nm100 en nm135. Op internet lastig om echt te lEzen wat dit nu feitelijk betekend in de praktijk?

23 maart 2019 om 23:49
Moderator Jim Moderator

Hi Rijsbrandy,

Hier kan je meer informatie vinden over het kwaliteitsverschil!
https://www.dekbedden.com/tijk-kwaliteit.html

Groet!

Jim

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.