25 maart 2019 om 00:01
iBOOD

Label51 Verlichting

Label51 Verlichting
Industriële blikvangers

Als Label51 iets goed kan, is het wel het ontwerpen van industriële verlichting. Van eyecatchers voor boven je eettafel, tot subtiele lichtpuntjes voor in de slaapkamer of woonkamer. Waar ga jij voor vandaag?

25 maart 2019 om 12:02
joostjdejonge Gebruiker

Ik zie eigenlijk nergens foto’s van de bevestiging aan het plafond. Kan iemand mij vertellen hoe dit eruit ziet bij de Label51 Hanglamp Spot? Is het een kapje op het plafond of gewoon de ketting met een haakje?

Beantwoorden

25 maart 2019 om 12:09
Moderator Bas iBOOD Moderator

Alle lampen zijn netjes afgewerkt met een kapje in dezelfde kleur als de lamp zelf.

Beantwoorden

25 maart 2019 om 21:40
motormuis001 Gebruiker

Ik heb een paar witte Hanglampen Industry. Die ogen best leuk. Maar behandel ze heel voorzichtig. Want voor je het weet zit er een deuk in het blik, of je stoot het dunne laagje lak eraf.

Beantwoorden

26 maart 2019 om 00:28
shadowjack Gebruiker

Wandlamp Tuk Tuk, erg mooi, maar niet echt een scherpe aanbieding. Met verzendkosten komt ie op 28.90 euro. Bij bol punt com kost ie 30 euro, gratis verzenden.

https://www.bol.com/nl/p/label51-wandlamp-tuk-tuk-antiek-grijs/9200000051303834/

Dus voor 1 euro en 10 cent meer heb ik hem overmorgen in huis ipv half april. Voor 22.95 had ik hem meteen gekocht, maar het zijn toch wéér de verzendkosten die dit voordeeltje de nek omdraaien :(

Beantwoorden

26 maart 2019 om 10:46
Konami Gebruiker

Bijzonder… ik zie de lamp die in de banner te zien is, niet terug met wat echt aangeboden wordt… :)

Die vind ik juist wel de mooiste.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.