26 maart 2019 om 00:01
iBOOD

Tijdschriften vouchers

Tijdschriften vouchers
Want kennis is macht

Of je nou helemaal wild bent van auto’s, computers, voetbal of geschiedenis: hier vind je iets van je gading, in onze tijdschriften Flash Sale.

En goed om te weten: na tien nummers loopt je aangeschafte abonnement gewoon af. Wel zo fijn.

26 maart 2019 om 00:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

Na afloop van de actie ontvang je een e-mail met daarin de verwachte verzenddatum van je eerste magazine.

Beantwoorden

26 maart 2019 om 09:55
Sjokie Gebruiker

1. Is de prijs inclusief verzendkosten van de 3e partij?

2. Zijn er nog bijkomende kosten?

Beantwoorden

26 maart 2019 om 10:37
djkolk Gebruiker

onder de prijs staat in het klein :

Gratis verzonden!

ik ga er dus vanuit dat er geen bijkomende kosten zijn, is dit correct Ibood ?

Beantwoorden

26 maart 2019 om 11:46

What you see is what you get.

Je betaalt eenmalig het getoonde bedrag voor 10 nummers van het tijdschrift naar keuze. Er zijn geen bijkomende kosten.

Beantwoorden

27 maart 2019 om 09:06
Philiper Gebruiker

Ook voor de verzending naar België?

Beantwoorden

27 maart 2019 om 09:32

Deze deal is enkel geldig in Nederland en dus niet te bestellen vanaf onze Belgische website.

Beantwoorden

27 maart 2019 om 22:46
Barky Gebruiker

Als ik een voucher krijg, mag ik dan daarmee zelf bepalen wanneer ik het abonnement laat ingaan? Kan ik de voucher kado doen?

Beantwoorden

27 maart 2019 om 22:49
Moderator Paul Moderator

Voucher is in dit geval niet helemaal goed gekozen. Bij aankoop kies je voor een bepaald tijdschrift. Vervolgens gaat het abonnement automatisch in en wordt het tijdschrift naar het opgegeven afleveradres verstuurd. Je ontvangt geen vouchercode in de mail.

Na de 10 nummers stopt het abonnement automatisch.

Beantwoorden

28 maart 2019 om 17:01
Martjux Gebruiker

Dus het is ook niet mogelijk om een bestaand abonnement op 1 van deze tijdschriften te verlengen?
Ik heb namelijk de vorige keer een abonnement genomen, maar dat is nog niet afgelopen. Ergens in augustus denk ik pas dat het afloopt.

Beantwoorden

28 maart 2019 om 21:42
Moderator Paul Moderator

Je kunt de startdatum helaas niet zelf kiezen, anders had je het inderdaad mooi aan kunnen laten sluiten in augustus. Je kunt het wel cadeau doen door als afleveradres het adres op te geven van de persoon die het abo kado krijgt.

Beantwoorden

15 april 2019 om 14:57
smitjuuh Gebruiker

Ik heb nog steeds niet ontvangen.

Kunnen jullie nagaan wanneer het verstuurd zal worden

Beantwoorden

15 april 2019 om 15:12

Hoi smitjuuh,

Mijn collega gaat dit zo snel mogelijk voor je uitzoeken en komt hierover bij je terug.

Beantwoorden

17 april 2019 om 22:13
L56 Gebruiker

Dat zou ik ook graag willen weten. Wordt het antwoord hier in het forum gepost?

Groet!

Beantwoorden

18 april 2019 om 08:53
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen L56,

Je gegevens worden doorgegeven aan de uitgever van het tijdschrift en je krijgt dan de eerst volgende uitgave. Om welk tijdschrift gaat het? Dan vraag ik even voor je na wanneer je hem zult ontvangen.

Beantwoorden

18 april 2019 om 17:18
L56 Gebruiker

C’t magazine

Alvast bedankt!

Beantwoorden

26 april 2019 om 22:25
Moderator Niek Moderator

Goedenavond L56,

Heb je inmiddels een mail ontvangen van de uitgever?

Beantwoorden

18 april 2019 om 07:52
Waardo Gebruiker

Ik heb nog geen blad ontvangen. Hoe zit dat?

Beantwoorden

18 april 2019 om 08:53
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Waardo,

Je gegevens worden doorgegeven aan de uitgever van het tijdschrift en je krijgt dan de eerst volgende uitgave. Om welk tijdschrift gaat het? Dan vraag ik even voor je na wanneer je hem zult ontvangen.

Beantwoorden

26 april 2019 om 20:19
tonan Gebruiker

Hallo Niek,

ik heb ook nog steeds geen apple magazine mogen ontvangen. wanneer zou ik deze mogen verwachten?

Mvg,

Ton

Beantwoorden

26 april 2019 om 22:25
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Ton,

Heb je ook nog geen mail gekregen van de uitgever? Je zou de mei editie als eerste moeten ontvangen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.