4 april 2019 om 00:00
iBOOD

M line

Product expert aanwezig

M line
Sleep well. Move better.

Ons dagelijks leven wordt steeds intensiever. Er wordt steeds meer van ons gevraagd. We maken langere dagen en slapen in verhouding steeds korter. Om dit leven vol te houden en ervan te genieten moeten we onze nachtrust optimaal benutten.

Door de ultieme drukverlagende eigenschappen slaap je op een slaapsysteem van M line dieper en draai je minder. Slaapsystemen van M line staan garant voor een goede mobiliteit en uitstekende ventilatie. Zo haal je het maximale uit de nacht en heb je overdag meer energie.

4 april 2019 om 06:42
josdavids Gebruiker

https://www.bol.com/nl/p/m-line-athletic-pillow-kussensloop-set-wit/9200000074978837/ Zelfde prijs voor de kussenslopen alleen toch weer voordeliger omdat verzendkosten hier niet betaald hoeven te worden.

4 april 2019 om 06:50
josdavids Gebruiker

https://www.bedderie.nl/shop/m-line-athletic-pillow-kussensloop-set-van-2/
Zelfs hier met verzendkosten nog steeds goedkoper.

Wij hebben overigens deze kussens en slopen ook, het kussen is prima, voor de prijs van de slopen had ik betere kwaliteit verwacht.

4 april 2019 om 10:55
Official Product Expert M line Expert Official Product Expert

Bedankt voor uw oplettendheid. We hebben een fout gemaakt in de berekening. Dit is inmiddels aangepast.

Diegene die al een kussenssloop hebben besteld, krijgen het verschil terug.

4 april 2019 om 15:00
TrekkerJan Gebruiker

Ik zie dat hier de kussens ook goedkoper zijn, na de verzendkosten. https://www.bedderie.nl/shop/mline-athletic-pillow/

4 april 2019 om 16:55

We hebben het even gecheckt en het klopt inderdaad dat Bedderie het kussen met korting verkoopt.

Dit is nog uit voorraad van een oude collectie.

4 april 2019 om 08:47
makke_2010 Gebruiker

hebben een M line bed met matras….is gewoon fantastisch. Het is duur maar echt wel de moeite

4 april 2019 om 09:13

Leuk om te horen, dankjewel!

4 april 2019 om 08:51
Derek83 Gebruiker

Paar vragen:

1. Nemen ze ook je oude matras weer mee?

2. Wordt het matras naar de slaapkamer gebracht of moet je zelf het ding omhoog sjouwen?

3. Als het niet bevalt kun je m dan gewoon weer terug sturen?

4 april 2019 om 09:36

1. Helaas nemen wij het oude matras niet mee terug.

2. We leveren het matras tot aan de eerste prive deur.

3. Wij nemen het alleen retour als het nieuw in plastic zit. (Hygiëneproduct)

4 april 2019 om 18:56
dwwolf Gebruiker

Ik vrees dat punt 3 deze week onderuit is gehaald door europese rechters.

5 april 2019 om 11:15
Zplus Gebruiker

Klopt helemaal. Hoge Raad heeft beslist dat als plastic is verwijderd deze gewoon valt onder kopen op afstand.

Graag terugkoppeling van Expert hierop?

5 april 2019 om 15:53

Het klopt inderdaad dat het matras geruild mag worden binnen 14 dagen, volgens de Europese wet. Echter mag het product dan niet gebruikt zijn en dit zullen wij ook controleren nadat het matras is teruggekomen.

4 april 2019 om 09:55
paarts811b Gebruiker

Wat is in normale taal het verschil tussen versie 1 en 2?

4 april 2019 om 10:17

De slow motion 1 is de soepele variant en de slow motion 2 is de stevigere variant. Doordat wij gebruik maken van visco elastisch schuim (traagachuim) zijn onze matrassen altijd soepel en comfortabel.

6 april 2019 om 20:31
joricka1991 Gebruiker

Ik vind dit geen normale taal.

7 april 2019 om 23:18
Moderator Paul Moderator

“De slow motion 1 is de soepele variant en de slow motion 2 is de stevigere variant.” 

Als dit niet duidelijk genoeg is, dan hoor ik het graag en zal het proberen anders te verwoorden.

4 april 2019 om 11:47
marcveen Gebruiker

Net een Slow Motion 2 (90 x 210 cm) besteld.

Hier moet straks een incontinentie matrashoes omheen.

Nu zijn deze in alleen in vaste hoogtes te krijgen, dus 19 of 20 cm.

Het matras is volgens de specificaties 19,5 cm hoog, dus net er tussen.

Wat is wijsheid, 19 cm (dus strakker) of 20 cm (dus iets losser) bestellen?

4 april 2019 om 12:27

Volgens onze informatie is het matras 19cm hoog.

Daarom adviseren wij ook de 19 cm hoge incontinentiehoes.

4 april 2019 om 19:46
marcveen Gebruiker

Van de M-Line site:

Verder is een M line Slow Motion 2 matras 18 centimeter hoog.

Dus wat is het nu, 19,5cm, 19cm of 18cm?

https://www.mline.nl/collectie/matrassen/slow-motion-2/

5 april 2019 om 10:57

We hebben het even goed gecheckt en we zijn er achter gekomen dat het matras een hoogte heeft van 19 cm. Dit betekent dat het op de onze eigen M line website fout staat. We gaan dit direct aan laten passen.

De kernhoogte is 18 cm, inclusief de afritsbare hoes is het 19 cm.

4 april 2019 om 19:03
wflokstra Gebruiker

Hallo Mline Expert,

1) Ik las dat het matras niet retour kan.

Houd dit in dat de 100 dagen omruilgarantie via ibood niet geld? Je dient een matras volgens mij altijd te proberen. Ook kan hij te zacht of te hard zijn en heb je liever een andere hardere of zachtere versie.

2) Ik lees ook 5 jaar garantie? en bij Mline rechtstreeks 10 jaar. Klopt dit? Hoe kan dat?

4 april 2019 om 19:29
marcveen Gebruiker

Van de Mline site;

A.

Voor de kern van de Slow Motion 1 en 2-matrassen geldt een standaard garantieperiode van 2 jaar. Na registratie heeft u op de overige kernen in totaal 5 jaar garantie, waarvan 2 jaar volledig. Na 2 jaar geldt een afschrijving. U ontvangt dan in voorkomend geval bij gebleken materiaal of fabricagefouten een korting, berekend als percentage over de aanschafwaarde van het oorspronkelijke product, op de aanschafprijs van een vervangend product: – na 2 jaar en tot 3 jaar na factuurdatum: 75% korting; – na 3 jaar en tot 4 jaar na factuurdatum: 50% korting; – na 4 jaar en tot 5 jaar na factuurdatum: 25% korting.

5 april 2019 om 10:58

Het klopt inderdaad dat de 100 dagen omruilgarantie niet geldt.

Zoals je hieronder kunt lezen zit er 5 jaar garantie op. Dankjewel marcveen.

5 april 2019 om 05:44
domnl Gebruiker

Nou wil ik een motion 1 140 x 200 bestellen en komt er een popup dat het bijna is uitverkocht en dat ik niet kan bestellen. bijna is volgens mij niet helemaal en dus te bestellen toch? Regel er eentje voor me svp en laatmeweten in een email svp want het heeft een ander dan standaard afleveradres.

5 april 2019 om 10:03
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi domnl,

Dit model is inderdaad (nog) niet uitverkocht.

Ik wil je aanraden om het volgende te doen:
Je winkelwagentje (rechts boven in je scherm) leeghalen, uitloggen, cookies verwijderen, inloggen en het matras weer toevoegen aan je winkelwagen.

Houd er rekening mee dat je dit model maximaal 1x per bestelling kunt scoren. Twee van deze matrassen toevoegen aan je winkelwagen is dus niet mogelijk.

Groeten,
Bas

5 april 2019 om 06:57
HenkieP Gebruiker

Waarom zijn de 2 persoons 180 cm breed niet in 210 en 220 lengte te bestellen??

5 april 2019 om 09:44

Er is gekozen om een aantal maten te verkopen via Ibood. Helaas vallen de 210 en 220 buiten deze selectie.

5 april 2019 om 07:51
Wenda13 Gebruiker

Ik heb een dorsoo ben (lattenbodem is een hydraulisch pompsysteem) maar mijn matras is aan vernieuwing toe. Normaalgezien bestel je dan een dorsoo matras (+/- €1800) en deze zijn eveneens vervaardigd in een soort schuim (matras met veringen is ten strengste verboden omdat de veringen de werking van het hydraulisch pompsysteem verhinderen/verstoren)

Zouden deze matrassen goed zijn voor een dorsoo-onderbed? Graag een eerlijk antwoord en geen “verkopers-tuurlijk” :-)

Groetjes

5 april 2019 om 10:18

De bodem is zeker geschikt voor een M line Slow Motion 1 en 2 matras.

Op onze website hebben wij de volgende tekst staan;De drukverlagende eigenschappen van de M line matrassen komen het best tot hun recht wanneer de matrassen worden gecombineerd met  kwalitatieve lattenbodems (minimaal 28 latten) of boxsprings. ( https://www.mline.nl/slaaptips/vraag-en-antwoord/matrassen/)

De Slow Motion 1 en 2 zijn volledige schuimmatrassen hierbij maakt het niet uit hoeveel latten er in de bodem zitten. De reden dat hier aangegeven wordt minimaal 28 latten is dat de veren anders tussen de latten kunnen komen.

5 april 2019 om 13:41
raoul4one Gebruiker

We hebben een mline bed met dubbele split, zowel boven als beneden. Nu met een baby willen we dit een vast matras maken door de originele matras hoes te vervangen. Waar kan ik die hoes vinden? De maat van ons matras is bij elkaar 180×220 (2 x 90×220). Als ik die ergens kan vinden koop ik een aantal Jersey hoeslakens bij deze deal. Alvast bedankt.

5 april 2019 om 15:51

Deze zijn te koop/te bestellen bij al onze verkooppunten. kijk voor onze verkooppunten op https://www.mline.nl/verkooppunten/

5 april 2019 om 14:44
Zplus Gebruiker

M Line Expert,

Is het mogelijk om te reageren op het omruilen zonder plastic? https://nu.nl/economie/5812323/europees-hof-matras-zonder-beschermfolie-mag-teruggestuurd-worden.html

5 april 2019 om 15:49

Het klopt inderdaad dat het matras geruild mag worden binnen 14 dagen, volgens de Europese wet. Echter mag het product dan niet gebruikt zijn. Wij zullen dit ook controleren nadat het matras is teruggekomen.

5 april 2019 om 17:58
Zplus Gebruiker

Bedankt.

Blijf het vreemd vinden dat de 100 dgn niet gelden of zijn dit matrassen die retour komen vanuit de 100 dagen regeling? Kreeg ik via via te horen van medewerker namelijk.

5 april 2019 om 20:10
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Zplus,

Het zijn nieuwe ongebruikte matrassen.

5 april 2019 om 19:49
Loben Gebruiker

Beste M line expert. Ik heb 2 slow motion 2 matrassen van 90 x 200 besteld, maar dat lukte niet in 1 bestelling. Het systeem gaf aan dat de voorraad niet voldoende was. In twee keer bestellen lukte wel maar ik heb nu ook 2 keer bezorgkosten betaald. Is dat de bedoeling van IBOOD of heb ik iets verkeerd gedaan? Hoor het graag.

5 april 2019 om 22:30
Moderator Kian Moderator

Dag Loben,

De matrassen kan je inderdaad alleen per stuk bestellen. Zoals mijn collega Niek eerder liet weten zal dit zo ingesteld zijn in verband met de omvang van het matras. Dat is dus de reden waarom ze apart verstuurd worden.

5 april 2019 om 20:15
wflokstra Gebruiker

Hallo Expert.

1. De matrassen die hier worden verkocht. Deze zijn nieuw en niet retour gekomen prpducten toch?

2. Als ik 2 koop maar ze bevallen niet. Maar heb 1 ongebruikt in het plastic laten zitten, klopt het dan dat dezr retour mag?

@ibood.

Ik kan niet 2x 90×200 bestellen. Hoe kan dit? Ik heb geprobeerd via de app.

5 april 2019 om 21:12
Moderator Niek Moderator

Goedenavond wflokstra,

De matrassen kun je alleen per stuk bestellen. Dit zal vast zo ingesteld zijn in verband met de omvang van het matras. Hierdoor moeten ze per stuk verstuurd worden.

5 april 2019 om 23:16
Moderator Paul Moderator

De matrassen zijn volkomen nieuw. Het zijn geen geretourneerde producten.

6 april 2019 om 07:48
wbree Gebruiker

Grappig als ik de matrassenwijzer invul adviseert die de Mline 8. Toevallig ook het duurste matras in het assortiment.

7 april 2019 om 00:26
Ge2rt Gebruiker

Ik heb nog niet alle combinaties van antwoorden geprobeerd, maar ben benieuwd of het mogelijk is om de matrassenwijzer zo in te vullen dat je de Mline 1 of 2 geadviseerd krijgt. LOL.

6 april 2019 om 13:59
TrekkerJan Gebruiker

Moet ik het product zelf retour sturen of komen jullie deze ophalen?

6 april 2019 om 23:23
Moderator Paul Moderator

Als je besluit om binnen de zichttermijn van 14 dagen van de aankoop af te zien, zul je zelf voor de retournering moeten zorgen en betalen. Of dat ook (tegen betaling) door M line gedaan wordt, is me niet bekend. Wellicht kan de Product Expert daar antwoord op geven.

6 april 2019 om 20:58
Spyhard Gebruiker

Heeft er iemand ervaring met deze matrassen, eerder via IBOOD matrassen gekocht maar deze waren voor mij veel te warm.

7 april 2019 om 18:37
remcopv Gebruiker

De Athletic pillow kussensloopjes zijn helemaal geen 60,- maar de helft 30,- (per 2) waarom wordt dat niet goed vermeld?

7 april 2019 om 21:19
Moderator Niek Moderator

Goedenavond remcopv,

De adviesprijs die iBOOD hanteert is de oorspronkelijke prijs van het product toen hij voor het eerst uitkwam.

7 april 2019 om 18:40
remcopv Gebruiker

Of krijg je 2 sets (van 2 stuks) dus 4 stuks voor de prijs *knip*

Edited by: Niek

Deal prijzen mogen niet geplaatst worden op het forum, dus die heb ik even weggeknipt.

7 april 2019 om 21:20
Moderator Niek Moderator

Je krijgt 2 stuks, geen 2 sets.

7 april 2019 om 20:33
hopnis Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.