16 april 2019 om 00:01
iBOOD

Hyundai

Hyundai
Zoveel meer dan alleen auto's

Natuurlijk denk je bij Hyundai aan mooie auto's uit Zuid-Korea, maar Hyundai maakt zoveel meer. Van hippe lampen tot waterkokers en van stofzuigers tot weerstations. En we bieden het nu allemaal aan, dus check snel deze Flash Sale.

16 april 2019 om 06:26
barry2310 Gebruiker

4x Hyundai LED Solar Kubus Lamp
raad ik iedereen af. Wat een troep. In december deze set gekocht. Van de 4 lampen werkt er nog 1. De andere 3 hebben alle 3 waterschade/condens op het printplaatje.

Beantwoorden

16 april 2019 om 08:14
ooffr Gebruiker

Bedankt voor de tip. Had het item bijna gekocht. Dus niet.

Beantwoorden

16 april 2019 om 09:06
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi Barry,

Dat lijkt me niet de bedoeling! Heb je hierover al contact opgenomen met onze klantenservice, zodat we dit voor je kunnen oplossen?

Beantwoorden

17 april 2019 om 06:23
barry2310 Gebruiker

Nee dat heb ik nog niet gedaan. Heeft dat nog enig zin als ik de verpakking niet meer heb!?

Beantwoorden

17 april 2019 om 09:21

Ik zou je zeker willen aanraden even contact op te nemen!

Beantwoorden

16 april 2019 om 09:33
Whyman Gebruiker

Ik zie bij de AAA batterijen LR6 staan, maar dat is de codering voor AA batterijen dacht ik?

Moet dat bij de AAA niet LR03 zijn?

Beantwoorden

16 april 2019 om 12:16

Dit is inderdaad wat Hyundai communiceert op hun verpakking, ik ga even informeren of dit een drukfoutje van ze is of dit een andere reden heeft.

Edited by: Bas iBOOD
Dit is inderdaad een foutje op de verpakking. Dit moet inderdaad LR03 zijn.

Beantwoorden

16 april 2019 om 10:22
Alexanderth Gebruiker

Enig idee hoe het draadloos opladen zou moeten werken voor de Hyundai LED Bureaulamp | QI | Dimbaar? Na een aantal laadbeurten valt de ‘verbinding’ weg met de lamp. Ik kreeg het eerst opgelost door een ander toestel op te laden en dan weer de oude. Maar nu werken ze alle twee niet meer.

Beantwoorden

16 april 2019 om 12:18

Dit hoort natuurlijk gewoon te blijven werken. Zou je via Mijn iBOOD op onze website een “Er is iets mis”-melding willen aanmaken? Je kunt daar kiezen voor “Defect”. Dan hebben mijn collega’s direct alle gegevens bij de hand om dit z.s.m. voor je op te pakken.

Beantwoorden

17 april 2019 om 08:56
djezza Gebruiker

Wat ik me nog afvraag is of deze lamp voortdurend aan is (al dan niet op sluimerstand) of alleen aangaat bij beweging?

Ik wil graag een dergelijke lamp, die alleen aangaat bij beweging en niet de hele tijd aan is als het donker is. Beetje vervelend voor de buren namelijk:-)

Beantwoorden

17 april 2019 om 09:22

Over welke van de aangeboden lampen gaat je vraag, djezza?

Beantwoorden

17 april 2019 om 15:19
djezza Gebruiker

Oh sorry, de Hyundai Solar Beveiligingsverlichting.

Beantwoorden

17 april 2019 om 15:49

Zodra de zon onder is zal de lamp automatisch beginnen met schijnen zodra er beweging wordt gedetecteerd. De lamp blijft schijnen voor 3 seconden tot 7 minuten, dit kan je eenvoudig instellen aan de onderzijde van de lamp.

Beantwoorden

18 april 2019 om 06:00
djezza Gebruiker

Ok top en als er geen beweging is, dan is de lamp gewoon uit?

Beantwoorden

18 april 2019 om 06:26
Maikel600 Gebruiker

“…zodra er beweging wordt gedetecteerd. De lamp blijft schijnen voor 3 seconden tot 7 minuten…”

Beantwoorden

17 april 2019 om 14:16
gaaiz Gebruiker

Bij de Hyundai LED Kubus staat:

Levensduur zonnepaneel: 2 jaarLevensduur batterij: 2 jaar 500 cycli

Moet ik dit letterlijk zo lezen dat de lampen na twee jaar “afgeschreven” zijn?

Beantwoorden

17 april 2019 om 14:51

Dat is correct, gaaiz.

Beantwoorden

18 april 2019 om 02:08
BjornR1989 Gebruiker

Betreffende de Hyundai LED lichtset:
- Werkt deze via RF of IR bediening?
- Wat is de standbytijd van deze lampjes?

Beantwoorden

18 april 2019 om 03:40
Moderator Kian Moderator

Dag Bjorn,

Ik vraag dit even voor je na.

Beantwoorden

18 april 2019 om 14:17
Moderator Kian Moderator

Dag Bjorn,

1) RF/IR vragen we nog even na.

2) Door middel van de timer functie gaan de spots automatisch uit na vijf of dertig minuten. Was dit wat je bedoelde met de standbytijd?
#wordtvervolgd

Beantwoorden

18 april 2019 om 20:58
BjornR1989 Gebruiker

De vraag over standbytijd ging over de tijd dat de lampjes het met nieuwe batterijen volhouden zonder dat ze gebruikt worden.
Gezien ze draadloos bediend worden zal er altijd iets van stroomverbruik zijn en na een zekere tijd kan dit de batterijen leeg laten lopen.
Als ze bijvoorbeeld in een weinig gebruikte garage opgehangen worden dan is het niet de bedoeling dat ze na twee weken leeg zijn door de elektronica erin die de hele tijd actief moet blijven.

Beantwoorden

19 april 2019 om 13:11

De afstandsbediening werkt met RF.

De standby tijd is ons helaas niet bekend.

Beantwoorden

18 april 2019 om 10:36
petraruud Gebruiker

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.