23 april 2019 om 00:00
iBOOD

Feel Furniture

Feel Furniture
Mix en match jouw meubels!

Mix en match jouw nieuwe eethoek! Bij de tafels en bankjes kan je namelijk kiezen uit verschillende frames en bladen. Zo stel je eenvoudig jouw perfecte eetkamertafel, salontafel of eetkamerbank samen!

23 april 2019 om 15:01
a.degier Gebruiker

Goedemiddag,

Ik wil graag weten hoe zwaar de kloostertafel van Feel is.

Bij voorbaat dank!

Vriendelijke groeten,

Aletha de Gier

23 april 2019 om 15:07
Official Product Expert Feel Furniture Expert Official Product Expert

Beste Aletha de Gier,

De Kloostertafel weegt in het geheel 113 Kg

23 april 2019 om 16:43
wardkerkhofs Gebruiker

Beste,

Een tijdje geleden wou ik de barkrukken bestellen (3 sets) maar dat ging niet omdat ik max één set kon bestellen. Ik dacht ‘jammer, te laat’.

Nu komt de promo opnieuw en heb ik hetzelfde aan de hand. Ik kan bij aantal opnieuw enkel 1 selecteren. Is dat correct? Is er weer maar één set in voorraad?

Bedankt!
Ward

23 april 2019 om 16:51
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi Ward,

Goede vraag!

Deze aangeboden producten zijn zo groot, dat we ze niet kunnen ’samenvoegen’ in 1 doos als je meerdere barkrukken of tafels bestelt. Daarom dien je losse bestellingen te plaatsen als je bijvoorbeeld 3 sets barkrukken wilt hebben, voor elk product moet je namelijk opnieuw verzendkosten betalen.

23 april 2019 om 16:49
Bussloo Gebruiker

Wat is bij de eetkamertafels de ruimte tussen de poten? Bij de dag aanbieding staat het er wel bij maar hier niet. Bijvoorbeeld die van 200cm * 100cm met X-poten.

23 april 2019 om 17:42

Beste Bussloo

De afstand tussen het onderstel bij de 200cm is 164cm (voor het X en U-Frame) en 160cm voor het Twin U-Frame.

23 april 2019 om 19:31
thijstendam Gebruiker

En hoeveel zit er tussen de poten van het U-Frame bij de 220cm tafel?

23 april 2019 om 19:58

Beste Thijstendam,

De afstand bij het 220cm blad is 184cm

23 april 2019 om 20:33
renebdejong Gebruiker

Beste Ibood,

Wij hebben in maart de treelog oak met declined frame gekocht.  200×100 Deze werd op 19 maart geleverd. Hij staat nog in de doos.

Achteraf hadden wij een 220 gewild. Nu is die kans er weer.

Kunnen wij deze opnieuw bestellen en deze retour meegeven als de tafel wordt gebracht??

23 april 2019 om 23:12
Moderator Paul Moderator

Of het buiten de zichttermijn nog mogelijk is om de tafel te retourneren, zal Feel Furniture moeten beantwoorden. Dat het product nog in de originele verpakking zit, zal daarbij een pluspunt kunnen zijn.

Ik verwacht dat de Product Expert morgen weer aanwezig zal zijn.

24 april 2019 om 08:23

Beste Renebdejong,

U kunt het beste even contact opnemen met onze klantenservice: support@feelfurniture.nl

Met uw naam, adresgegevens en ordernummer. Dan gaan wij kijken wat wij voor u kunnen betekenen.

23 april 2019 om 21:58
Abdel2000 Gebruiker

Beste iBood,

Wat is de breedte en lengte van de X-frame?

En de hoogte die bij de omschrijving staat (bijv 76cm), is dit inclusief blad of zonder blad?

Alvast dank

Abdel

24 april 2019 om 08:26

Beste Abdel2000,

De hoogte van 76cm is de totaal hoogte inclusief het blad.

Het X-Frame heeft een dikte/breedte van 8cm en de lengte is 70cm

23 april 2019 om 22:57
bertus123 Gebruiker

Ik heb bij een vorige aanbieding een tafel met x-frame gekocht. Opzich tevreden voor deze prijs, echter de afwerking van de onderkant van de poten kan echt niet. Dit is gewoon onafgewerkt  profielijzer zonder een rubber, dit beschadigt gegarandeerd elk type vloer. Ik heb er zelf met best wat moeite rubbers onder gemaakt. Ik hoop dat jullie dit ondertussen hebben aangepast…

24 april 2019 om 18:03
durpie Gebruiker

hallo , is de afwerking kleur van de salontafel en de eettafel gelijk ?

ik heb de salontafel vorige keer gekocht namelijk

24 april 2019 om 18:31

Beste Durpie,

Ja de afwerking van de tafelbladen zijn gelijk waardoor ze goed te matchen zijn. Het hout blijft natuurlijk een natuurproduct waardoor er wel kleurvariatie kan zijn maar wel altijd binnen het pallet van de kleurtint.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.