12 december 2014 om 00:05
iBOOD

Solis Flash Sale

Solis Flash Sale

Solis is een van de belangrijkste fabrikanten enaanbieders van elektrische apparaten en staat almeer dan 100 jaar voor kwaliteit en innovatie.De door Solis in Zwitserland vervaardigdeproducten worden wereldwijd gebruikt.

Sinds de oprichting meer dan 100 jaar geleden, is het succesvolle Zwitserse bedrijf Solis haar gedachtegoed en handelswijze altijd trouw gebleven. Met als doel het leven van de consument stijlvol te verrijken door middel van hoogwaardige producten voor dagelijks gebruik, die tegelijkertijd ook aangenaam, eenvoudig en efficiënt zijn vormgegeven. Bovendien zijn de kwaliteitsproducten van Solis niet alleen in Zwitserland populair. Solis kan trots zeggen dat zij nu in 40 landen over de hele wereld genieten van een goede marktpositie.

12 december 2014 om 00:28
RedHunter Gebruiker

Beste ibood, bij de vershoud folie rollen, is iedere rol 6m lang of is dit het totaal van alle rollen? Bij voorbaat dank voor uw antwoord

12 december 2014 om 09:51
Harig123 Gebruiker

Grappig dat iedereen vragen stelt die in de teksten perfect terug te lezen zijn.

” De rollen komen in sets van twee zodat je direct 24 meter aan vershoudfolie hebt.”

” Set van vier rollen!”

12 december 2014 om 07:45
pvdj446 Gebruiker

Bij Solisonline kosten dezelfde zakken 13.95 per 2. Geen goede sale gezien je nog verzendingskosten hebt.

12 december 2014 om 08:26
PeterVanSteen Gebruiker

Beste Ibood-medewerkers;  Ik stel vast dat jullie prijs nà de korting nog duurder is dan de online adviesprijs van Solis Nederland voor bepaalde zakken…  Dat komt niet zo goed over…

http://www.solisonline.nl/keuken/vacuumsystemen

12 december 2014 om 09:53
Harig123 Gebruiker

Peter, als je goed gelezen had had je gezien dat je 2x zo veel krijgt in alle gevallen als op de Solis Website. kortom je krijgt 50% korting. Komt mij best goed over.

12 december 2014 om 10:18
Moderator Arthur iBOOD Moderator

Dag allemaal, even voor de zekerheid: van de zakken en de folie krijg je duopacks. We gaan dit duidelijker aangeven in de tekst.

Had je al besteld? Dan krijg je dus nog meer zakken en folie dan je dacht. Mooi meegenomen! :-)

12 december 2014 om 12:20
devourer85 Gebruiker

Jammer dat dit moois allemaal pas na kerst binnen gaat komen, dan betaal ik liever wat meer en koop ik het elders…

12 december 2014 om 12:37
Taartrina Gebruiker

Tegen welke temperaturen zijn deze zakken/rollen bestand? Zijn ze geschikt voor de magnetron en sous vide (voor de meelezer, opwarmen in heet/kokend water)?

12 december 2014 om 12:47
hanshamster Gebruiker

*knip*

Edited by: Arthur iBOOD
Dat begrijp ik Hans, onze Customer Service is voor je bezig. Ik heb je melding nogmaals naar ze doorgezet.

12 december 2014 om 13:11
Hihohito Gebruiker

Heeft iemand ervaring met Solis? Ik gebruik nu foodsaver maar die gaan standaard na twee jaar stuk.

13 december 2014 om 04:28
MeneerFarid Gebruiker

Kan je hier ook “normale” vacuumzakken voor gebruiken, of moet je die dure/speciale hebben net zoals bv die foodsaver?

13 december 2014 om 16:30
mvdmade Gebruiker

Voor zover ik weet speciale zakken, net zoals bij de Foodsaver. Ze moeten ‘gelaagd’ zijn.

13 december 2014 om 12:30
E.M. Gebruiker

1. Als je bijvoorbeeld brood hebt verpakt en je wilt dit ontdooien (is hij hier geschikt voor?), moet je dan het zakje open knippen zodat er lucht bij kan?

2. Kun je de zakjes, bijvoorbeeld voor het brood, hergebruiken, dus opnieuw sealen?

13 december 2014 om 16:32
mvdmade Gebruiker

Zou je brood vacuum willen verpakken dan? Sowieso kun je geseald ontdooien. Zakken kunnen hergebruikt worden, maar er gaat wel iedere keer een paar cm zak af ivm. sealrand die je eraf moet knippen.

13 december 2014 om 23:04
E.M. Gebruiker

Ik koop vaak 3 broden tegelijk, en vries dan kleine zakjes met 6 a 8 sneetjes brood in.

Ik vraag mijzelf af of je brood vacuüm kunt verpakken?

Of word het brood dan geplet?

Met andere woorden is deze machine WEL/NIET geschikt voor brood?

Alvast bedankt.

14 december 2014 om 00:08
Hihohito Gebruiker

Door het ontrekken van lucht wordt het brood volledig geplet.

15 december 2014 om 00:04
TonG Gebruiker

*knip*

Edited by: Arthur iBOOD
Vervelend TonG. Ik heb je melding doorgezet naar onze Customer Service, zij gaan hun best doen om je zo snel mogelijk te helpen. Tip: je kunt beter zelf een melding maken bij Customer Service, want op het Forum hebben we geen mogelijkheid om individuele problemen op te pakken.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.