11 oktober 2019 om 00:00
iBOOD

KitchenAid

KitchenAid
Topkwaliteit! 

Niks meer en niks minder! Pannen, messen en keukenmachines. We weten het allemaal, voor topkwaliteit keukenapparatuur moet je bij KitchenAid zijn.

(i) LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

11 oktober 2019 om 07:12
Averso Gebruiker

*snap*
Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

11 oktober 2019 om 09:17
oinkoink12 Gebruiker

Doe eens een voorbeeld waar de 5KSM175PS veel goedkoper is dan hier?

11 oktober 2019 om 09:32
brasser1 Gebruiker

Lekker bezig ibood, ik had deze pan via ibood even geleden gekocht voor 15 euro meer. Kan ik dan ook een extra kortingscode verwachten ? Of hebben mensen gewoon pech en moeten ze gewoon niet alles gelijk kopen via ibood ?

11 oktober 2019 om 09:56
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen Brasser,

Het is afhankelijk van de deal die onze inkopers scoren wat voor prijs ze eraan kunnen geven. Soms is dat heel goedkoop, soms wat duurder.

Je zou altijd even contact op kunnen nemen met de klantenservice om te kijken of ze iets voor je kunnen betekenen.

Groet,

Jelle

11 oktober 2019 om 10:01
staftel Gebruiker

*snap*
Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

11 oktober 2019 om 11:46
Susantigoon Gebruiker

Los van die prijs kan ik dit model incl. die aanbieding daar niet vinden.

Een linkje i.p.v. een bewering zou niet misstaan.

11 oktober 2019 om 16:52
staftel Gebruiker

https://www.krefel.be/nl/p/21002797-keukenrobot-5ksm175pseca

Bovendien is de normale prijs geen 899 euro meneer!

11 oktober 2019 om 16:54
staftel Gebruiker

Hieronder vindt je ‘mijn bewering’. Jij kijkt zeker ook niet naar tv waar deze actie loopt?

12 oktober 2019 om 08:17
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen staftel,

De adviesprijs die iBOOD hanteert is de oorspronkelijke prijs die het product kreeg toen hij voor het eerst uitkwam. Voor meer informatie over de adviesprijs klik hier.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.