16 december 2014 om 00:03
iBOOD

Brabantia's luxe pannen

Brabantia's luxe pannen
Lekker koken met duurzame, luxe pannen

Een goede maaltijd begint bij goede pannen. Niets zo vervelend als een ei dat aanbakt of een stuk vlees dat verschroeit. Met deze duurzame pannen van Brabantia kook je zonder moeite de sterren van de hemel. Kies voor een van de ultrasterke koekenpannen, de grillpan, de wok of neem gewoon een hele set!

16 december 2014 om 00:21
SegaLove Gebruiker

Favourite Green

Rotzooi!!

Hier gekocht, claim loopt!

Bakken aan, aanbaklaag word zwart, er is geen ei in te bakken, voorgekruide aardappeltjes drama!!

Je bent gewaarschuwd!!

16 december 2014 om 01:20
Moderator Tom Moderator

Hey SegaLove,

heb je ibood en/of brabantia hier al over gecontacteerd?
Misschien is er ergens een productiefout gebeurt of zo iets. Je weet maar nooit!

Met vriendelijke groeten,

Tom

16 december 2014 om 15:51
RDDR Gebruiker

Bedankt voor de waarschuwing!

@Ibood: ondanks de vele negatieve zaken over jullie op dit forum, waardeer ik het enorm dat jullie zoiets wel laten staan! Erg netjes!

16 december 2014 om 16:25
h0mm3l Gebruiker

@SegaLove, weet je zeker dat je deze bedoelt en niet het merk GreenPan? Dat zijn volgens mij namelijk verschillende merken.

GreenPan pannen vind ik echt verschrikkelijk. Met die van Brabantia heb ik geen ervaring, maar hun keuken accesoires vind ik wel van prima kwaliteit.

17 december 2014 om 09:27
Pietjuhhh Gebruiker

Ik heb de kleine Green koekenpan en moet zeggen dat ik er toch erg tevreden over ben.

16 december 2014 om 00:50
avanzuuk Gebruiker

“Kies voor een van de ultrasterke koekenpannen, de grillpan, de wok of neem gewoon een hele set!”

Welke wok?

Ik heb al koekenpannen en een grillpan, zoek nog een wok, maar die wordt dus blijkbaar niet aangeboden? Ook al doet de begeleidende tekst anders vermoeden.

16 december 2014 om 00:53
SegaLove Gebruiker

Wees blij!

16 december 2014 om 01:20
Moderator Tom Moderator

Hey avanzuuk,

goed opgemerkt! Ik ga het alleszins doorgeven ;). Oftewel om de tekst te veranderen oftewel om te kijken als de wok niet vergeten is ;)!
Hou het in de gaten zou ik zeggen,

Mvg,

Tom

18 december 2014 om 00:49
Moderator Tom Moderator

Ik had het nog niet helemaal vermeld maar ondertussen staat er een wokpan bij de aanbiedingen ;)!

16 december 2014 om 06:56
boer189 Gebruiker

*knip*

Edited by: Arthur iBOOD
Sorry voor de vertraging Wouter. Ik heb het doorgezet naar onze Customer Service. Het kan helaas even duren voor je reactie hebt, op dit moment krijgen ze (te) veel vragen binnen. Excuses hiervoor alvast.

16 december 2014 om 19:28
-JohanS- Gebruiker

Het lijkt alsof enkele van de aangeboden pannen degene zijn die momenteel ook via *knip* in België met flinke korting te verkrijgen zijn? Daar moet je wel stickers voor sparen natuurlijk :P

Edited by: Arthur iBOOD
Bonjour! Prijsvergelijken graag alleen met link. ;-)

17 december 2014 om 12:49
Myrandavanesch Gebruiker

Heeft iemand ervaring met de aangeboden grillpan Forte?

17 december 2014 om 13:17
sniperjoe Gebruiker

Iemand enige ervaringen met die FORTE serie ?

18 december 2014 om 01:28
Barman Gebruiker

Ik heb Forte pannen thuis. Ze waren aangekocht bij de Carrefour. Thuis kook ik met inductie en de pannen worden minder snel warm dan een gehele RVS pan.

De pannen zijn wel degelijk en zwaar uitgevoerd.

18 december 2014 om 07:44
dyonne2408 Gebruiker

Heb momenteel de Branbantia green in gebruik, op inductie. Zijn heerlijke pannen, ze branden niet aan.

Een vraag aan Ibood, heb gisteren twee pannen erbij besteld en betaald. Nog steeds geen bevestigings mail gehad, en ik kan ze ook niet terug vinden in Mijn Ibood

18 december 2014 om 11:42
Moderator Arthur iBOOD Moderator

Dag allemaal, de orderbevestigingen werken weer naar behoren. Voor nieuwe orders worden weer e-mails verstuurd en de orders verschijnen in mijn iBOOD.

We zijn aan de slag met de orders waarvoor dit niet goed is gegaan. Je krijgt in de loop van vandaag een bevestiging, en de orders verschijnen dan weer in Mijn iBOOD. Excuses voor het ongemak!

Dag allemaal, sinds gisteren half elf zijn er geen orderbevestigingen verstuurd, en verschijnen deze ook niet in Mijn iBOOD. De bestellingen zijn wel goed gegaan. We zijn bezig met het oplossen hiervan, excuses voor het ongemak. Weet ik meer, dan laat ik het weten.

12:16 uur: Edited by: Arthur iBOOD
Info geupdate.

13:41 uur: Edited by: Arthur iBOOD
Info wederom geupdate.

19 december 2014 om 10:44
martdj Gebruiker

Wilde zo’n 20cm Greenpan kopen, maar na even zoeken zie ik dat de aanbieding van iBood helaas helemaal niet zo best is en dat komt dan met name door de verzendkosten. Als je maar één pan wilt kopen, kun je ‘m beter elders halen. Bijvoorbeeld hier http://www.fonq.nl/product/brabantia-favourite-green-koekenpan-24-cm/78751/. 3 euro duurder, maar geen verzendkosten en dus 3 euro goedkoper. Als bonus heb je ‘m dan ook nog dit jaar.

30 december 2014 om 12:35
mstaessen Gebruiker

Wanneer wordt dit verzonden? Verzenddatum staat op 29/12, ondertussen 30/12 nog niets verzonden…

6 januari 2015 om 07:16
dyonne2408 Gebruiker

Verwachte verzenddatum 29 december 2014, als dit niet haalbaar is. Dan kan ibood op zijn minst even een mail sturen met de volgende eventuele verzenddatum.

Betaling is bij ibood binnen 3 seconden afgerond, nu de rest nog.

7 januari 2015 om 15:18
cumme Gebruiker

Komt die nog ofzo ???

10 januari 2015 om 23:26
dyonne2408 Gebruiker

Is er al iemand die deze pannen heeft ontvangen, of eventueel een mail heeft ontvangen van Ibood.

12 januari 2015 om 17:35
Moderator Arthur iBOOD Moderator

Dag allemaal, helaas is er nog (steeds) geen nieuwe verwachte verzenddatum voor de Brabantia pannen. Zodra we ze verzenden, krijg je automatisch een bericht. Mocht het je te lang duren, dan kan je het beste annuleren via Mijn iBOOD. Excuses voor de vertraging!

13 januari 2015 om 15:59
cumme Gebruiker

Ik stel voor dat we uit protest allemaal onze bestellingen annuleren. Zelfs een klein mailtje sturen met wat uitleg vinden ze niet nodig.

14 januari 2015 om 22:37
dyonne2408 Gebruiker

Annuleren, weet u hoe lang u dan op het bedrag moet wachten. Ik heb zelf een bestelling 17 december retour gestuurd. Status – In behandeling

Dat ze 5 a10 werkdagen niet redden rond de kerst OK, maar straks een maand verder. Weer geen mail verkeer, dat voor een webshop.

Van de week twee eenvoudige kussens besteld bij een webshop, kreeg 7 mails binnen 24 uur. Enigste waar ze goed in zijn, sorry sorry sorry sorry onze excuses. Ik bestel gewoon niets meer totdat alles is opgelost.

Edited by: Dees
Hallo Dyonne2408,
Kan ik je misschien helpen?
Heb je voor mij een ticketnummer en/of bestelnummer?
Dan ga ik mijn best voor je doen om het op te lossen.

Groetjes,
Dees

16 januari 2015 om 17:04
dyonne2408 Gebruiker

*knip*

Edited by: Dees
Hallo Dyonne2408,
Ik heb het overgenomen en zal het doorgeven aan de betreffende afdeling.

Groetjes,
Dees

22 januari 2015 om 08:55
cumme Gebruiker

Gaat die pan er ooit komen ?

29 januari 2015 om 08:09
cumme Gebruiker

Pan aangekomen op 27/01/2015 !!!!!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.