21 november 2019 om 00:00
iBOOD

Larson Boxsprings

Larson Boxsprings
Oh Happy Night! 

Om vol energie de dag te beginnen en door te komen, is een goede nachtrust essentieel. Daarvoor heb je natuurlijk een goed matras nodig. Of beter nog, een boxspring! Eentje die comfortabel ligt en stevig genoeg is om de juiste ondersteuning te bieden aan je lichaam.

Begin maar vast met dromen, want met deze boxsprings van Larson zul jij lekkerder slapen dan ooit tevoren!

21 november 2019 om 14:55
reiniermit Gebruiker

Vraagje: ik zag dat er na bestelling contact opgenomen kan worden voor de levering. Is het mogelijk om hem in januari af te laten leveren, of is dat te ver weg?

21 november 2019 om 15:14
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Reiniermit,

Dit is inderdaad mogelijk, hiervoor kun je het beste na het bestellen even contact opnemen met de fabrikant.

22 november 2019 om 13:33
jsmall Gebruiker

Ik heb nog nooit te maken gehad met boxssprings .Ik begrijp de informatie niet, er worden boxsprings aangeboden met afmetingen van 80 x 200 cm. De afbeeldingen laten een afmeting zien van 2 x 80 cm breed. En hoe zit het met de top matras? Zichtbaar is die 160 x 200 cm groot. Idem met het hoofdboard.

22 november 2019 om 14:31
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi jsmall,

Fabrikanten maken doorgaans van één tweepersoons formaat een productfoto, vandaar dat alle foto’s hetzelfde zijn, ook bij de eenpersoonsvarianten.

Indien je gaat voor de boxspring van 160 x 200 cm, dan ontvang je inderdaad twee boxen van 80 x 200 cm, evenals twee matrassen van 80 x 200 cm. Er zit een topper bij van 160 x 200 cm. Het hoofdbord heeft de breedte van de twee boxen, dus ook 160 cm.

24 november 2019 om 10:46
Geitebo Gebruiker

Dat is niet helemaal waar. Het hoofdbord steekt aan beide kanten uit. Hou hier dus rekening mee bij aanschaf. We hadden de grootste moeite het hoofdbord naar boven te brengen omdat ons trappengat aan de krappe kant is. We hebben het hoofdbord uit de verpakking moeten halen en toen paste het net…. millimeterwerk… Het hoofdbord is uit een stuk. Jammer dat het niet te scharnieren is, dan zou het voor veel mensen makkelijker zijn om het naar de tweede verdieping te dragen. Ik heb deze boxspring bij een vorige deal gekocht en ben er super blij mee! Ik slaap weer als een engeltje.

23 november 2019 om 11:36
Qwarkos Gebruiker

Wat een geweldig bed twee jaar geleden dezelfde aanbieding gehad.

Voor dit geld echt zo’n lekker bed.

Zou het zo weer kopen en word netjes thuisbezorgd

Het monteren stelt echt niks voor.

Wij slapen al twee jaar heerlijk!!

24 november 2019 om 18:49
Nolles Gebruiker

“Al twee jaar heerlijk”??? … het bed is toch pas in de verkoop??

24 november 2019 om 23:25
Moderator Paul Moderator

Qwarkos geeft aan dat hij dit bed bij een vorige verkoop heeft aangeschaft. Dat was 2 jaar geleden.

6 december 2019 om 08:01
ferri2009 Gebruiker

Boxspring aangeschaft, maar tot heden niets van de leverancier vernomen. Wanneer wordt het bezorgd en hoe verloopt het maken van een afspraak?

6 december 2019 om 08:14
ferri2009 Gebruiker

Er is geen telefoonnummer van Larson te vinden op hun site. En op e-mail reageren zij al helemaal niet.

6 december 2019 om 09:57
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen ferri2009,

Ik ga je bericht even doorgeven aan de klantenservice en die dit dan voor je uitzoeken en hierover contact met je opnemen.

6 december 2019 om 23:31
BXSP Gebruiker

Net als ferri2009 zelfde ervaring, ook bed gekocht, maar ze reageren niet op mail, zijn niet telefonisch bereikbaar en ik vraag me af waarom ze zo afgeschermd en onbereikbaar zijn.

Op hun site heten ze je welkom en je mag een kop koffie komen drinken, maar waar ……??? Heel vaag allemaal. Ik wil ook graag direct contact en afspraken maken over de bezorging.

7 december 2019 om 07:51
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen BXSP,

Normaal gesproken wordt er vanaf de verwachte verzenddatum binnen een aantal dagen een afleverafspraak gemaakt. Ik ga je bericht even doorgeven aan de klantenservice en die zullen hierover dan contact met je opnemen.

11 december 2019 om 18:23
BXSP Gebruiker

Nog niets vernomen. De verwachte verzenddatum is nu een week geleden, graag status update.

11 december 2019 om 18:25
J040 Gebruiker

Hetzelfde als mijn 2 voorgangers. Vorige week niets vernomen. Na contact met jullie klantenservice een mail gekregen waarin stond dat dit vandaag alsnog zou gebeuren. Het is nu 18:23 en heb de hoop inmiddels opgegeven dat er nog contact opgenomen gaat worden. Heel vreemd allemaal…

14 december 2019 om 11:43
Pst1970 Gebruiker

Ook hier hetzelfde probleem. Nog niets vernomen van leverancier ivm levering en de klantendienst blijft maar sussen en de datum opschuiven.. Totaal geen goede service zoals ik die gewend ben van I-Bood!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.