20 december 2014 om 00:06
iBOOD

Dutch Design items

Dutch Design items
De mooiste Dutch Design woonitems

Wist je dat zelfs de Italianen jaloers zijn op het Hollandse designtalent? En terecht, want dankzij grote namen als Marcel Wanders, Ton Haas, Robert Bronwasser en Henk Stallinga geniet de hele wereld van prachtige, functionele designproducten voor dagelijks gebruik. Wij hebben hier het neusje van de zalm uitgepikt en bieden dat betaalbaar aan!

20 december 2014 om 00:53
TonG Gebruiker

De afbeelding van de kandelaar van Marcel Wanders komt niet overeen met wat je geleverd krijgt: de matzwarte ziet er anders uit (en ik ook stuk goedkoper dan de getoonde versie).

20 december 2014 om 07:30
sarahmoreel Gebruiker

Van welk materiaal is het wijnrek. Het ziet er zwart geverfde piepschuim uit, maar ik hoop dat het in harde kunststof gemaakt is… Ik vind dit niet in de specificaties.

20 december 2014 om 12:59
TonG Gebruiker

Nee, het is geen harde kunststof maar gekleurd piepschuim. Het staat ook in de winkel met DutchDesign, waar ik het gezien heb.

21 december 2014 om 13:48
Moderator Arthur iBOOD Moderator

Nagevraagd: Het wijnrek is van duurzaam kunststof. ;-)

20 december 2014 om 08:01
knuppelhout Gebruiker

ook ik wil weten welk materiaal de kandelaar is. de matzwarte is bij nrclux nauwelijks duurder. De glanzende echter niet, en daar zijn allebei de foto’s van!

20 december 2014 om 12:59
TonG Gebruiker

Ik ga uit van verkeerde afbeelding. De ibood-prijs voor de matzwarte verschilt niet of nauwelijks van andere aanbiedingen op het internet. De vernikkelde versie is overal duurder, dus die zal het niet zijn.

20 december 2014 om 15:51
TonG Gebruiker

Als het WEL die vernikkelde versie is, wil ik hem wel hebben. Maar ja, geen reactie hier van ibood….

21 december 2014 om 13:50

De kandelaar is matzwart, het materiaal weet ik niet helaas.

23 januari 2015 om 17:01
mamade Gebruiker

Zo wat een top service van Ibood. Besteld 22 December en na heel veel soebatten vandaag 23 jan. geleverd. Heb ik toch de fout gemaakt nav het plaatje te bestellen in de veronderstelling dat ie chroom zou zijn… Helaas de kleine lettertjes zeggen idd mat zwart. Voor mij is de conclusie duidelijk, neigt naar oplichting maar is het nog net niet!! Wat een trieste club als je zo geld 0ver de rug van de consument wilt verdienen. Zo ook voor de grohe douchekop. Besteld op 3 december maar niks geleverd, zijn bijna 2 maanden verder. Wat een frustratisch met deze club. Zal nooit meer wat bestellen en maar hopen dat mijn bestelling nog geleverd wordt.

20 december 2014 om 14:12
Eriq Gebruiker

Kun je die lamp ook uit/aan doen? Of is het echt alleen een fitting met een stekker? Dus altijd aan?

20 december 2014 om 15:51
TonG Gebruiker

Geen schakelaar, je moet stekker in/uit stopcontact doen:

“Deze Watt heeft een lengte van 30 centimeter en is geschikt voor diverse ruimtes zoals bijvoorbeeld de slaapkamer. De kunststoffen wandlamp is onderhoudsvriendelijk en bedien je via de stekker.”

21 december 2014 om 01:43
mrdummy Gebruiker

Als je inderdaad hiervoor stekker eruit moet trekken, waar laat je het dan? Een schakelaar in de stekker had gewoon moeten. Nu is eerder domme design geworden, ding ergens neerzetten wordt wel rommelig zo. Niet handig.

21 december 2014 om 13:51

Het lampje is gewoon te bedienen via de stekker Eriq.

20 december 2014 om 20:58
Koppiekoppie Gebruiker

Waarom staat er wel een groene gieter op de afbeelding maar kun je alleen blauw of geel bestellen? Foutje Ibood?

20 december 2014 om 23:08
TonG Gebruiker

Eventueel elders bestellen. Voor 2,55 meer heb je hem in groen (of geel of…etc.). En de dag erna in huis :)

21 december 2014 om 13:53

Ga ik voor je navragen Koppiekoppie.

21 december 2014 om 14:28

Ook een foutje, excuses. :-S

21 december 2014 om 00:14
sjoerd1977 Gebruiker

De wobble vaas is alleen in blauw te bestellen terwijl er in de tekst verwezen wordt in helder en blauw uitvoering. Hoe zit dat iBood?

21 december 2014 om 13:54

Helaas ook een fout: je kunt alleen de blauwe bestellen. Excuus voor de verwarring!

21 december 2014 om 01:32
WiCo Gebruiker

Als dit het neusje van de zalm moet zijn, heb ik geen enkele behoefte om de staart te zien. Ik heb al dat spul, deze “prachtige, functionele designproducten voor dagelijks gebruik”, eens bekeken, maar ze zullen mij toch erg veel moeten betalen voor ik dit spul in mijn huis wil hebben, om over gebruiken maar helemaal niet te spreken. Wat een troep!!!!

22 december 2014 om 20:16
kooij Gebruiker

Mooie aanbieding voor de stack, overal ruim 3 tientjes duurder. 2 x besteld als nachtkastje.

3 januari 2015 om 14:07
dewal Gebruiker

Hoe zit het nu met de verzend datum van het wijnrek? Ik heb er 1besteld en de lever datum zou 2 jan zijn. Ik verder ook niets meer van gehoord?

4 januari 2015 om 12:37
kooij Gebruiker

Zo, ibood is dit keer wel op tijd met het mailtje (VANDAAG)  dat ze ALWEER de verwachte verzenddatum (2 dagen geleden) niet halen en dat het nog wel 10 dagen duurt…… Wederom met dezelfde excuusjes als meer dan een maand geleden (druk druk druk, nieuwe website, bla bla, k*targumenten). Het wordt steeds kanslozer daar.

4 januari 2015 om 17:53
johtem Gebruiker

Zelfs als ze in een 24 uurs ploegendienst gaan draaien komt het nog niet goed.

28 januari 2015 om 13:58
scrabulot Gebruiker

I cancelled my order of the lamp 6 days ago yet iBood dispatched it anyway.  Anybody else receive the same order forced on them?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.