2 december 2019 om 00:01
iBOOD

Philips Lampen

Philips Lampen
De enige echte

Ze zijn er groot mee geworden en bij het zien van deze Flash Sale weten we weer waarom: lampen! Voorzie elke kamer van je huis met het gepaste licht, natuurlijk met Philips.

2 december 2019 om 05:31
lucien-1996 Gebruiker

Twee weken geleden ook 2 lampen gekocht maar toen voor 29.95 ipv 24.95????

2 december 2019 om 08:42
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen lucien_1996,

De inkopers proberen deals iedere keer weer scherper aan te bieden en daardoor kunnen prijzen veranderen. In dit geval is het dan gelukt om de deal nog scherper aan te bieden.

4 december 2019 om 00:17
foxathome Gebruiker

Lekker antwoord Niek, binnen 2 weken en dan duurder verkopen, waarschijnlijk gewoon jullie voorraad van toen die niet op kwam… Zo niet, begrijp de frustraties die je daarmee opwekt, dan kan je ze beter een tijd niet verkopen…

4 december 2019 om 01:35
Moderator Paul Moderator

Op een algemene opmerking kan ook alleen een algemeen antwoord gegeven worden. Het is niet duidelijk over welke 2 lampen het gaat. En hoewel het zeer waarschijnlijk om iBOOD aankopen gaat is zelfs dat niet helemaal zeker.

De frustratie is duidelijk, maar de moderators bepalen de prijzen niet.

2 december 2019 om 10:29
Randy33 Gebruiker

Wat is precies het verschil tussen deze en de zwarte philips livingcolours, behalve de kleur? Bij deze staat micro… lijkt me kleiner maar is duurder…

2 december 2019 om 10:41
alexanderpas Gebruiker

5w/adapter tegenover 0,4w op batterijen.

2 december 2019 om 10:45
alexanderpas Gebruiker

Heb je tabblad Specificaties wel bekeken? Daar staan ook afmetingen op. De lamp waar micro in de beschrijving staat is beduidend groter dan de zwarte.

2 december 2019 om 13:46
Heavyfreak Gebruiker

Hallo,

De colour led staat mono op de foto maar in de beschrijving staat levering van twee ……. ?

2 december 2019 om 14:52
Moderator Jim Moderator

Hi HeavyFreak!

Dit was inderdaad verwarrend. Het gaat hier om 1 lamp!

Groet,

Jim

2 december 2019 om 15:09
woonwagenwillem Gebruiker

Toch enige twijfel. De LED sfeerlamp een duo-pack of niet? Tekst: Duopack. Specificaties: afmetingen en gewicht worden vermeld per stuk. Alvast bedankt.

2 december 2019 om 17:24
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit betreft één sfeerlamp. We gaan de verwijzing naar het duopack direct verwijderen. Dank voor je oplettendheid!

2 december 2019 om 15:26
SBaskar Gebruiker

Hi,

Can I connect it using Philips Hue?

2 december 2019 om 17:17

Which deal does your question concern?

2 december 2019 om 22:32
Moderator Paul Moderator

The lamp looks a bit like the Philips Hue Iris, but this lamp is from the LivingColors serie which is not working with Hue.

2 december 2019 om 20:37
tomlem Gebruiker

Is de Yumo vliegtuiglamp wel degelijk voor LED?

Op de site van Philips vermelden ze dat deze lamp enkel voor energielabel D of hoger is

2 december 2019 om 22:42
Moderator Paul Moderator

Het lijkt er op dat de lamp werkt met zowel 8W LED of 42W halogeen. In dat laatste geval kom je waarschijnlijk bij label D uit. Ik heb de vraag doorgezet voor meer duidelijkheid.

3 december 2019 om 17:41
motormuis001 Gebruiker

Als je daar een 42 Watt halogeenlamp (als die al te vinden is) in schroeft ben ik bang dat de verf, en misschien ook wel het hout, gaat schroeien. Vermoedelijk betekent het niks anders dan dat een LED van 8 Watt ongeveer net zoveel licht produceert als een halogeenpit van 42 Watt.

3 december 2019 om 22:29
Moderator Paul Moderator

Dat zou ook een verklaring kunnen zijn, maar dat zou dan niet overeenstemmen met energielabel D.
Niettemin is het verstandiger en zuiniger om een LED lamp te gebruiken.

5 december 2019 om 22:49
motormuis001 Gebruiker

Ik zie dat jullie de tekst inmiddels in overeenstemming hebben gebracht met mijn vermoeden. :-)

3 december 2019 om 06:26
Cenoke Gebruiker

Ik zit sinds de vorige keer (ik denk nu 2 weken geleden) te wachten tot de Philips Solar Tafellampen terug in de verkoop kwamen, omdat ik deze wou kopen voor mijn vrouw als geschenk.

Het is nu 20 na 6 ’smorgens en al uitverkocht? Op de product pagina staat de knop “ik wil er een” maar als ik er op klik komt te staan ” geen product ID”

Gasten doe eens iets

3 december 2019 om 08:07
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Cenoke!

Jammer dat je er helaas net misgrijpt. Deze deal staat reeds sinds gisterochtend 00:00 online (2 december 00:00), dus er is iets meer tijd overheen gegaan :-(. Ik ga even checken of die melding die je ontvangt een foutje is, of dat hij echt is uitverkocht.

Groetjes!

Jim

Edited by: Jim
Hij is inderdaad uitverkocht geraakt!

3 december 2019 om 12:23
Cenoke Gebruiker

Mijn geluk kennende. Uitverkocht

3 december 2019 om 17:15
motormuis001 Gebruiker

Geluk, pech, of gewoon slecht omgaan met je prioriteiten?
Aangezien het over een Philips-product gaat hou ik het op ‘t eerste. ;-)

4 december 2019 om 00:15
foxathome Gebruiker

Aangezien jullie nog altijd 3000K warm wit licht durven te noemen, ook deze keer maar weer de vraag, hoeveel K zijn deze lampen?

Voor de zoveelste keer voor iBOOD: 2700K en lager is warm wit licht, alles daarboven is NIET warm en is gewoon wit licht!

Benieuwd of het deze keer echt 2700K of lager is…

4 december 2019 om 01:31
Moderator Paul Moderator

Benieuwd over welke deal jouw vraag gaat…

Maar om een voorbeeld te geven: hanglamp Tibris. Philips geeft geen kleurtemperatuur in K, zij geven alleen ‘warmwit’ aan. En dat heeft iBOOD overgenomen. Niets meer, niets minder.

https://www.lighting.philips.be/consumer/p/myliving-hanglamp/367631716/specificaties

4 december 2019 om 15:16
foxathome Gebruiker

Dan laat ik hem gaan, zeker omdat jullie de moeite niet willen doen om er achter te komen…

En antwoord op jouw vraag over welke deal het gaat, dat zijn er in het verleden al velen geweest! En keer op keer misleidingen door te zeggen dat 3000K warm wit is, maar nogmaals, dat begint pas bij 2700K of lager!

4 december 2019 om 15:27

Hi foxathome,

Pas als we weten over welke lamp je vraag specifiek gaat kunnen we je een specifiek antwoord geven. Dus, over welke deal gaat je vraag in dit geval specifiek?

4 december 2019 om 14:34
erikjammaers Gebruiker

Is Nonagon ook als bedlamp / leeslamp te gebruiken?

4 december 2019 om 15:00

Hi Erik,

Als je graag een hele felle lamp hebt om bij te lezen, dan is de Nonagon wellicht niet de allerbeste optie. Als je echter geen gigantische bak licht in je slaapkamer wilt hebben als je leest om in slaap te vallen, dan is deze lamp wel weer geschikt. Met zijn 660 lumen komt er aardig wat licht vanaf, maar of dit voor jou voldoende is om bij te lezen, dat durf ik niet te zeggen.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.