2 december 2019 om 00:01
iBOOD

Pyrex Keuken

Pyrex Keuken
Lekker koken

Ook dit jaar ga jij natuurlijk weer iedereen achterover doen slaan met je kookkunsten. En natuurlijk ga jij weer veels te veel koken, waardoor je op 3e kerstdag tijdens Home Alone aan de kliekjes kan. 

Dergelijke watertandende concepten hebben natuurlijk een vorm nodig. Gelukkig is daar dan altijd Pyrex. Met pannen en alles wat je nodig hebt om jouw culinaire wonderwerken in te bewaren en weer op te warmen. 

Smakelijk allemaal. 

2 december 2019 om 05:57
Apq Gebruiker

Waarom is de verzendkosten voor de vierkante doos duurder dan rechthoekige versie?

2 december 2019 om 07:29
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Apq,

Beide sets zijn inderdaad bijna even zwaar. De zwaarste set valt nét wel in het hogere verzendtarief, de lichtste set valt nog nét in het lagere verzendtarief.

2 december 2019 om 08:31
JGP Gebruiker

Goedemorgen, zijn de schalen die als broodtrommel gebruikt kunnen worden ook van glas ?

2 december 2019 om 08:46
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen JGP,

Bedoel je de schalenset in drie varianten? Die zijn inderdaad ook van glas.

2 december 2019 om 09:02
JGP Gebruiker

Klopt, die bedoel ik, bedankt.

3 december 2019 om 08:30
Jeroen2007 Gebruiker

Wat zijn de gewichten van de braadpannen ?

3 december 2019 om 08:42
Moderator Jim Moderator

Hi Jeroen!

Over welk product gaat je vraag specifiek? Dan ga ik dat even navragen! :-)

Groetjes,

Jim

3 december 2019 om 10:20
omidghasem Gebruiker

Hoi Jim, ik heb nog een levering van jullie staan verwacht op 9-12.

Ik wil graag een paar koekenpannen bestellen en daarvoor moet ik natuurlijk ook verzendkosten betalen. Kunnen deze levering niet gecombineerd worden?

3 december 2019 om 10:24
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen omidghasem,

Het is helaas niet mogelijk producten toe te voegen aan een reeds geplaatste bestelling :-(

3 december 2019 om 10:40
omidghasem Gebruiker

Helaas. Toch bedankt.

3 december 2019 om 13:40
omidghasem Gebruiker

Jim, nog even. Ik wil graag 2x koekenpannen bestellen en bij 1 stuk geeft ie €5,95 verzendkosten aan en bij 2 8,95. De pannen wegen samen ver onder het maximum gewicht per pakket en qua oppervlakte/afmeting ook. Dit lijkt mij niet kloppen of wel?

3 december 2019 om 13:45
Moderator Jim Moderator

Hi Omidghasem!

Normaal gezien worden de verzendkosten automatisch berekend op een combinatie van het gewicht en het formaat van het te verzendenpakket. Ik ga even checken of het klopt aan de achterkant bij iBOOD! :-)

Groetjes,

Jim

Edited by: Jim
Zojuist het antwoord al mogen ontvangen!
“Het klopt inderdaad dat de verzendkosten bij de koekenpannen vanaf de maat 26 cm bij twee stuks omhoog springen van €5,95 naar € 8,95. Dat komt doordat ze dan bij ons, door het totale gewicht, in een zwaardere gewichtsklasse vallen.”

3 december 2019 om 17:31
omidghasem Gebruiker

Tot wanneer loopt de Pyrex-aanbieding?

3 december 2019 om 22:27
Moderator Paul Moderator

Eindigt 4 december 2019 23:59, dus nóg een volle dag om van deze Pyrex deals te profiteren!

3 december 2019 om 16:14
Boekel1975 Gebruiker

achter doen slaan of achterover doen slaan?

3 december 2019 om 16:39
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik stem voor het laatste, Boekel1975! We gaan het direct aanpassen :-)

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.