17 januari 2020 om 00:01
iBOOD

Villeroy & Boch

Villeroy & Boch
Een tafel vol porselein

Met het servies van Villeroy & Boch weet je dat je pure kwaliteit in huis haalt. Elke serie in deze Flash Sale is gemaakt van hoogwaardig porselein, een materiaal dat het goed doet op elke tafel. Dus ook die van jou!

17 januari 2020 om 09:58
Tyrrhen Gebruiker

Hoi, is er een manier om verschillende groottes van borden in 1 bestelling te plaatsen?

17 januari 2020 om 10:10
Moderator Mark Moderator

Hoi Tyrrhen,

Dit is zeker mogelijk, wanneer je een artikel in je winkelmandje doet kan je weer terug gaan naar de pagina en dan weer het andere artikel in je winkelmandje doen ;-)

17 januari 2020 om 10:44
Bramvdvoort Gebruiker

Vraag: hebben die kleinere mokken een andere kleur dan die grotere?

Heb nu alleen die grotere besteld omdat die kleinere donkerder likken, maar nu ik nog eens kijk kan het ook wel aan de foto liggen.

17 januari 2020 om 10:46
Bramvdvoort Gebruiker

Likken = lijken ????????

17 januari 2020 om 10:49
Moderator Mark Moderator

Hoi Bramvdvoort,

Als ik zo kijk zou ik denken dat het de zelfde kleur zal zijn, maar ik zal het voor de zekerheid voor je navragen.

17 januari 2020 om 10:58
Bramvdvoort Gebruiker

Thnx. Kan ik die dan nog aan mn bestelling van net toevoegen? Anders betaal ik weer verzendkosten.

17 januari 2020 om 11:26
Moderator Mark Moderator

Hoi Bram,

Ik heb net te horen gekregen dat het de zelfde kleuren zijn. Helaas is het niet mogelijk om je bestelling nog te veranderen, wel kan je je eerdere bestelling annuleren en dan een nieuwe bestelling plaatsen met alle twee de artikelen. Natuurlijk zal het bedrag terug gestort worden ;-)

17 januari 2020 om 11:28
Bramvdvoort Gebruiker

Ok, thnx

17 januari 2020 om 12:00
deleyt Gebruiker

Het dure model als lokkertje, het goedkope model als aanbod. Lijkt wel marketing…

18 januari 2020 om 15:40
nam-reh Gebruiker

Weet wel dat aanbiedingen van Villeroy & Boch 2dekeus-borden zijn, met fouten in: meestal waar vreemd materiaal ingeslopen is (bvb zoals bij ons: ELK bord zaten kleine zwarte spikkels is…)

In AL de borden die wij hier gekocht hebben zitten zwarte spikkels. Jammer.

Als dit U niet stoort: dan zijn dit (goedkopere) aanbiedingen (dan in gewone/reguliere winkels, waar men enkel 1stekeus-borden te koop aanbied).

19 januari 2020 om 18:24
PvanNeerbos Gebruiker

Kan iemand dit bevestigen?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.