21 januari 2020 om 00:00
iBOOD

RCR Cristalleria Italiana Glazen

RCR Cristalleria Italiana Glazen
Glashard de scherpste deal!

RCR is één van de bekendste Italiaanse merken voor glaswerk. Het ‘made in Italy’-merk vertegenwoordigt naar eigen zeggen de typisch Italiaanse levensstijl, gekenmerkt door innovatie, eco-duurzaamheid en dynamische ideeën/producten.

21 januari 2020 om 00:20
Robertus45 Gebruiker

Bij de Oasis wijnglazen staat dat deze 19 cm hoog zijn. Heb het even nagemeten met wijnglazen die ik nu heb van een supermarkt van nepkristal; ook mooi, maar de een na de ander breekt. De hoogte van die glazen is (vooral was) 18 cm en dat is eigenlijk al aan de hoge kant en echt de max om hanteerbaar te zijn.

Heb meer glaswerk van RCR; is mooi en bevalt eigenlijk prima. Alleen stoten de wijnglazen van 21 cm te gemakkelijk om. (Ik weet het: die paar cm lijkt niks, maar het maakt in de praktijk een enorm verschil).

Helaas staan bij de andere wijnglazen geen afmetingen en ik ga ze niet bestellen voor ik weet of ze ook de goede afmetingen hebben.

23 januari 2020 om 11:28
Moderator Bas iBOOD Moderator

De afmetingen van alle glazen hebben we zojuist toegevoegd, Robertus! :-)

21 januari 2020 om 09:37
CvanD Gebruiker

Zelfde vraag als Robertus. Bij de mix- en whiskeyglazen staat geen breedte en hoogte.

Graag verneem ik die ook :).

21 januari 2020 om 10:16

Dat ga ik even navragen!

22 januari 2020 om 09:44
CvanD Gebruiker

Weet je het al?

22 januari 2020 om 10:01

We hebben afmetingen ontvangen die niet correct leken te zijn, we zijn hier daarom nog druk mee bezig. Zodra ik meer weet kom ik direct bij je terug!

23 januari 2020 om 10:20
CvanD Gebruiker

Het is een wonder dat beide keuze’s er nog zijn, maar de tijd begint nu (volgens jullie teller ;)) wel te dringen.

23 januari 2020 om 11:28

We hebben zojuist alle afmetingen toegevoegd aan de verschillende deals! Sorry dat dit iets langer duurde. :-)

23 januari 2020 om 12:00

Bij de Melodia glazen staan ze inmiddels wel, onze copywriter was hier nog mee bezig, ik was iets te voorbarig. De Mixology ga ik nogmaals achteraan!

23 januari 2020 om 13:13
CvanD Gebruiker

Tnx alvast

23 januari 2020 om 14:31

Het was een bevalling, maar…. ze staan er nu wel bij, CvanD :-)

21 januari 2020 om 11:12
Nickyvv Gebruiker

Komen de Chic whiskeyglazen nog terug op voorrraad of was er maar een kleine hoeveelheid beschikbaar? Wil graag een set kopen met de decanteer karaf samen maar dat gaat nu niet meer!

21 januari 2020 om 11:20
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Nickyvv,

Voor deze deals geldt helaas op=op, er zal dus geen nieuwe voorraad komen.

22 januari 2020 om 00:59
Robertus45 Gebruiker

Jammer dat je gewoon geen antwoord krijgt. Zou namelijk graag eens kwaliteitsglas met fatsoenlijke (dagelijks bruikbare) afmetingen zien. Helaas blijken het bijna altijd idioot grote glazen te zijn, waar je in de praktijk niks mee kunt.

22 januari 2020 om 10:02

Hi Robert,

De afmetingen van de overige vragen hebben we gisteren opgevraagd (zie ook de reactie op de comment onder jouw comment). Zodra we meer weten komen we direct bij je terug!

22 januari 2020 om 02:33
Xaobotnik Gebruiker

De decanter, is dat met een plastic stop?

22 januari 2020 om 10:04

Hi Xaobotnik,

De stop is ook gemaakt van Luxion Crystal.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.