28 december 2014 om 00:04
iBOOD

Ranex Wandlampen

Ranex Wandlampen
Ranex Wandlampen

Soms kan een eenvoudig lampje al voldoende zijn om inbrekers op andere gedachten te brengen. Maar wandlampen aan de gevel of de schutting kunnen ook heel handig zijn als je langer buiten wilt blijven. Waar je 'm ook voor gebruikt, in deze flash vind je wel een wandlamp met een design dat bij je past.

28 december 2014 om 00:53
florisks Gebruiker

IP44 is niet spatwaterdicht, maar ietswat beter: “plenswaterdicht”, zie : http://nl.wikipedia.org/wiki/IP-code

31 december 2014 om 05:59
padeloco Gebruiker

Kleine nuance..zou het MOETEN zijn, maar is het NIET. Als 2 keer één gehad waar water in komt!

28 december 2014 om 14:09
milambar Gebruiker

Is de Anzio ledlamp ook geschikt om te gebruiken als enige lamp in een toilet?

29 december 2014 om 08:56
Harrie_staps Gebruiker

Beste Milambar,

Deze lamp is te gebruiken op het toilet. De ring is in verschillende kanten te richten en heeft voldoende lichtopbrengst.

29 december 2014 om 14:40
padeloco Gebruiker

Heb er buiten 4 hangen en heb op een tijdspannen van anderhalf jaar al één moeten vervangen omdat er water in komt. Nochtans alles netjes aangesloten met rubbers en volgens de voorschriften, maar toch komt er water in, en de nieuw geplaatste(2 maanden geleden) heeft het nu ook zitten. De lamp hangt tegen de westen gevel. Eergisteren kwamen we thuis en de elektriciteit lag uit..een tijdje moeten zoeken en dan merkte ik op dat de nieuw geplaatste weer water bevatte..dus moest al niet meer verder zoeken. Hoe komt het toch dat er water in komt..en net die ene kant..is IP 44..zou toch niet mogen!?

30 december 2014 om 08:53
Moderator Arthur iBOOD Moderator

Dag padeloco, vervelend! Heb je hem toendertijd bij ons gekocht? Zo ja: heb je al contact opgenomen met onze Customer Service?

30 december 2014 om 13:12
padeloco Gebruiker

Neen, gekocht in de Gamma, gisteren de defecte lamp terug gebracht en een andere in de plaats gekregen. Misschien een tip: Ik wrijf de randen en openingen nu in met een beetje doorzichtige silicone, om toch zeker te zijn dat er geen water meer in terecht komt. Alvast bedankt voor uw antwoord moderator en nog een prettig eindejaar!

29 december 2014 om 14:56
niekseN Gebruiker

Is het mogelijk om meer dan 1 per keer te bestllen?

30 december 2014 om 08:55

Hoi niekseN, zeker: bij “Aantal” kan je het aantal aanpassen. Mocht je er nog meer willen, dan kan je in je winkelwagen klikken op “verder winkelen” en er nog meer bestellen. :-)

30 december 2014 om 07:55
wbisschops Gebruiker

is de messina ook geschikt voor buiten? staat er niet bij vermeld.

30 december 2014 om 08:57

Dag wbisschops, ik lees dat hij spatwaterdicht is, dus ik ga ervan uit van wel. Ik zou hem echter wel onder een afdakje zetten.

31 december 2014 om 00:28
djbosanac Gebruiker

Nu al uitverkocht? Erg jammer dit

31 december 2014 om 05:59
padeloco Gebruiker

In de Gamma hebben ze er nog hoor!

31 december 2014 om 13:29
Harmpie21 Gebruiker

Iemand ervaring met:  Preben 5000.468 – Led? Zit te denken om deze aan te schaffen voor achter het huis. Brengt deze voldoende licht om bijvoorbeeld een boek te lezen?

16 januari 2015 om 11:11
Spicers Gebruiker

En wederom geen “kick” van IBOOD. Bezorginformatie 13 januari 2015!. Maar goed, ook al post ik nu netjes in het betrokken topic, aangezien andere vormen toch ** geknipt ** worden… zullen we ook hier niets te horen krijgen. Ga zo door IBOOD

16 januari 2015 om 13:00

Dag allemaal, we hebben de Ranex Dimaro buitenlamp helaas nog niet binnengekregen. Een nieuwe verzenddatum is nog niet bekend. Zodra we verzenden, krijg je hier automatisch bericht van. Excuses voor het ongemak!

19 januari 2015 om 13:29
Moderator Dees Moderator

Hallo allemaal,

Afgelopen vrijdag zijn onderstaande lampen verzonden.

Ranex 3000.080 LED Wall Light

Ranex Dimaro 2605.10 Wall Light Double GU10 35W RV

Ranex Dimaro Motionsensor 5000.257 Wall Light Dou

Ranex Helsinki 5000.345 RVS Wall Light

Ranex Messina 5000.086 Wall Light w/Motion Sensor

Ranex Preben 5000.468 LED Wall Light Aluminium Gr

Zijn ze op woensdag nog niet binnen en betreft het geen gecombineerde zending, laat het ons dan even weten.

Groetjes,
Dees

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.