7 december 2018 om 00:00
iBOOD

Wüsthof Grand Prix II Messenset | 3-delig

Ook verkrijgbaar in 2-delig

Wüsthof Grand Prix II Messenset | 3-delig Wüsthof Grand Prix II Messenset | 2-delig

Een goede messenset maakt nog geen goede kok, maar het helpt je ontzettend! Deze messen zijn verrijkt met Molybdeen en Vanadium voor een langdurige scherpte.

7 december 2018 om 00:11
Bladerunner99 Gebruiker

Hoe groot zijn de messen ?

Beantwoorden

7 december 2018 om 00:24
Pfeffernuss Gebruiker

20, 16 en 9 cm.

Beantwoorden

7 december 2018 om 00:27
Susantigoon Gebruiker

3-dlg: Koksmes 20 / vleesmes 16 / officemes 9cm

2-dlg: Santoku 17 / groentemesje 8cm

Echt mooie sets voor een habbekrats, dat snijdt als de brandweer, kun je goed mee aan de slag voor de Kerst.

Beantwoorden

7 december 2018 om 01:31
DGY Gebruiker

Gekocht. Poes wilde een nieuw demi-chefmes en krijgt er een vlees- en officemes bovenop. Woeha.

Beantwoorden

7 december 2018 om 09:04
Susantigoon Gebruiker

Doe Poes maar een lekker kriebeltje in het nekkie….   ;-)

Beantwoorden

7 december 2018 om 01:52
pp1973 Gebruiker

Tja, kijk… je kan messen slijpen op veel manieren…

Beantwoorden

7 december 2018 om 06:59
Wout2b Gebruiker

Beste iBood, foto’s 3 en 4 van de driedelige set tonen messen van de Classic reeks, wat toch een beetje misleidend is….

Beantwoorden

7 december 2018 om 07:02
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Wout2b,

Ik geef dit even door zodat dit nagekeken kan worden.

Beantwoorden

7 december 2018 om 07:15
Wout2b Gebruiker

Verder wel een zeer mooie aanbieding. Ik heb een koksmes en groentenmes van Wusthof (de Classic) en ze zijn beiden een plezier om mee te werken.

Beantwoorden

7 december 2018 om 09:04
neptune84 Gebruiker

kan de levering wellicht eerder verstuurd worden dan 14 december? wil ze graag cadeau doen maar 14 december is net iets te laat…

Beantwoorden

7 december 2018 om 09:07
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen neptune84,

Hij kan helaas niet eerder verstuurd worden.

Beantwoorden

7 december 2018 om 09:14
tomavonts Gebruiker

Is dit dezelfde set die je bij *knip* kan kopen? Foto en omschrijving lijken identiek.

Edited by: Jim
Prijsvergelijkingen, zoals Niek aangeeft, alleen met directe link naar het identieke product :-)

Beantwoorden

7 december 2018 om 09:17
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen tomavonts,

Heb je ook een directe link naar het product dan kan ik even met je meekijken.

Beantwoorden

7 december 2018 om 09:56
Nickyvv Gebruiker

Haha €53,-? Je bedoelt denk ik €161,10.

Beantwoorden

7 december 2018 om 10:08
bobename Gebruiker

Deze set is al een keer eerder voorbij gekomen, toen gekocht! Inmiddels dus al een jaartje in bezit, echt een topsetje! Ik gebruik geen andere messen meer tijdens het koken. Ze blijven lang scherp maar ik raad wel een goede messenslijper aan, dat is altijd bij ieder mes nodig dus ook bij deze. Dit is echt een goede aanbieding voor een kwaliteitproduct.

Beantwoorden

7 december 2018 om 10:11
Moderator Jim Moderator

Goed om te horen Bobename! Bedankt dat je de moeite neemt om je ervaringen te delen!! :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

7 december 2018 om 11:09
arnevanhove Gebruiker

Wij krijgen jaarlijks als kerstcadeau een Wusthof mes. Ik kan de mensen verzekeren die hier een setje kopen: dit is topkwaliteit. Je zal hier jaren plezier aan beleven. Als je de messen op een houten (of pvc) ondergrond gebruikt hoef je ze ook bijna nooit te slijpen. Gewoon het mes terug “rechtzetten” met een slijpstaaf is voldoende. Je mes zal ook veel langer meegaan!

Beantwoorden

7 december 2018 om 11:35
Jerdiest Gebruiker

Ook hier alleen maar lof over deze aanbieding! Ik gebruik zelf een Wüsthof Classic Ikon santoku en het werd meteen mijn favoriete mes. Het is redelijk wat geld voor een mes, maar het is het meer dan waard om even wat te investeren (er bestaan nog heel wat duurdere messen – en met deze deal krijg je ze echt wel voor een heel scherpe prijs). Ibood, hoe zit het net met de kosten voor retourneren ivm de PayPalactie? Want hoewel de kwaliteit top is, hangt natuurlijk veel af van hoe deze serie net in de hand ligt.

Tip aan nieuwe gebruikers van ‘degelijke’ messen: lees eerst even wat rond over hoe ze te gebruiken, en vooral hoe ze te onderhouden (bv. NOOIT in de vaatwasser!). Met goed onderhoud gaan ze heel wat jaren mee; af en toe op een aanzetstaal en ze blijven als nieuw.

Proficiat aan Ibood met de mooie deals vandaag! :)

Beantwoorden

7 december 2018 om 11:54
Moderator Bas iBOOD Moderator

Bedankt voor de mooie woorden, Jerdiest. We gaan met een glimlach het weekend in. :-)

Je hebt 14 dagen retourrecht op deze messen. Je mag voelen hoe ze in de hand liggen maar ze niet in gebruik nemen (je groenten ermee gaan snijden is dus niet de bedoeling). Binnen die 14 dagen na ontvangst kun je ze aanmelden voor retour. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Echter, bij betaling met Paypal en na het activeren van je retourkosten vergoeding (activeer deze service eerste) kun je deze kosten bij hen declareren. Alle informatie hierover én de voorwaarden van Paypal kun je hierrr terugvinden.

Beantwoorden

7 december 2018 om 12:13
rikky1234 Gebruiker

Ik heb ze hier een  tijd geleden gekocht! Echt super messen dit, ik ben er nog zeer tevreden over.

Beantwoorden

7 december 2018 om 12:42
Jorkah Gebruiker

Heb ze ook tijdje geleden hier gekocht. Wel voor een scherpere :o) prijs dan nu.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.