29 december 2018 om 00:00
iBOOD

Cleanmaxx Automatische Strijkmachine

Ook verkrijgbaar in +Pants

Cleanmaxx Automatische Strijkmachine Cleanmaxx Automatische Strijkmachine met Broeken Adapter

Deze automatische strijkmachine neemt één van de vervelendste klussen in het huishouden uit jouw handen. 

29 december 2018 om 01:25
markwebbink Gebruiker

Vorige keer aangeschaft: zeer prettige machine en strijken is, als je direct na afloop van de was m gebruikt, inderdaad niet meer nodig!

29 december 2018 om 02:49
djashuard Gebruiker

nou grote onzin aparaat !

29 december 2018 om 06:19
michielv87 Gebruiker

Kan je dat onderbouwen?

29 december 2018 om 06:53
agvdberg Gebruiker

Prachtig!   Het idee dan.  Alleen kost het installeren meer moeite dan strijken. Zowel het opzetten (de strijkplank) als elk overhemd, 12 minuten per stuk.  Geen wonder dat je relaxt achterover kan gaan zitten.

Na het filmpje kijken komt YouTube altijd met een nieuw voorstel; bij mij een 15min-beoordeling van het €60 (!) – apparaat

https://youtu.be/_ls59LevogY

Maar ik vind het wel een mooie poging van de mensheid om voor elke activiteit in ons leven ‘een machine’ te bouwen.

29 december 2018 om 08:35
The-Source Gebruiker

Heb even dat filmpje bekeken maar voor een natte blouse ben je een kleine 20 minuten verder en voor een droge waarbij het resultaat niet perfect is te noemen 12 minuten en dat is nog zoverz het erop knopen. Dat kan je het zo goed zelf met de strijkbout in de weer

29 december 2018 om 13:28
spiderpig3 Gebruiker

Heb deze de vorige x gekocht, en direct uit de wasmachine erop, 5 a 10 min en hij is droog en gestreken. Blouse geknoopt wassen maakt het “installeren” een kwestie van seconden. Super aankoop

29 december 2018 om 08:33
esmedts Gebruiker

Is een goed apparaat voor een deftige prijs.

29 december 2018 om 08:49
Veelenturf Gebruiker

Geweldig apparaat voor iemand die het lastig vindt om te strijken. Net zoveel werk om een plank en bout te pakken maar deze staat op mijn wasmachine. Uit de machine meteen ‘strijken’ en 20 min later droog opvouwen. Zo easy……super aankoop voor dit geld!!!

29 december 2018 om 09:35
Kerime Gebruiker

Als ik veel overhemden droeg had ik dit apparaat gekocht. Duurt misschien 20 min en ben je met strijken sneller klaar maar je hoeft er niet bij te staan en kun je ondertussen andere dingen doen EN je krijgt geen lelijke strijkplooien op de mouwen wat je nooit helemaal wegstrijkt met mouwenplank. Iig een goede deal.

29 december 2018 om 11:48
Mathijs67 Gebruiker

Vroeger zelf eens zoiets gebouwd met behulp van een behangafstomer, stofzuiger in blaasstand en een lange mouwen t-shir met dichtgenaaide mouwen :-) . Werkte leuk tot de behangafstomer de geest gaf.

Maar per blouse 12 minuten wachten, oef, vond mijn 3 minuten al veel, gezien dat je ook nog eens het spul moest dichtknopen en de mouwen er door moest prutsen.

29 december 2018 om 14:19
MrBlueEyez Gebruiker

Voor 4 euro meer bij bol.com te bestellen en dan heb je hem maandag in huis ipv over 2 weken.

29 december 2018 om 14:58
adkl Gebruiker

Heb even gecheckt bij bol.com, maar is daar momenteel niet leverbaar, dus in ieder geval niet maandag in huis en duurt misschien nog wel langer dan 2 weken ..

29 december 2018 om 15:08
adkl Gebruiker

Wel apart:als je bij bol.com zoekt op de omschrijving  die iBOOD hanteert vind je wel een product’, maar die is momenteel niet leverbaar

Op Cleanmaxx Strijkdroger vind je wel een leverbaar product .

29 december 2018 om 15:43
MrBlueEyez Gebruiker

Ik bedoelde deze  CLEANmaxx Strijkdroger. Die krijg ik morgen geleverd.

29 december 2018 om 14:25
ibebebebood Gebruiker

Super ding! Overhemden met de knopen dicht wassen en uit de wasmachine over dat apparaat heen trekken 10 minuten laten blazen en aan een klerenhanger hangen.

29 december 2018 om 16:16
waat Gebruiker

Stel: je gooit alle overhemden in de was, laat ze drogen op een kapstok een rekje en gebruikt dit toestel voor je een overhemd nodig hebt, werkt dit apparaat dan ook goed? Overhemden zijn dus al droog, ze dienen enkel nog ‘gestreken’ te worden. Of is het juist pas door de combinatie van het drogen en strijken tegelijkertijd dat alle rimpels er uit gaan? Iemand ervaringen mee?

Alvast bedankt.

29 december 2018 om 22:33
vinnixsx Gebruiker

Goede vraag, ik ben hier ook benieuwd naar.

30 december 2018 om 14:54
Moderator Jim Moderator

Hi Waat!

Wellicht wat mosterd na de maaltijd, maar dit werkt voor mij ook prima! Ook omdat ze niet allemaal tegelijk erop kunnen, zijn ze bij mij al een klein beetje droog. Dit maakt voor het resultaat niet veel uit.

Groet!

Jim

29 december 2018 om 22:41
AJA Gebruiker

Prima apparaat!
Maakt wel wat lawaai maar dat doet de stofzuiger ook. Hemden nat uit de wasmachine over het apparaat hangen, knoopjes dicht en ca 10 minuten laten stomen en klaar is je hemdje.
Ik hoef nu niet meer op mijn vrouw te wachten maar kan het nu zelf, want echt strijken vind ik een lastige klus.

Mvg

15 januari 2019 om 17:57
Horloge2007 Gebruiker

Van het weekend kwam de strijdmachten binnen. Gelijk de wasmachine aangezet met blouses. Na het wassen de eerste blouse op het apparaat……helaas na enkele seconden komt er rook uit en een brandlucht….DOA. Balen, nu wachten op een volgende aanbieding.

15 januari 2019 om 17:57
Horloge2007 Gebruiker

Strijkmachine

20 januari 2019 om 16:38
cleanmaxx Gebruiker

Hey, net hetzelfde voor gehad, en is niet meer leverbaar via Ibood, heb hem terug gezonden en wacht nu op de terugbetaling. Jammer maar helaas

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.