5 januari 2019 om 00:00
iBOOD

Larson Blackout Gordijn | Haak- of Ringbevestiging | 300 x 250 cm

Ook verkrijgbaar in 150 x 250

Larson Blackout Gordijn | Haak- of Ringbevestiging | 300 x 250 cm Larson Blackout Gordijn | Haak- of Ringbevestiging | 150 x 250 cm

Geef je kamers een luxe uitstraling en leg de basis voor een goede nachtrust met deze gordijnen van Larson.

5 januari 2019 om 01:26
Vandahoorn Gebruiker

Iemand ervaringen met deze gordijnen?

Beantwoorden

5 januari 2019 om 06:53
ManuBlue80 Gebruiker

Ik heb deze voor de voordeur hangen. Is niet veel speciaals maar dat kun je overal wel lezen. Ik had 130 cm nodig dus kocht 150cm breed…. bij ophangen kwam ik 50 cm te kort! Door de plooien die rekenen ze niet mee. Advies als je ze beetje laat plooien haal dubbel je breedte die je nodig hebt!

Beantwoorden

5 januari 2019 om 09:16
michele Gebruiker

ja , helemaal niet donker en de stof is heel stijf , spijtig dat ik die gekocht heb !!!

Beantwoorden

5 januari 2019 om 01:35
cpdehond Gebruiker

Welke breedte heeft dit gordijn incl. plooien? Dus welke lengte rail is er nodig?

Beantwoorden

5 januari 2019 om 06:24
elchaoto Gebruiker

Hier goedkoper https://www.vouchervandaag.nl/Luxe-verduisterende-gordijnen-kant-en-klaar-haken-ringen

Beantwoorden

5 januari 2019 om 07:33
KevKoper Gebruiker

Is het 1 stuk van 300cm breed? Of 2x 150cm?

Beantwoorden

5 januari 2019 om 23:27
Moderator Paul Moderator

Er zijn 2 maten te bestellen: 150 x 250 of 300 x 250 cm per gordijn.

Beantwoorden

5 januari 2019 om 09:07
reiniermit Gebruiker

Recent deze besteld (meerdere zelfs en deels teruggestuurd) en zal dat niet weer doen. Niet 100% verduisterend, niet heel mooi ogend (mijn mening uiteraard), maar het hakensysteem is echt meer dan vreselijk. Bijna ondoenlijk om zelf te doen en nadat we het voor elkaar hadden, is het heen en weer schuiven erg lastig. Net nieuwe rails gehaald, dus daar ligt het niet aan.

Beantwoorden

5 januari 2019 om 11:14
motormuis001 Gebruiker

Ik heb deze ook. De verduistering viel me inderdaad een beetje tegen. Maar ik heb ze ook niet in een koof gehangen, en dan krijg je sowieso al lichtlekken bovenlangs. Als de lussenband wat lager zat zou dat ietsje beter kunnen zijn.
Natuurlijk gaan plooien ten koste van de breedte. Reken erop dat je minimaal 2 tot 3 keer de breedte van je raam nodig hebt aan stof. Dat kun je beïnvloeden met de manier waarop je de haken er in zet. Die haken zijn weliswaar heel anders dan wat ik gewend was, maar het er in zetten vond ik geen enkel probleem. En net zoals met elk ander hakensysteem zul je ze er allemaal weer uit moeten halen (misschien op één na) om de plooien en/of de breedte te veranderen. Dus een beetje nadenken kan een hoop werk schelen.

Beantwoorden

5 januari 2019 om 15:33
Moderator Jelle Moderator

Bedankt voor je reactie motermuis.

Zal hopelijk een paar vragen kunnen beantwoorden.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

5 januari 2019 om 12:28
Cortezz Gebruiker

geluidswerend haha, zijn ze ook bulletproof misschien?

Beantwoorden

5 januari 2019 om 13:23
DaVinci1962 Gebruiker

Adviesprijs €188 voor de 250×300? Belachelijk! De duurste via bol.com komt op ca. €50. Wie neemt wie in de maling met 85% korting?

Beantwoorden

5 januari 2019 om 17:21
gschonkeren Gebruiker

Ik heb dezelfde vraag…

Beantwoorden

5 januari 2019 om 23:28
Moderator Paul Moderator

Een huidige verkoopprijs is niet hetzelfde als de adviesprijs, die bij introductie door de fabrikant is meegegeven.

Beantwoorden

18 januari 2019 om 12:45
Mulderg Gebruiker

Klote service van ibood dit keer. Meerdere gordijnen tijd geleden besteld. Vervolgens heb ik tot 2 keer toe een mail gekregen dat t langer ging duren.

Vervolgens krijg ik na de 2e mail een 3e mail dat ze hem helemaal moeten annuleren.

Ik heb allemaal roedes gekocht op maat voor jan lul. Omdat ik door deze gordijnen goedkoper uit zou zijn. Anders had ik wel jaloezieën genomen. Nu zit ik met roedes en zonder gordijnen.

En nu?

Beantwoorden

18 januari 2019 om 13:58

Goedemiddag Mulderg,

Wat vervelend om te lezen.

Heb je voor mij een ordernummer of SO nummer zodat ik kan zorgen dat de klantenservice contact met je op kan nemen om hier samen uit te komen?

Groet,

Jelle

Beantwoorden

19 januari 2019 om 16:22
Mulderg Gebruiker

Zeker

SO2786504

SO2786501

SO2786497

Ben benieuwd!

Beantwoorden

19 januari 2019 om 17:23

Goedemiddag Mulderg.

Ik heb de nummers doorgegeven en de klantenservice zal in de loop van volgende week contact met je opnemen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

20 januari 2019 om 22:03
Inge68 Gebruiker

Ben toch wel erg benieuwd wanneer die gordijnen eens komen. Als ik de andere berichten lees……daar word ik niet vrolijk van. Een vraag stellen via mijn ibood lukt ook niet. #benhetgegluurvandeburenzat.

Beantwoorden

20 januari 2019 om 22:55
Moderator Paul Moderator

Het zou moeten lukken via het contactformulier, maar je kunt ook contact opnemen door een email te sturen naar customerservice@ibood.nl of klantendienst@ibood.be

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.