7 januari 2019 om 00:01
iBOOD

Drôme Matras Laurent | 80 x 200 cm

Ook verkrijgbaar in 90 x 200 cm

Drôme Matras Laurent | 80 x 200 cm Drôme Matras Laurent | 90 x 200 cm

Deze matrassen van Drôme vind je ook in de hotels van Fletcher, van der Valk en Corendon. Binnenkort ook bij jou thuis?

7 januari 2019 om 00:27
MrSkyline Gebruiker

20 euro verzending? Wat is dat nu weer voor een onzin? Bij Ikea betaal je 3 euro voor het verzenden van een matras. Met dit soort verzendkosten slaat de aanbieding natuurlijk helemaal nergens op en is die 58% korting een wassen neus.

7 januari 2019 om 01:02
Moderator Paul Moderator

Dat klopt niet. Bij Ikea betaal je alleen €2,99 voor pakketten die maximaal 170×73x53cm groot zijn.
Matrassen vallen in een hoger tarief waarvoor €44,95 wordt gerekend. Dan is €19,95 veel gunstiger.

https://www.ikea.com/nl/nl/campagne/nieuwe-bezorgkosten-en-levertijden.html

7 januari 2019 om 02:16
dunhill Gebruiker

Ikea rolt de matrassen vaak op en dan zou het net wel of niet passen dus het hangt erom. Maar dus gelijk de vraag, wordt het matras via iBood opgerold verzonden (vaak even 24 tot 28 uur laten rusten) of in de originele afmeting?

Edited by: Paul
als Ikea een matras oprolt wordt de max. dikte van 53 overschreden en zit je eveneens aan het hoge tarief vast

7 januari 2019 om 02:27
dunhill Gebruiker

Net even een paar matrassen bij Ikea bekeken en inderdaad EUR2,99 dus voor een eerlijk vergelijk hangt het ervanaf hoe iBood de matrassen levert.

7 januari 2019 om 02:31
dunhill Gebruiker

ha grappig – als je er bij Ikea 2 besteld wordt het wel 44,95.

7 januari 2019 om 11:15
Moderator Bas iBOOD Moderator

De hier door ons aangeboden matrassen worden gewoon gebruiksklaar (dus niet opgerold) geleverd, zodat je hem niet eerst nog eens 48 uur moet laten rusten.

7 januari 2019 om 05:27
vriendje100 Gebruiker

Wel vreemd dit. De vorige keer heb ik een Drone matras Cambridge van 80×200 besteld en daar waren de verzendkosten €8.95 van. snap niet waarom dit nu zo duur moet wezen?

Matras bevalt me wel uitstekend trouwens.

Gezien het een pocket veer matras betreft wordt deze niet opgerold aangeleverd, maar gewoon zoals het is. Een traag of koudschuim matras rollen ze wel op.

7 januari 2019 om 07:11
Moderator Jim Moderator

Hi Vriendje100!

Goed om te horen dat hij bevalt! Het kan te maken hebben met het feit dat de bezorgmethode is gewijzigd of de verpakking iets anders is. Verzendkosten worden automatisch berekend op basis van het pakketje!

Groet,

Jim

7 januari 2019 om 05:57
Ben1971 Gebruiker

En ik kan niet eens 2 matrassen selecteren, dus je moet ook 2x een bestelling plaatsen en dus 2x verzendkosten betalen…

7 januari 2019 om 07:11
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Ben!

Ik ga even navragen of de mogelijkheid kan worden toegevoegd om meer matrassen te selecteren!

Groetjes,

Jim

7 januari 2019 om 10:43
Leon01 Gebruiker

Als dat zou kunnen dan ga ik er ook 2 bestellen!

7 januari 2019 om 11:23

Het is helaas niet mogelijk meer dan 1 matras per keer te scoren, dit komt door de enorme kosten die komen kijken bij het versturen van een matras.

7 januari 2019 om 19:26
klwinkel Gebruiker

twee verschillende matrassen kan ik wel in mandje plaatsen: 1 x 80×200 en 1 x 90×200

waarom dan niet twee dezelfde?

7 januari 2019 om 06:51
Dennisv1991 Gebruiker

Met zulke verzendkosten is het geen aanbieding meer. Ik laat de matras dan maar links liggen. Helaas.

7 januari 2019 om 11:24

Als je hem, ondanks de getoonde verzendkosten, elders goedkoper kunt vinden, dan horen we dat natuurlijk graag, Dennis!

7 januari 2019 om 16:43
Larrythechief Gebruiker

Best een aardige aanbieding (na wat onderzoek). Blijf het alleen bijzonder vinden dat er bij aantallen alleen de optie (aantal 1 mogelijk is, dat er dus niet 2 matrassen besteld kunnen worden en dat er daardoor dus twee keer verzendkosten betaalt moet worden.

7 januari 2019 om 18:43
Harry-1967 Gebruiker

Goedenavond,

Mocht het matras niet bevallen kunnen wij hem dan ook weer retour doen?

8 januari 2019 om 10:31

Je hebt een zichttermijn van 14 dagen waarbinnen je het matras retour mag sturen. In verband met de hygiëne mag dit enkel als het matras nog ongeopend in de originele verpakking zit.

Houd er rekening mee dat het versturen van een matras enorm prijzig is en dat je bij een retour binnen de zichttermijn zelf verantwoordelijk bent voor het betalen deze retourkosten.

7 februari 2019 om 20:55
Spreetee Gebruiker

-Hoe kan ik zien wat het is juiste matras zonder te openen? Wat moet ik nu doen? Openen? Terug sturen? :-(((

Plus op de verpakking nergens staat naam van fabrikant “Drôme”. Het ziet zoals een NoName, goedkoopste matras uit. :-(

7 januari 2019 om 20:51
Larrythechief Gebruiker

Kan de matras (of matrassen) retour als deze echt niet bevalt. Die aanbiedingen zijn er namelijk ook. Ik overweeg er twee te bestellen.

31 januari 2019 om 19:17
Spreetee Gebruiker

Dag Beste, ik heb vandaag eindelijk mijn matras gekregen. Hier boven heb u gezegd: “De hier door ons aangeboden matrassen worden gewoon gebruiksklaar (dus niet opgerold) geleverd, zodat je hem niet eerst nog eens 48 uur moet laten rusten.”.
-Mijn matras is wel opgerold!!!! Is het juiste matras? Juiste levering? Op de verpakking van de matras nergens staat mijn naam of adres.
Hier boven heeft u ook gezegd: “Je hebt een zichttermijn van 14 dagen waarbinnen je het matras retour mag sturen. In verband met de hygiëne mag dit enkel als het matras nog ongeopend in de originele verpakking zit.
-Hoe kan ik zien wat het is juiste matras zonder te openen? Wat moet ik nu doen? Openen? Terug sturen? :-(((

31 januari 2019 om 19:26
Spreetee Gebruiker

Plus op de verpakking nergens staat naam van fabrikant “Drôme”. Het ziet zoals een NoName, goedkoopste matras uit. :-(

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.