19 januari 2019 om 00:00
iBOOD

2x Vince Design Barkruk | Luke

Ook verkrijgbaar in Star, Jordan

2x Vince Design Barkruk | Luke 2x Vince Design Barkruk | Star 2x  Vince Design Barkruk | Jordan

Fijn geweven stof of PU-kunstleer? Wat je ook kiest, in de Luke barkrukken kun je tot aan het diner ontbijten!

19 januari 2019 om 08:32
Tom0303 Gebruiker

Enkel fotos van luke model? Geen star of jordan?

19 januari 2019 om 09:09
Globetrotter1 Gebruiker

Klik eens op ik neem er een en dan op opties, kies je model en je word op je wenken bediend.

19 januari 2019 om 09:22
ThaDoc Gebruiker

Is de voet van plastic of volledig metaal?

19 januari 2019 om 10:53
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen ThaDoc,

Deze zijn van metaal.

Groet,

Jelle

19 januari 2019 om 16:53
ThompsonNL Gebruiker

Zelf 4x de Jordan in de kleur cognac een tijd terug via iBood gekocht. Zitten prima en gebruik ze niet veel dus voorlopig duurzaamheid ook goed. 
Merkt met in elkaar zetten wel dat de bouwkwaliteit niet geweldig is, moet af en toe behoorlijk wringen om het vierkant wat de poten bij elkaar houdt goed in positie te krijgen. Bij 1 kruk moest ik het zelfs een beetje verbuigen omdat anders de schroeven niet goed bevestigd konden worden en/of de poten scheef stonden. 
Maar al met al, gezien de prijs een prima deal.

19 januari 2019 om 19:09
Gilled Gebruiker

slechtte kwaliteit, vorig jaar in juni dezelfde gekocht en na nog geen 6 maand ontstonden er scheuren in de voet.

zonder problemen mogen terugsturen en mijn geld terug gekregen, maar de €40 voor het opsturen naar Nederland was ik wel kwijt

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.