23 januari 2019 om 00:01
iBOOD

Voucher: Foto op Hout | 40 x 60 cm

Ook verkrijgbaar in Planken

Voucher: Foto op Hout | 40 x 60 cm Voucher: Foto op Hout Planken | 40 x 60 cm

Meer dan 50 likes op Facebook en bijna 100 hartjes op Instagram? Die foto verdient het om afgedrukt en opgehangen te worden!

23 januari 2019 om 07:35
robbiebrugman Gebruiker

Is er een meerprijs voor de variant op planken?

Beantwoorden

23 januari 2019 om 08:00
Nicole Lievrouw Gebruiker

Geloof me maar dat je niet gesteld bent voor die prijs hoor! Ik had ook een voucher gekocht voor op canvas volledig gratis zou hij zijn ! Maar eer ik gewoon de genomen maat die ik gekocht had kwam er bij voor de dikte van de kader en dan weer wat voor iets anders en op den duur heb ik meer dan 26 euro bijna 27 euro betaald ! Dus daar was niets gratis aan ! Dus reken er nu ook maar op dat er bijkomende kosten zijn hoor. Groetjes Nicole

Beantwoorden

23 januari 2019 om 08:15
robbiebrugman Gebruiker

Met regelmaat een canvas of aluminium foto gekocht en deel deze ervaring niet. Komen vaak alleen verzendkosten bij

Beantwoorden

23 januari 2019 om 08:24
Official Product Expert Fotoproducten Expert Official Product Expert

Beste Robbiebrugman,

Voor de variant op planken betaal je € 5,00 extra. Verzendkosten van € 7,50 komen er nog overheen. Alsnog een super scherpe deal.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag!

Beantwoorden

23 januari 2019 om 08:53

Beste Nicole,

Bij de actie van de canvas klopt het dat het canvasdoek geheel kosteloos is als je voor het aangeboden formaat kiest.

Als je voor een andere formaat of een dikker canvas kiest klopt het dat je moet bij betalen. Dit is een optie en dus keuze voor de klant.

Fijne dag!

Beantwoorden

23 januari 2019 om 08:29
marelm Gebruiker

“Verzendkosten voor het toesturen van de foto op aluminium zijn € 7,50 per foto op hout

????

Beantwoorden

23 januari 2019 om 08:31
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen marelm,

Scherp opgemerkt! Dit is inmiddels aangepast.

Beantwoorden

23 januari 2019 om 10:08
mphilipp Gebruiker

Deze voucher is zeker alleen geldig voor foto op hout? Of kan ik ‘m ook gebruiken voor andere fotoproducten bij dezelfde zaak?

Beantwoorden

23 januari 2019 om 10:24
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze voucher is enkel te gebruiken voor het specifieke fotoproduct waar je de voucher voor koopt (hout of planken) en dus niet voor fotoproducten bij Fotoproducten.nl in het algemeen.

Beantwoorden

23 januari 2019 om 10:22
Ktuijen Gebruiker

Als je een groter formaat kiest krijg je dan gewoon 60 euro korting? Of id het enkel voor de 40×60cm?

Beantwoorden

23 januari 2019 om 10:30

Beste,

Als je kiest voor een groter formaat dan gaat gewoon de waarde van de voucher er af. Het resterende bedrag kun je dus gewoon bijbetalen.

Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Beantwoorden

23 januari 2019 om 12:07
in.indira Gebruiker

Hallo, is deze geschikt om buiten te hangen in hitte én hoge luchtvochtigheid?

Beantwoorden

23 januari 2019 om 12:50

Goedemiddag, als je kiest voor de foto op hout met planken kun je (met bijbetaling) kiezen voor een houtsoort welke geschikt is voor buiten (ayoushout). 
Houd er echter wel rekening mee dat hout onder veranderende weersomstandigheden zoals temperatuur en luchtvochtigheid kan gaan krimpen en/of uitzetten.

Beantwoorden

23 januari 2019 om 14:35
Roverdoos Gebruiker

Mooie deal, andere aanbieders zitten al gauw rond 50/60 euro.

Beantwoorden

23 januari 2019 om 15:55
Panth3rttv Gebruiker

Krijg ik de voucher per post opgestuurd? Waarom niet via e-mail? Ik wil het zsm verzilveren.

Beantwoorden

23 januari 2019 om 16:00

Beste,

De voucher wordt per e-mail verstuurd, we zullen dit aanpassen in de tekst.

Ik hoop je voldoende te hebben geïnformeerd.

Beantwoorden

23 januari 2019 om 17:50
Panth3rttv Gebruiker

Dankje. Mijn fout. Mijn Mr. Safe stekkerdozen zijn opgestuurd????

Beantwoorden

23 januari 2019 om 17:48
Wirit Gebruiker

Heb zonet mijn twee afdrukken 40×60 op aluminium aangekregen, ik werk met een professioneel scherm en ben heel tevreden qua kleuren (dikwijls een probleem) en algemene kwaliteit van de afdruk. Eén minpuntje is dat er wat “braam” aanhangt, het lijkt uitgerafelde stof, lijm rest ? Moet je dan zelf verwijderen met een zacht schuurpapiertje. Ik begrijp niet goed dat men dat niet ziet in het labo, het valt erg op.   Ibood, ik kan er een foto van doorzenden indien jullie dit graag willen zien.

Beantwoorden

23 januari 2019 om 19:32
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Wirit,

Mocht het product niet aan je verwachtingen voldoen dan kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice van fotoproducten.nl en die zullen dit dan met je oplossen.

Beantwoorden

23 januari 2019 om 20:53

Beste Wirit,

Naar alle waarschijnlijkheid is dat nog een folie die op de achterkant van het aluminium zit. Je kunt deze gemakkelijk lostrekken.

Mocht dit niet het geval zijn kun je contact opnemen met de klantenservice en zullen we het oplossen.

Fijne avond!

Beantwoorden

23 januari 2019 om 17:49
Wirit Gebruiker

Braam hangt aan gans de foto rondom.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.