27 maart 2019 om 00:00
iBOOD

Vince Design Bijzettafelset Caleb | 3-delig

Ook verkrijgbaar in Salontafel Baldo

Vince Design Bijzettafelset Caleb | 3-delig Vince Design Salontafel Baldo

Dankzij de handgemaakte tafelbladen van mangohout is elk tafeltje anders en zijn de tafeltjes die jij ontvangt dus uniek!

27 maart 2019 om 06:11
richardcs65 Gebruiker

IK zie in de pop-up dat salontafel Baldo 30 euro meer kost dan de set, maar ik kan nergens de afmetingen vinden.

27 maart 2019 om 09:31
Moderator Bas iBOOD Moderator

Je kunt in het dropdown menu de Baldo selecteren, je krijgt dan de afbeeldingen, tekst en specificaties van de Baldo te zien.

27 maart 2019 om 06:35
reneaukema Gebruiker

Afmetingen

Diameter: 70 cm / 90 cm
Hoogte: 35 cm / 43 cm
Dikte onderstel: 5 cm
Dikte tafelblad: 3 cm
Breedte oplegblad: 48 cm / 67.5 cm

27 maart 2019 om 06:48
richardcs65 Gebruiker

Dank je voor de afmetingen. Maar bestaat die tafel dan uit twee delen, anders snap ik die dubbele afmetingen niet. @ibood: afbeelding van de Baldo mogelijk?

27 maart 2019 om 09:31

Je kunt in het dropdown menu de Baldo selecteren, je krijgt dan de afbeeldingen, tekst en specificaties van de Baldo te zien.

#WordtVervolgd

Edited by: Jim

27 maart 2019 om 10:16
bodegroot Gebruiker

Maar er staan 2 verschillende diameters en 2 verschillende hoogtes. Dus welke van de 2 zijn de maten? Of is het een set van 2?

27 maart 2019 om 18:54
Moderator Paul Moderator

Het gaat niet om een set van 2 stuks, maar om het model zoals staat afgebeeld als je Baldo selecteert in het dropdown menu. We hebben de leverancier gevraagd om de specificaties toe te lichten. Het antwoord wordt echter pas morgen verwacht.

28 maart 2019 om 09:53
Moderator Paul Moderator

UPDATE:

Het aangeboden model is de Baldo 70 met specificaties: 
Hoogte: 35 cm
Dikte onderstel: 5 cm
Dikte tafelblad: 3 cm
Breedte oplegblad: 48 cm

De andere gegevens hadden betrekking op de Baldo 90 variant, die hier niet aangeboden werd.

De klanten die deze tafel hebben gekocht zullen per email duidelijkheid ontvangen over de aangeschafte tafel.

27 maart 2019 om 07:25
richardcs65 Gebruiker

Zie nu dat er in de app wel meer informatie en foto van de Baldo is.

27 maart 2019 om 09:46
Sakkesa Gebruiker

Is dit hout behandeld (zoja, vernis of beits)?

Hoe behandel je deze best (zodat glazen geen kringen kunnen nalaten)?

Ik heb in een vorige actie een gelijkaardige van hetzelfde merk gekocht: http://www.ibood.com/be/nl/product-specs/46396/181845/bijzettafelset-van-mangohout.html . Daar ben ik tevreden van. Al hing er in het begin gedurende enkele weken een sterke rare geur aan, indien mogelijk laat je deze best even luchten (niet in de regen natuurlijk). Hierbij weet ik niet of het hout behandeld is (misschien was de behandeling de rare geur) en of het dus kringen zal nalaten indien ik er glazen op zet.

27 maart 2019 om 10:02

We hebben de volgende informatie ontvangen van de leverancier:

Ze zijn geolied. Glazen laten geen kringen achter. Ga desalniettemin niet langdurig natte spullen op de tafel leggen of hete pannen. De olie geeft een behoorlijk goede bescherming.

Er kan voor gekozen worden om een product van Oranje Furniture Care te kopen online en ze daarmee af te lakken.
Dan heb je 100% garantie tegen mogelijke vlekken en kun je wel een emmers water over de tafels gooien.

3 april 2019 om 16:09
maddy2905 Gebruiker

Guys, the tables just got delivered and they are of WORST quality ever plus they do not look anything as shown in pictures. There  are bumps in the table wood so any thing you keep on it is bound t o fall. Ichecked the labels and these tables are being dropshipped from India. I would not take them even if they are free. Big mistake!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.