4 april 2019 om 00:01
iBOOD

Zensation Dekbedovertrek | Washington

Ook verkrijgbaar in Montreal, Monte Carlo

Zensation Dekbedovertrek | Washington Zensation Dekbedovertrek | Montreal Zensation Dekbedovertrek | Monte Carlo

Word helemaal zen wakker na een nacht onder een van deze Zensation dekbedovertrekken.

4 april 2019 om 05:22
BennieM Gebruiker

Goedemorgen! Wat is het verschil tussen de genoemde versies Montreal, Washington & Monte Carlo? De plaatjes geven alleen kleuropties.

4 april 2019 om 07:39
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen BennieM,

Wanneer je een ander type selecteert in het keuzemenu, dan verschijnt het bijbehorende dekbedovertrek op het scherm en zie de het verschil.

4 april 2019 om 07:12
kevinkl Gebruiker

Als je een ander model kiest dan krijg je daar de foto’s met kleur varianten van..

4 april 2019 om 08:07
Ed62 Gebruiker

Selecteer het model en dan zie je dat ene model horizontale lijnen heeft, een ander model verticale en het derde model geen lijnen heeft.

4 april 2019 om 08:37
brancop Gebruiker

Ik had toch graag gezien dat de beschrijving “beschreef” dat het synthetisch is..  (Micropercal is een synthetische stof, gemaakt van polyester en polyamide (nylon)

4 april 2019 om 10:03
Zaagtand Gebruiker

Idd ja, van een synthetische dekbed ga ik zweten als een otter.

4 april 2019 om 09:01
JMJN Gebruiker

Er staat dat de oorspronkelijke prijs meer dan 100 euro is, maar bij BOL.com kost hij gewoon 20 euro voor een 200×200. Beetje misleidend.. https://www.bol.com/nl/p/zensation-washington-dekbedovertrekset-tweepersoons-200×200-220-2-kussenslopen-60×70-antraciet/9200000084785624/?s2a=#productTitle

4 april 2019 om 09:18
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen JMJN,

Wij gaan uit van de verkoopprijs waarvoor het product destijds op de markt is gekomen of van de prijs die is vastgesteld door de leverancier.

Dat hij bij Bol.com voor 20 euro te koop is zegt niets over de originele prijs van het product.

Groet,

Jelle

4 april 2019 om 09:40
brancop Gebruiker

Jullie originele advies prijzen nog nooit ergens gezien.. Verleden week hier nog over gediscuteerd met een mod over prijzen en gratis verzendkosten wat andere fly sites hanteren nu. Bij bol dus beterkoop verzending inbegrepen.. Bewijs genoeg voor deze “mod”?

4 april 2019 om 10:02

Bij bol.com betaal je ondanks alles ook gewoon verzendkosten Brancop, alleen zit die in de prijs verwerkt, ook producten duurder dan 20 euro.

Wij kiezen er bewust voor om de verzendkosten openbaar te maken.

Groet,

Jelle

4 april 2019 om 10:06
brancop Gebruiker

Ja tuurlijk weet ik ook wel, maar al bij al zijn de prijzen beterkoop dan bij jullie, verzending inbegrepen in de gratis verzending :-)

4 april 2019 om 11:00
Kaspervtzand Gebruiker

Thanks. Erg misleidend van iBood…

4 april 2019 om 11:48

Als je meerdere producten besteld bij iBOOD, zal je uiteindelijk goedkoper uit zijn bij ons dan bij bol.com.

Groet,

Jelle

4 april 2019 om 11:53
ruud0181 Gebruiker

Door het blijven verwijzen naar de (vaak belachelijke) adviesprijzen, blijven daar ook discussies over bestaan en dat is niet geheel onterecht. Waarom doet Ibood niet net als bvb de Makro, die wanneer er daar een aanbieding is, verwijzen ze niet naar de adviesprijs, maar wat het product ‘elders’ kost (Makro €…., elders €….). Zoiets geeft een veel eerlijkere kijk op wat voor korting er écht op een product wordt gegeven.

4 april 2019 om 12:02
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag ruud0181,

Het lastige van die manier is, met welke andere aanbieder moet je dan vergelijken? Er zijn veel verschillende aanbieders en vaak ook veel verschillende prijzen. Het enige wat altijd vast staat is de oorspronkelijke adviesprijs.
Doordat iBOOD geen vast assortiment heeft is iBOOD daarnaast ook verplicht om te verwijzen naar de oorspronkelijke adviesprijs.

4 april 2019 om 14:00
Lowtemp Gebruiker

Nou weet ik vanuit ervaring dat de gegeven adviesprijzen nooit zijn gebruikt door de aanbieders. Het geeft dus een totaal vertekend beeld. Als je de adviesprijs nergens terug vind dan zou je het niet moeten communiceren. Misleidend iBood. In hoeverre kunnen we er nog op vertrouwen dat jullie ’scherpe aanbiedingen’ wel scherp zijn?

4 april 2019 om 22:01
Moderator Paul Moderator

Het is altijd verstandig om de dealprijs te vergelijken, want prijzen van andere aanbieders kunnen ook nog wijzigen. Soms zelfs tijdens de dag dat de iBOOD deal online is verschenen.

4 april 2019 om 12:58
brancop Gebruiker

(is iBOOD daarnaast ook verplicht om te verwijzen naar de oorspronkelijke adviesprijs) wat een zever toch….  Alles is goed for “the money”

4 april 2019 om 16:38
leon-noel Gebruiker

Kunnen “klanten” die alleen maar zeuren over het gebruik van de adviesprijs  het gewoon een forumban krijgen? Scheelt overige gebruikers een hoop negativiteit.

Er wordt nou eenmaal zo gewerkt, wen eraan. Niemand weerhoudt je ervan om zelf de prijs te vergelijken met de huidige marktprijs. Ibood geeft je zelfs de mogelijkheid om deze openbaar te delen zolang het product identiek is, in mijn ogen erg fair.

4 april 2019 om 19:42
AriePietJoopBert Gebruiker

Als ik 2 tweepersoons dekbedden wil, krijg ik niet de optie om die dan verschillend van kleur te laten zijn. En dat is wel zo leuk. Ik kan ze natuurlijk afzonderlijk bestellen maar dan krijg ik waarschijnlijk met twee keer verzendkosten te maken.

De tijdsdruk is enorm, 4 uur and counting. Stress!

4 april 2019 om 22:03
Moderator Paul Moderator

Dat is ook mogelijk! Nadat je de 1e keuze in de winkelmand hebt geplaatst, kun je daar op Verder Winkelen klikken en een volgende keuze aan de winkelmand toevoegen. Zo kun je meerdere deals verzamelen en maar eenmaal verzendkosten betalen over de gehele bestelling. :)

4 april 2019 om 22:27

Paul, held!

4 april 2019 om 23:14
Moderator Paul Moderator

Goed om te zien dat je de toelichting op tijd hebt gelezen! Veel (slaap)plezier van de dekbedovertrekken.

4 april 2019 om 23:55

Net op tijd idd

Het lukt me trouwens niet om met mijn creditcard te betalen. Ik blijf een foutmelding krijgen.

5 april 2019 om 14:01

Net op tijd idd

Het lukt me trouwens niet om met mijn creditcard te betalen. Ik blijf een foutmelding krijgen.

5 april 2019 om 14:21
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi AriePietJoopBert,

Ik kan je aanraden onderstaande zaken even te proberen:

- Bestellen via de iBOOD app (of juist via de normale website)
- Een andere betaalmethode gebruiken
- Je cookies verwijderen
- Een andere browser gebruiken
- Je winkelwagen leeg halen, uitloggen, opnieuw inloggen en je winkelwagen weer vullen
- Een eventuele VPN-verbinding afsluiten
- Gebruik maken van een andere internetverbinding

4 april 2019 om 19:45
Jamesdean74 Gebruiker

2 keer 140×220 is wel degelijk goedkoper dan bij Bol.com.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.