5 april 2019 om 00:02
iBOOD

Perfect Plant Set van 4 Japanse Esdoorns

Ook verkrijgbaar in 6 pieces

Product expert aanwezig

Perfect Plant Set van 4 Japanse Esdoorns Perfect Plant Set van 6 Japanse Esdoorns

Breng je tuin, terras of balkon in een Oosterse sfeer met deze prachtig gekleurde Japanse Esdoorns. Ze staan bekend om hun prachtige gekleurde bladeren en zijn echte eye-catchers.

5 april 2019 om 09:05
X-Fire-X Gebruiker

Goedemorgen,

Hoe is de set samenstelling bij afname van 6 stuks?

5 april 2019 om 09:09
Deketel Gebruiker

Je moet de dropdown even op ‘6 pieces’ zetten.

5 april 2019 om 11:31
X-Fire-X Gebruiker

thnx :)

5 april 2019 om 09:05
chouffekabouter Gebruiker

Kunnen ze ook in de living gezet worden zolang ze klein zijn? 
Of is dit geen goed klimaat? En hoeveel water geef je ze dan?

5 april 2019 om 11:57
Official Product Expert Japanse Esdoorn Expert Official Product Expert

Hi chouffekabouter,

De Esdoorns zijn echte buitenplanten en kunnen helaas niet in huis gehouden worden.

Hopende zo van dienst te zijn.

Mocht u nog meer vragen hebben hoor ik die graag.

5 april 2019 om 12:47
SCHOL043 Gebruiker

Hoe groot zijn ze (potmaat en grote van de plant) als ze geleverd worden?

5 april 2019 om 15:21
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag SCHOL043,

In de specificaties staat:

Hoogte: geleverd met een hoogte van circa 25-40 cm (gemeten met pot)

5 april 2019 om 17:21
rob4977 Gebruiker

Dag product expert.

Hoe snel groeien deze Esdoorns? Duurt het lang voordat ze ongeveer een meter hoog zijn?

7 april 2019 om 12:53
Moderator Jim Moderator

Hi Rob,

Helaas hebben we het antwoord niet voor het aflopen van de deal kunnen vinden voor je! Als je het product gekocht hebt, horen we het graag en gaan we alsnog op zoek naar het antwoord!

Groet,

Jim

5 april 2019 om 18:33
xajaccio Gebruiker

Goedendag, hoe groot is de doos die wordt geleverd bij beide varianten?

5 april 2019 om 22:48
Moderator Paul Moderator

Het formaat van de dozen is mij niet bekend, maar ik kan wel aangeven dat de planten in een speciaal daarvoor bestemde verpakking verzonden wordt zodat het transport goed beschermd verloopt.

6 april 2019 om 02:02
defabiman Gebruiker

AAargh gemist, vergeten :*$#

6 april 2019 om 07:41
Moderator Niek Moderator

Helaas defabiman :-( Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komen ze nog een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

10 april 2019 om 10:30
tanchang Gebruiker

There is no sticker on each pot and it is hard to identify what they are respectively.

10 april 2019 om 21:16
steelcam Gebruiker

Ik had ook wel gehoopt dat er een aanduiding bij de plant zou zijn welke plant wat is.

Ik heb wel een vermoeden, maar voor het bepalen welke plant waar komt zou ik ook graag hulp hebben.

10 april 2019 om 21:18
steelcam Gebruiker

Kortom : Waar zijn de kaartjes zoals ze op de afbeeldingen hier staan?

10 april 2019 om 23:31
Moderator Jim Moderator

Hi Steelcam!

Wellicht kan je het best een serviceverzoek indienen (dan kan iBOOD meteen even met jullie meekijken). Ik kan me voorstellen dat het wel handig om te weten welke plant welke is!

Groet,

Jim

11 april 2019 om 01:30
steelcam Gebruiker

Ik heb de vraag ingediend en heb een foto van de planten toegevoegd. Als men mij een duidelijke foto kan sturen van de planten MET kaartje dan moet het lukken.

Overigens super snel geleverd aangezien ik ze pas over 5 dagen kan verwachten! ????

11 april 2019 om 01:31
steelcam Gebruiker

Oh, de vraagtekens was een duimpje omhoog, maar dat snapt het forum zo te zien niet.

12 april 2019 om 18:22
frankwijers Gebruiker

Ook hier, niet bekend welke boom welke is. Ik ga er vanuut dat de pijltjes op het kaartje het  aanwijzen. Gelukkis wist ik nog hoe die in de doos lag.

Kaartjes bij de boom zelf zou fijn zijn, heb ik bij al mijn bomrn in mijn tuin. Als die er zijn wil ik er ook graag een.

6 mei 2019 om 09:16
bjornderidder Gebruiker

Bij mij was er eentje met bijna al zijn takjes gebroken. Ik hoop dat hij nog kan herstellen.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.