13 april 2019 om 00:01
iBOOD

SodaStream Spirit + Vulflessen & Glazen

Ook verkrijgbaar in One Black + Extras, One White + Extras

Product expert aanwezig

SodaStream Spirit + Vulflessen & Glazen SodaStream Spirit One Touch Black | Elektrisch Bruiswatertoestel SodaStream Spirit One Touch White | Elektrisch Bruiswatertoestel

Vergeet het zeulen met flessen frisdrank: met de SodaStream Spirit maak jij gemakkelijk en snel je eigen bruisende drankje.

13 april 2019 om 01:28
EvaristV Gebruiker

Stop eens met die fake kortingen altijd maar, deze zijn elders zonder korting even duur…

Beantwoorden

13 april 2019 om 08:58
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen EvaristV,

Kun je dit ook onderbouwen met een directe link naar een identiek product?

Beantwoorden

13 april 2019 om 09:19
Wim2600 Gebruiker

In dit geval nét niet… de Spirit vind je inderdaad op veel plaatsen aan dezelfde prijs, soms zelfs met de glazenset erbij inbegrepen, maar zonder de drie extra flessen.

En de One heb ik online nergens goedkoper gevonden. Door de verzendkosten is het verschil minimaal, maar eerlijk is eerlijk: het is er.

Beantwoorden

13 april 2019 om 02:44
MarijnPlovie Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

13 april 2019 om 08:52
TWhiol Gebruiker

Mag de Fuse fles in het afwasmachine ?

Is het mogelijk om in dezelfde deal 1 extra Fuse fles te verkrijgen ipv 4 glazen.

Beantwoorden

13 april 2019 om 14:07
Moderator Jim Moderator

Hi TWHiol!

De glazen flessen van Sodastream kunnen in de vaatwasser, de plastic flessen niet. In de huidige deal is het helaas niet mogelijk om een andere combinatie te selecteren! Excuses daarvoor!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

13 april 2019 om 10:02
aap007 Gebruiker

Klopt het dat je bij de Spirt, 4 flessen krijgt en bij de Spirt One twee flessen?

En verder vraag ik me nog af of je de flessen van de Spirt kunt gebruiken i.c.m. de Spirt One.

Beantwoorden

13 april 2019 om 12:26
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag aap007,

In de specificaties wordt per model aangegeven wat er precies allemaal bij zit. Je tweede vraag zal de product expert kunnen beantwoorden.

Beantwoorden

13 april 2019 om 18:12
Official Product Expert SodaStream Expert Official Product Expert

Beste aap007,

Je kunt de flessen van de Spirit ook gebruiken in het Spirit One touch toestel! Wat betreft de hoeveelheid flessen is dit correct! Momenteel krijgt u 3 flessen extra bij de Spirit en 1 fles extra bij de One touch.

Beantwoorden

13 april 2019 om 12:13
smittie67 Gebruiker

Het is idd een onduidelijke advertentie. Wat krijg je precies voor de 59,95 en wat krijg je precies voor de €30 extra?

Advertentie doet vermoeden dat je voor 59,95 4 flessen en glazen erbij krijgt, maar is dat ook zo?

Beantwoorden

13 april 2019 om 12:20
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag smittie67,

In de specificaties wordt aangegeven wat je krijgt bij welk model. Voor de €30,- extra krijg je een ander type sodastream.

Beantwoorden

13 april 2019 om 18:11

Beste Smittie67,

Voor de 30 euro extra ontvang u het elektrische model; de Spirit One touch. Daarnaast ontvangt u een extra herbruikbare fles en de glazen

Bij de gewone Spirit ontvangt u inderdaad 3 flessen extra + de glazen.

Beantwoorden

13 april 2019 om 15:07
biercafe Gebruiker

Hoe regelen jullie dit? Mijn sodastream hier gekocht op 09-04-2016 gaat net vandaag kapot, hij sluit het gas niet meer af. Krijg ik nu extra korting?

Beantwoorden

13 april 2019 om 15:21
biercafe Gebruiker

en stel dat ik deze koop, passen mijn oude flessen en gasfles hierop? Ik heb nu de sodastream jet stream titan silver.

Beantwoorden

13 april 2019 om 18:15

Beste biercafe,

Wat vervelend om te horen dat uw product niet meer naar behoren werkt. Ik zou u vriendelijk willen vragen een mail te sturen naar info@sodastream.nl, zodat we u de juiste procedure kunnen toesturen. Wat betreft uw vraag over de flessen, zijn deze flessen, van de dagdeal, helaas niet geschikt voor de SodaStream Jet.

Met bruisende groeten,

Beantwoorden

13 april 2019 om 18:39
biercafe Gebruiker

Dank u, ik heb nog een lelijke witte met stukken eruit liggen dus ik hoef nog niet naar Appie te gaan :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.