12 april 2019 om 00:00
iBOOD

Larson Blackout Gordijn | Haak- of Ringbevestiging | 150 x 250 cm

Ook verkrijgbaar in 300 x 250

Larson Blackout Gordijn | Haak- of Ringbevestiging | 150 x 250 cm Larson Blackout Gordijn | Haak- of Ringbevestiging | 300 x 250 cm

Geef je kamers een luxe uitstraling en leg de basis voor een goede nachtrust met deze gordijnen van Larson.

12 april 2019 om 00:24
jonged Gebruiker

Ik kocht ze bij de vorige aanbieding. Het zijn mooie gordijnen. Maar absoluut niet voor 95% lichtdicht zoals wordt gepretendeerd. Er komt veel licht doorheen helaas.

Beantwoorden

12 april 2019 om 10:53
Janneman99 Gebruiker

Hanggordijnen zijn nooit volledig lichtdicht: wil je dat wel dan moet je rolgordijnen in een rail plaatsen. Ik heb die ook doordat ik een lantaarnpaal voor mijn woning heb. Toch heb ik de rolgordijnen niet helemaal dicht omdat ik wakker wil worden tijdens het ochtendgloren.

Beantwoorden

12 april 2019 om 07:15
padeloco Gebruiker

Spijtig dat ze het zonlicht niet volledig tegenhouden!

Beantwoorden

12 april 2019 om 08:16
brancop Gebruiker

Ibood waarom zegt de beschrijving (Een goede nachtrust begint met een donkere en geluidsarme slaapkamer en dus met de verduisterende gordijnen van Larson) en zeggen mensen met ervaring ivm deze gordijnen dat ze dat niet zijn??

Beantwoorden

12 april 2019 om 11:34
brancop Gebruiker

@Niek; kan je meegeven waarom de beschrijving verkeerd is aangezien meerdere mensen aangeven dat ze niet verduisterend zijn?

Beantwoorden

12 april 2019 om 11:43
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen brancop,

Ik heb even teruggekeken naar eerdere deals en daar waren de ervaringen wel heel positief. Ik zag ook dat ze verward werden met de geweven gordijnen die ook wel eens voorbij zijn gekomen. Deze waren niet lichtdicht, misschien is dat nu ook het geval. De informatie komt in ieder geval van Larson zelf dus zou moeten kloppen.

Beantwoorden

12 april 2019 om 12:16
brancop Gebruiker

Ok thx.. Dubbeltje op zijn kant dus om, nog effe denken..

Beantwoorden

12 april 2019 om 12:31
Roelll Gebruiker

Heb in de vorige deal de donkergrijze gekocht. Zijn voor zo’n 90% zonwerend, voor mij is / was dat prima. Materiaal is verder wel heel dun.

Beantwoorden

12 april 2019 om 08:22
KPAXXL Gebruiker

Is de hoogte aan te passen?

Beantwoorden

12 april 2019 om 08:25
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen KPAXXL,

Je kunt ze inkorten. Bij een eerdere deal werd aangegeven dat dit ook eenvoudig is om te doen.

Beantwoorden

12 april 2019 om 09:36
saschlexi Gebruiker

Wat ook niet duidelijk is,zijn de maten,is 150X250=HXB of BxH?

Beantwoorden

12 april 2019 om 09:38
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen saschlexi,

De lengte is 250 en de breedte is 150 of 300 afhankelijk van je keuze.

Beantwoorden

12 april 2019 om 09:42
paulmenger Gebruiker

Hi Niek,

de gordijnen met haak zijn die in hoogte verstelbaar?

Beantwoorden

12 april 2019 om 09:45
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen paulmenger,

Je kunt de gordijnen met haak ook inkorten.

Beantwoorden

12 april 2019 om 09:58
Fidelis89 Gebruiker

Wij hebben ze gekocht vorig jaar. Waren zeer tevreden eerst. Maar nu zijn ze totaaaaal niet verduisterend meer… Nochtans zelfs nog nooit gewassen  ze zien er nog uit als nieuw en hebben hun mooi kleur behouden maar nu het langer licht is raakt onze dochter niet in slaap. Gisteren zat ze om 21u een boekje te lezen zonder licht aan te doen… Dus als je ze wil voor privacy dan ok… Verduisteren doen ze amper en geluid isoleren… Even goede geluidsisolatie als een stuk karton mss… :)

Beantwoorden

12 april 2019 om 10:56
j en s Gebruiker

even een vraagje, 150 breed met plooien  welke breedte bedekt hij dan.

Beantwoorden

12 april 2019 om 11:13
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen j en s,

Dat hang wat af van het aantal plooien dat je graag wilt. Bij een ringengordijn(de afbeeldingen met de ringen) dan kun je het beste 1,5 tot 2 keer de breedte van de gordijnrails nemen.

Beantwoorden

12 april 2019 om 16:46
Qaletaqa Gebruiker

De gordijnen zijn dus niet inclusief waar de gordijnen aan komen te hangen?

Beantwoorden

12 april 2019 om 16:52
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat is correct, er wordt geen rails meegeleverd.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.