18 april 2019 om 00:01
iBOOD

PWS Trampoline met Veiligheidsnet + 2 Voetbalgoaltjes

Ook verkrijgbaar in Classic 08 (Medium)

Product expert aanwezig

PWS Trampoline met Veiligheidsnet + 2 Voetbalgoaltjes PWS Trampoline met Veiligheidsnet + 2 Voetbalgoaltjes

Met deze trampoline in de achtertuin heb je geen kind meer aan je kinderen. #stuiterstuiter.

18 april 2019 om 06:26
Edje1985 Gebruiker

Wat zijn de afmetingen van de medium? En is die er ook in de vierkant uitvoering?

Er ontbreekt nogal wat overzicht bij deze deal. Zaken die je in de specificaties mag verwachten staan bij de large versie bijvoorbeeld in de omschrijving.

18 april 2019 om 08:23
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Edje1985,

Er is deze keer geen vierkant uitvoering. De afmetingen vraag ik even voor je na.

18 april 2019 om 10:15
onno11 Gebruiker

IN DE SPECS STAAT WEL EEN VIERKANTE ??

18 april 2019 om 10:23
Moderator Bas iBOOD Moderator

De large variant is er zowel in het rond als het vierkant. De medium variant bieden we enkel in de ronde variant aan.

18 april 2019 om 07:13
beringer Gebruiker

iBood, willen jullie de maten van de kleinere variant opgeven.

Dank!

18 april 2019 om 08:18
Kevinnoah Gebruiker

Beste,

Kunnen jullie de afmetingen van de medium doorgeven? Is toch altijd fijn om te weten voor je iets koopt.

18 april 2019 om 08:31
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Kevinnoah,

Dit hebben we nagevraagd, zodra we meer weten plaatsen we het hier meteen.

18 april 2019 om 08:22
DavidDR Gebruiker

Volgens de specificaties vind ik op een andere site terug dat de diameter van de medium (slechts) 2m50 is?

18 april 2019 om 10:07

Ik heb tot nu toe ook gevonden dat de diameter van de medium 250 cm is. Maar voor de zekerheid verifieer ik dit nog even.

18 april 2019 om 11:02
beringer Gebruiker

Gaat het dan over de diameter van het spring oppervlak of over de totale diameter?

Indien de totale diameter 2,50 meter is, wat is dan de diameter van het spring oppervlak?

Wil je dat ook navragen a.u.b.?

18 april 2019 om 09:12
marcogorter Gebruiker

Ik ben niet bekend met dit merk maar heb zo’n 15 jaar geleden een van de grootste maten trampolines van een bekend merk in mijn tuin gezet en moet zeggen dat dit de beste investering in mijn tuin is geweest. Heeft de kinderen vaak van de bank / TV naar buiten getrokken. Tevens de ideale “hangplek” met vriendjes en vriendinnetjes.

Jong en oud iedereen wil hier gewoon op springen.

Wel heb ik een flinke kuil gegraven en de trampoline net boven de grond staan. Is een veilige oplossing gebleken.

18 april 2019 om 11:22
Jan_Verschaeve Gebruiker

De meegeleverde goaltjes zijn van het merk Etan. Is de trampoline dan ook te linken aan dit merk?

18 april 2019 om 11:51
Jan_Verschaeve Gebruiker

Denk het gevonden te hebben… Etan is een merk van PWS-Europe GmbH? Toch vreemd dat dit dan als PWS wordt verkocht…

18 april 2019 om 13:03

We bieden deze trampolines inderdaad aan als trampolines van PWS.

18 april 2019 om 16:08
Arnouddo Gebruiker

Ik heb de large (420cm) vorig jaar gekocht onder het merk Etan. Ik ben er best tevreden mee maar hij kostte toen slechts 329,95, zonder de goaltjes.

18 april 2019 om 22:31
beringer Gebruiker

Jammer dat de vragen over de maatvoering niet beantwoord zijn, had er graag 1 gekocht maar schijnbaar vind de leverancier het niet belangrijk genoeg om de specs aan te leveren. Wat een aanfluiting.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.