20 mei 2019 om 00:00
iBOOD

SodaStream Spirit Starter Pack Black

Ook verkrijgbaar in Sodastream Sp.One white (elektrisch)

SodaStream Spirit One Touch Black | Elektrisch Bruiswatertoestel SodaStream Spirit One Touch White | Elektrisch Bruiswatertoestel

Vergeet het zeulen met flessen frisdrank: met de SodaStream Spirit maak jij gemakkelijk en snel je eigen bruisende drankje.

Scoor ook SodaStream accessoires
Klik: NL / BE

20 mei 2019 om 00:08
filipvt Gebruiker

“Elektrisch Bruiswatertoestel”   ??  hoezo electrisch ?

Beantwoorden

20 mei 2019 om 00:25
Joertjeuhn Gebruiker

Snap ik ook niet goed. Er is niets elektrisch aan een Sodastream toestel.

Beantwoorden

20 mei 2019 om 05:43
Oracle92 Gebruiker

Foutje van iBood, de spirit is niet elektrisch, de spirit one touch (30,- duurdere versie) wel.

Beantwoorden

20 mei 2019 om 08:11
Moderator Jim Moderator

Hi Filip!

Dank voor je oplettendheid! Dit wordt zsm aangepast! De duurdere versie is inderdaad elektrisch :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

20 mei 2019 om 11:23
eddydemeyer Gebruiker

en wat is dan het voordeel van die elektrische?  Het belangrijkste onderdeel is toch het koolzuurgas patroon zou ik denken?

Beantwoorden

20 mei 2019 om 11:26
Moderator Bas iBOOD Moderator

De One Touch is de elektrische variant van SodaStream. Bij de standaard uitvoering dien je handmatig het koolzuur toe te voegen door de knop enkele keren in te drukken (naargelang hoeveel koolzuur jij erin wilt hebben). Bij de One Touch is één druk op de knop voldoende om de gewenste hoeveelheid koolzuur (keuze uit drie knopjes, matchend bij de drie voorgeprogrammeerde hoeveelheden) toe te voegen.

Beantwoorden

20 mei 2019 om 01:59
joris.boogaerts Gebruiker

Graag ook eens de Crystal versie!

Beantwoorden

20 mei 2019 om 05:55
Oracle92 Gebruiker

Wacht ik ook al een tijdje op!

Beantwoorden

20 mei 2019 om 08:12
Moderator Jim Moderator

Hi Joris!

Je mag uiteraard altijd een tip achterlaten in het tipforum! :-)
http://home-living-nl-nl.forum.ibood.com/tip-ibood/tip-ibood-2019-2/#comments

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

20 mei 2019 om 08:50
Boguslav Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

20 mei 2019 om 08:53
Boguslav Gebruiker

*knip*

Hebben jullie ervaring met elektrisch? Is het beter dan gewoon?

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product. Dit is een uitgebreidere set.

Beantwoorden

20 mei 2019 om 11:19
Moderator Bas iBOOD Moderator

De One Touch is de elektrische variant van SodaStream. Bij de standaard uitvoering dien je handmatig het koolzuur toe te voegen door de knop enkele keren in te drukken (naargelang hoeveel koolzuur jij erin wilt hebben). Bij de One Touch is één druk op de knop voldoende om de gewenste hoeveelheid koolzuur (keuze uit drie knopjes, matchend bij de drie voorgeprogrammeerde hoeveelheden) toe te voegen.

Wellicht zijn er forummers die uit hun ervaring aan je kunnen vertellen welke variant zij fijner vinden.

Beantwoorden

20 mei 2019 om 12:01
Kamiklase Gebruiker

Niek, ik heb een maand terug dit type gekocht bij de Blokker voor een hogere prijs. Je kunt bij de Blokker gewoon CO2 patronen halen, ze hebben ze normaal op voorraad.

Mijn ervaringen zijn niet goed. Je weet gewoon niet hoelang je op de knop moet drukken. Druk je te kort, dan zit er te weinig bellen in het water, druk je te lang, dan spuit het water je om de oren als je de fles uit de klem haalt. Dit luistert heel nauw. Zelfs bij de 20ste keer blijf ik dit lastig vinden, ik wil gewoon water met een lekkere hoeveelheid bubbels! Ik weet niet of de elektrische versie beter is, maar dit is verre van ideaal.
Ik had het filmpje gezien en daar werd de elektrische versie geshowed en ik was toch wel onaangenaam verrast toen het water uit de fles spoot bij deze versie.

Beantwoorden

20 mei 2019 om 12:12
biercafe Gebruiker

gebruik al jaren de gewone versie en lukt mij prima om de gewenste co2 in de fles te krijgen, gewoon vaker oefenen.

Beantwoorden

20 mei 2019 om 12:30
mbsoft Gebruiker

Vreemd verhaal.

Al jaren de handmatige versie. Zonder dat het water je om de oren spuit. Druk gewoon totdat je het bekende ‘vol’ geluid hoort.

Altijd bruiswater bij de hand, en geen gesleep meer met flessen.

Beantwoorden

20 mei 2019 om 15:40
stefanclement Gebruiker

Ik doe bij elke druk meestal tellen 1, 2 dan stoppen en dan weer 1, 2 stoppen en als je wens voor meer prik gewoon nog een keer 1,2 dan heb je er morgen en overmorgen nog prik op.

Beantwoorden

20 mei 2019 om 12:02
ArjanLubi Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.
Zie ook hieronder. Daarnaast ontvang je bij ons, naast de standaard fles, ook drie extra Studio Editie flessen, met een inhoud van 840 ml per stuk!

Beantwoorden

20 mei 2019 om 12:32
mbsoft Gebruiker

Is niet dezelfde set. Beter lezen!

Bij I-Bood krijg je er nog 4 glazen bij :)

Beantwoorden

20 mei 2019 om 13:45
alingebruikongeloofelijk Gebruiker

Is geen slechte deal heb een week terug zo machieeeeen gekocht en voor wat het waard is ben content van (heb deze slechts een week ). *snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product, ook als ze in ons voordeel zijn.

Beantwoorden

20 mei 2019 om 22:51
kogel60 Gebruiker

Heeft iemand geprobeerd om hiermee schuimwijn te maken?

Beantwoorden

20 mei 2019 om 23:28
steenbekep Gebruiker

*knip*

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product. Dat zijn inderdaad de verschillen, het lijkt om een andere set te gaan.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.