3 december 2019 om 00:01
iBOOD

G3Ferrari Pizza-Oven Delizia

Ook verkrijgbaar in Napoletana

G3Ferrari Pizza-Oven Delizia G3Ferrari Pizza-Oven Napoletana

Met deze snelle Italiaanse pizza-oven heb jij, in slechts vijf minuten, de lekkerste, knapperigste pizza op je bord liggen.

3 december 2019 om 00:35
Susantigoon Gebruiker

Helemaal top!

That’s all, helemaal top!

Beantwoorden

3 december 2019 om 01:11
Yvonne1968 Gebruiker

Absoluut! Ik leg wel een stuk bakpapier onder de pizza om zo de steen mooi schoon te houden. ;-)

Beantwoorden

3 december 2019 om 09:20
Susantigoon Gebruiker

Handleiding, kun je alvast inlezen:

https://www.gebruikershandleiding.com/G3-Ferrari-Pizzaoven/preview-handleiding-521273.html?page=0003

Incl. enkele tips en handige (basis)recepten.

Beantwoorden

3 december 2019 om 00:37
Rodrigoke Gebruiker

De mannen van SORTEDfood hebben hier vorig jaar een review over gemaakt:

https://www.youtube.com/watch?v=79_oFy8WDEk

Beantwoorden

3 december 2019 om 08:47
Moderator Jim Moderator

Dank voor het delen! :-)

Beantwoorden

3 december 2019 om 06:28
Maikel600 Gebruiker

Wat zijn eigenlijk de verschillen tussen de Delizia en Napoletana?

Wellicht lees ik er overheen, maar ik zie bij de Napoletana alleen de houten pizzaplankjes extra. Die zijn toch geen €45 waard?

Beantwoorden

3 december 2019 om 08:48
Moderator Jim Moderator

Hi Maikel!

Kan je overweg met het antwoord van MvM81? Mocht je verdere vragen hebben, dan horen we het graag!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

3 december 2019 om 09:37
Susantigoon Gebruiker

Al 10 jaar draait hier nog steeds de eerste en in JAN. nog een 2e als back-up erbij genomen.

Dat hebben we geweten afgelopen zomer met een paar verjaardagen: enkele pizza’s voorbereid en “live” afgebakken. Binnen no-time liep iedereen op een punt te kluiven….

Houten pizzaplankjes zijn knudde, gaan stukjes vanaf enz. Meteen wegmikken.

Bij mij zaten in januari al inox schepjes bijgeleverd, dat moet je hebben, anders heeft WESTMARK ook een mooie RVS taartschep.

Beantwoorden

3 december 2019 om 07:38
MvM81 Gebruiker

De Napoletana heeft een steen onder en boven (in het deksel), twee stenen dus. Met de Napoletana zal je meer gerechten kunnen bereiden. Mij ging het om de pizza, fijn apparaat!

Beantwoorden

3 december 2019 om 07:41
MvM81 Gebruiker

De bovenste steen kun je er ook uithalen volgens mij.

Beantwoorden

3 december 2019 om 11:06
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat klopt helemaal, de bovenste steen is te verwijderen!

Beantwoorden

3 december 2019 om 12:54
alweer-een-Henk Gebruiker

Goede aanbieding. Jullie zijn een tientje goedkoper dan bol.com, want inclusief verzendkosten is dezelfde Ferrari Delizia bij bol €95, en bij jullie dus €85. Maar… bij bol weet ik dan wel zeker dat ik die pizza-oven binnen twee dagen in huis heb. Vandaar mijn vraag: wat is bij jullie de verwachte verzend-tijd?

Beantwoorden

3 december 2019 om 12:59
oinkoink12 Gebruiker

Verwachte verzenddatum: 12 december 2019

Beantwoorden

3 december 2019 om 13:03
Moderator Bas iBOOD Moderator

Het antwoord van oinkoink12 is helemaal correct. We verwachten deze pizza-oven op 12 december naar je op te sturen!

Beantwoorden

3 december 2019 om 14:55
MvM81 Gebruiker

Speaker… Haha. Zou wel een leuke optie zijn, Italiaanse muziek tijdens de bereiding (tijdsknop).

Beantwoorden

3 december 2019 om 18:09
Madonion Gebruiker

Ter info, bestellen gaat niet . Betalingen geven error

Beantwoorden

3 december 2019 om 20:07
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Madonion,

Zou je eens je winkelwagen leeg kunnen maken, uit kunnen loggen, cookies verwijderen, weer inloggen en het nog eens kunnen proberen?

Beantwoorden

3 december 2019 om 19:59
dr.koen Gebruiker

Heerlijke pizza’s hiermee. Wel rookt ie bij mij zo erg dat ik de pizza’s buiten bak

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.