Wat voor inrichting je ook hebt, met de drie beschikbare kleuren van de Noan vind je geheid de uitvoering voor jou!
Type: Noan eetkamerstoel
Garantie: 2 jaar
Check het dropdown-menu voor de beschikbare kleuren
Afmetingen
Materiaal
Merci voor de info! Ging ze bijna kopen. ????
Bedankt had er al zes toegevoegd aan mn mandje!
Beste xx1978xx,
U hebt deze stoel absoluut NIET bij iBood gekocht en ook absoluut NIET via deze leverancier. Dit model is splinternieuw en iBood heeft vandaag de primeur. Bijzonder teleurstellend dat u anderen bewust wilt afhouden van een mooie deal middels onjuiste informatie. Wij hopen dat u zelf uw foutieve bericht rectificeert voor de rest van de lezers.
Hoi xx1978xx,
Gaat je bericht over de stoelen die je in 2016 bij ons hebt gekocht? Dat zijn andere stoelen dan wij vandaag aanbieden. Deze Noan eetkamerstoelen hebben wij nog niet eerder verkocht.
Heb je destijds geen aanspraak gemaakt op de garantie? Dan hadden we kunnen kijken of we dit samen hadden kunnen oplossen.
Groeten,
Bas
Helaas ook zeer slechte ervaringen met stoelen die worden aangeboden via Ibood. Echt B-kwaliteit of nog beter gezegd Z-kwaliteit, slechter dan slecht.
Dit geval goedkoop = duurkoop!
Heh, op mijn werk hebben we van die stoelen in de personeelskamer. Ik wou dat ze gewone stoelen hadden, ik vind deze helemaal niet zo lekker zitten. Maar ja, ze wilden ‘leuk uitziende schoelen’. Na een tijdje hadden we het wel gezien, hehehe.
Oei, ging er juist 6 kopen. Ziet er niet goed uit. A charge en a decharge…..
*snap* Bij de Design Factorij word deze Noan aangeboden voor 89,00 = 95 cent goedkoper, en als voordeel dat zij een showroom hebben waar je kan zien wat je koopt. https://www.designfactorij.nl/a-50917668/stoelen/stoel-noan/
Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek en leverbaar product.
Houd er rekening mee dat je er bij de Designfactorij 1 krijgt, terwijl je bij ons 2 stoelen koopt voor nagenoeg dezelfde prijs :-)
@Bas: Sorry foutje van mijn kant, ben denk ik toe aan het weekend. Maar die Breazz Fjord is toch echt exact dezelfde stoel, en die prijs was ook per stuk.
Hallo
Ik kan de bestel link niet vinden
Gr, Wim
Hoi Wim,
Deze deal is al afgelopen, hij stond namelijk enkel op 30 januari online.
Helaas is het niet mogelijk om een deal nog te bestellen nadat deze is afgelopen. Ik kan je wel aanraden om onze website/nieuwsbrief in de gaten te houden. Wie weet komt hij nog eens voorbij in een dagdeal, Flash Sale of een opruimingssale!
Groeten,
Bas
Zeer slechte stoelen, na 1 maand komen de poten wijder te staan. Ze stoel staat niet stabiel.
Ik heb ze na 3 maanden weggedaan. Sorry, maar zelfs gratis moet ik zo’n stoere niet meer hebben.