8 februari 2018 om 00:00
iBOOD

Dixxius / Sleep4U Luxe Dekbedovertrek

Dixxius / Sleep4U Dekbedovertrek

Dikke kwaliteit en originele prints voor de allerbeste prijs! 

Specificaties

Merk: Dixxius / Sleep4U
Type: Dekbedovertrek

• 100% katoen
  • Dikke kwaliteit, originele prints
  • Buitenkansje: nergens goedkoper

Bestel je de eenpersoons variant van 140 x 200 cm, dan ontvang je twee stuks. 

8 februari 2018 om 00:03
Lode-runner Gebruiker

1e keer dat ze werden verkocht meteen genomen. Goede kwaliteit katoen.

8 februari 2018 om 00:09
makkebeeren Gebruiker

Groot voordeel dat je de slopen los kunt bestellen. Heb 4 kussens op bed liggen en normaal maar 2 slopen bij een dekbed. Maar nu dus gewoon 4 bijpassende besteld.

8 februari 2018 om 00:10
cwilders Gebruiker

Kan dat keuzemenu iets makkelijker? Als je de verkeerde keuze maakt bij 2×140x200/220 zijn modellen juist wel of niet uitverkocht?

Waarom niet allemaal bij elkaar?

8 februari 2018 om 08:48
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen cwilders,

Je kunt het beste eerst het type selecteren en dan zie je meteen welke maten voor dat type beschikbaar zijn.

8 februari 2018 om 00:13
efari Gebruiker

waarom staat er bij “maat” 3 keer dezelfde keuze? “2x 140×200/220″

en verschillende types hebben dan een verschillende optie mogelijk…

mij lijkt het alsof dat nog een foutje is in de iBood pagina

8 februari 2018 om 09:24
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit is inderdaad een technisch probleem, wat wij niet 1,2,3 opgelost hebben. Daarom raad ik, net als Niek hierboven, aan om eerst een type te selecteren en vervolgens de correcte maat te selecteren.

8 februari 2018 om 00:45
LievenDPM Gebruiker

Klopt het dat de gestreepte “Talang” kussenslopen (zoals afgebeeld bij talang dekbedovertrek) niet beschikbaar zijn?

8 februari 2018 om 08:52
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen LievenDPM,

Die staan er inderdaad niet tussen. Wel zie ik dat de bruine die ook op afbeelding staat er bij zit. Ik ga even navragen of de Talang kussenslopen er bewust niet tussen staan.

8 februari 2018 om 09:05
Moderator Niek Moderator

De talang kussenslopen zijn helaas niet beschikbaar, je zou wel voor de bruine kunnen gaan. Die passen er ook goed bij zoals ook te zien op de afbeelding.

8 februari 2018 om 20:35
LievenDPM Gebruiker

Nah.. toch bedankt.

8 februari 2018 om 03:35
Ron72 Gebruiker

De namen van de kussenslopen komen niet overeen met de overtrekken, dus er valt niets bijpassends te bestellen.

8 februari 2018 om 03:48
Ron72 Gebruiker

Correctie: de namen die bij de kussenslopen staan kloppen wel, echter staan er in de dropdown lijst compleet andere namen, waarvan er niet een overeenkomt.

8 februari 2018 om 04:25
Ron72 Gebruiker

Nou, het is me uiteindelijk nog gelukt om een combinatie te bestellen. Maar wat een uitzoekerij!

8 februari 2018 om 07:04
Suzanne1910 Gebruiker

mijn dekbed us 140 x 220, passen deze overtrekken dan of niet, ik begrijp de maat niet Of het is 140 x 200 Of het is 140 x 220, het kan toch niet beiden tegelijk zijn ?

graag zo snel mogelijk info. Bedankt

8 februari 2018 om 09:25
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Suzanne1910,

De maat is 140 x 200/220, wat betekent dat beide dekbed maten in deze overtrekken passen.

8 februari 2018 om 09:26

Deze dekbedovertrekken zijn geschikt voor dekbedden met een lengte van 200 én 220 cm. Dus ook voor jouw dekbed zijn deze overtrekken geschikt.

8 februari 2018 om 07:08
Pegdelicious Gebruiker

Wij blijven bij dergelijke aanbiedingen altijd in de kou staan; we hebben 240×260! Zo zullen er wel meerdere zijn. Kunnen jullie daar volgende keer rekening mee houden?

8 februari 2018 om 09:28
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Pegdelicious,

Je kunt altijd tips en suggesties plaatsen op het tip iBOOD forum. Voor het forum klik hier

8 februari 2018 om 07:15
Stijnie32 Gebruiker

En instopstrook ? Welk type is dat ? Gewoon over de volledige breedte of flessenhals ?

8 februari 2018 om 09:26

Er zit een instopstrook op over de gehele breedte van het dekbedovertrek.

8 februari 2018 om 07:58
Hupsel Gebruiker

Ben ik nou scheel, of staat de Liliam Grey er niet tussen ??

Wel bij de kussenslopen, niet bij de dekbedovertrekken…

8 februari 2018 om 09:02
Hupsel Gebruiker

En deze @Niek?

8 februari 2018 om 09:29
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Hupsel,

De Liliam Grey staat er inderdaad niet tussen en is helaas niet beschikbaar in deze sale.

8 februari 2018 om 08:12
ipop2212 Gebruiker

Ik zou het dekbed garden graag  bestellen, echter deze wordt niet aangeboden bij de mogelijkheden.

8 februari 2018 om 08:58
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen ipop2212,

Ik ga even navragen of die wel beschikbaar is.

8 februari 2018 om 09:06
Moderator Niek Moderator

Helaas is de garden niet beschikbaar in deze sale.

8 februari 2018 om 08:17
arrigo Gebruiker

Als je je verveelt kun je altijd nog proberen een dekbed te bestellen, niet beschikbaar, herhaling.

8 februari 2018 om 20:54
Moderator Niek Moderator

Goedenavond arrigo,

Je kunt het beste eerst het type selecteren en daarna de maat. De maten zijn gekoppeld aan bepaalde types, dus als je de maat eerst selecteert heb je kans dat hij ten onrechte aangeeft dat het type niet beschikbaar is.

8 februari 2018 om 08:26
Zspirit Gebruiker

Als je matras 140X200 is bestel dan wel een grotere maat want ze vallen klein uit.

Moet nu constant stoeien met mn vriendin om de dekens :P

8 februari 2018 om 09:32
Ron72 Gebruiker

Ja, dat is niet zo gek als je een overtrek bestelt die net zo groot als je matras is :D

Een 140X200 overtrek/dekbed is voor een eenpersoons matras (90X200), dus voor een 140X200 matras heb je al snel een 200X200 dekbed/overtrek nodig ;)

8 februari 2018 om 09:32

Gelukkig ontvang je bij de 140×200 twee stuks, één voor jou en één voor je vriendin ;-)

8 februari 2018 om 08:46
BL1 Gebruiker

Kan iemand mij vertellen of er de standaard 2 kussenslopen wel of niet bij zitten?

8 februari 2018 om 08:54
Ron72 Gebruiker

Die moet je apart bestellen, maar de kans is groot dat degenen die je nodig hebt al uitverkocht zijn.

8 februari 2018 om 09:06
BL1 Gebruiker

Ja klopt…ik vind dit zo apart! Je wilt toch een set compleet hebben en dat kan gewoon niet…de slopen die erbij horen zijn niet meer leverbaar! Heb 3 bestellingen in mijn mandje zitten maar de kussenslopen zijn er niet meer die erbij horen. Ongelofelijk slecht!

8 februari 2018 om 09:21
Ron72 Gebruiker

Er is bijna niets meer beschikbaar (zelfde type overtrek + slopen). Vreselijk irritant inderdaad.

8 februari 2018 om 08:47
BL1 Gebruiker

Zou ook graag snel reactie ontvangen dit ivm de bestelling. Dankjewel

8 februari 2018 om 09:07
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen BL1,

De kussenslopen zitten er niet standaard bij en kun je los meebestellen. Voor NL klik hier en voor BE klik hier

8 februari 2018 om 08:51
joseetje71 Gebruiker

Ik heb de dekbedhoezen besteld/gekocht en lees nu pas dat de kussenslopen er niet bijzitten en apart besteld moeten worden? Wil ik het erbij, kost het mij weer € 5,95 verzendkosten. De hoezen al besteld en betaald. Hoe kan ik dit nog bijvoegen, zonder extra verzendkosten?

8 februari 2018 om 09:09
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen joseetje71,

De enige manier is dan om een bestelling te plaatsen met de dekbedovertrekken en de kussenslopen en vervolgens je huidige bestelling te annuleren. Het is helaas niet mogelijk nog producten toe te voegen aan een bestelling die al geplaatst is.

8 februari 2018 om 08:57
marleenvdb Gebruiker

Ik zou dekbedhoes willen bestellen maar nu dat ik net heb gelezen dat de kussenslopen apart dienen besteld te worden met nog eens verzendingskosten zie ik van deze bestelling af. Het lijkt me logisch dat kussenslopen samen met dekbed worden verkocht maar blijkbaar is dit een verdoken manier om nog eens kosten aan te rekenen.

Voor mij hoeft het niet meer ☹️

8 februari 2018 om 09:00
Ron72 Gebruiker

Nadat je een overtrek hebt besteld, klik je nog NIET op ‘afrekenen’, maar op de button ‘Verder winkelen’ en bestel je de kussenslopen. Op die manier betaal je maar 1 keer de verzendkosten.

8 februari 2018 om 09:07
joseetje71 Gebruiker

Daar ben ik dus te laat achter gekomen, dus hoe nu regelen dat ik het erbij kan kopen zonder verzendkosten. Als ik de bestelling annuleer, krijg ik dan het gehele bedrag terug? Plus verzendkosten? Dan kan ik het annuleren en opnieuw op juiste manier bestellen. Of ben ik dan ook de verzendkosten kwijt.

8 februari 2018 om 09:10
Moderator Niek Moderator

Hallo joseetje71,

Als je je bestelling annuleert wanneer hij nog niet verzonden is, dan krijg je het gehele aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug.

8 februari 2018 om 09:12
BL1 Gebruiker

Niek, kun jij dat regelen voor de cloudy nude en tolliman tree de kussenslopen? Ik zie ze niet staan. Zou top zijn!

8 februari 2018 om 09:23
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen BL1,

Als ze er niet tussen staan dan zijn ze in deze sale helaas niet beschikbaar.

8 februari 2018 om 09:25
Hupsel Gebruiker

Hi Niek, kan je nog even kijken waarom de Liliam Grey wel tussen de foto’s staat, maar niet in de lijst?

8 februari 2018 om 09:34

Deze afbeelding is na de vorige sale (waar de Liliam Grey is uitverkocht) per abuis niet weggehaald uit de lijst met afbeeldingen.

8 februari 2018 om 09:31
Legoloco Gebruiker

Ha Niek, kan je dan ook even kijken waarom de Liliam Green tussen de foto’s staat en niet in de lijst?

8 februari 2018 om 09:34

Deze afbeelding is na de vorige sale (waar de Liliam Grey is uitverkocht) per abuis niet weggehaald uit de lijst met afbeeldingen.

8 februari 2018 om 09:40
joseetje71 Gebruiker

Hoi Niek, heb de bestelling geannuleerd en daarna een nieuwe bestelling gedaan met slopen. Volgens mij is het gelukt. Alleen zie ik nergens een bevestiging van de annulering van de eerste “foute” bestelling?

8 februari 2018 om 09:49
Moderator Niek Moderator

Hallo joseetje71,

De annulering moet nog even verwerkt worden. Heb je wel een mail ontvangen met de annulering?

8 februari 2018 om 09:56
joseetje71 Gebruiker

Nee geen mail gekregen, niets.

8 februari 2018 om 10:04

Ik heb het even gecheckt. Je annulering is goed doorgekomen, Joseetje71 :-)

8 februari 2018 om 10:13
joseetje71 Gebruiker

Hoi Niek,

Oké dank je wel voor het nakijken en de geruststelling!

8 februari 2018 om 10:23
joseetje71 Gebruiker

Hoi Niek, wat ik wel gek vind is dat je 3 keer de maat 2 x 140 x 200/220 ziet staan om te selecteren. Neem aan dat de drie keuzes dan ook hetzelfde zijn? En je krijgt er dan twee toch? Groet José

8 februari 2018 om 10:28

Deze drie zijn inderdaad hetzelfde. Alleen aan elke zitten andere kleuren/typen gekoppeld. Oftewel: Je kunt het beste eerst de kleur/type selecteren en vervolgens kijken welke van drie opties voor de 140 x 200/220 daaraan gekoppeld is.

Je ontvangt van deze maat inderdaad 2 overtrekken.

8 februari 2018 om 10:23
bumie Gebruiker

Menu is alles behalve praktisch, je moet de hele tijd zoeken naar de juiste benaming op de foto en in de lijst… In de lijst staan ook namen waarvan er geen foto’s zijn. Wanneer je ene besteld moet je alles opnieuw doen om nog een andere te willen bestellen.. zelfde verhaal bij de kussenslopen. Vind het maar triestig

8 februari 2018 om 11:11
cokamie Gebruiker

Ibood-moderator: ik wil voor de volgende dekbedovertrekken van het model “colima café” & “Talang” & “Toliman Fire” de bijhorende kussenslopen bij bestellen.. Kun je me zeggen welke dat zijn en waar juist te bestellen, want ik kan blijkbaar alleen maar de dekbedovertrekken terugvinden. Dank u!

8 februari 2018 om 11:48
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen cokamie,

Voor de kussenslopen NL klik hier en voor BE klik hier

8 februari 2018 om 11:23
victor2008 Gebruiker

Beste,

Hebben de dekbedovertrekken ook een “flap” vanachter om vast te zetten onder het matras?

8 februari 2018 om 11:47

Er zit inderdaad een instopstrook op over de gehele breedte van het dekbedovertrek.

8 februari 2018 om 12:01
Marieke-W Gebruiker

Zijn er geen creamy kussenslopen? Ik zie deze niet in de bestellijst!

8 februari 2018 om 12:08
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Marieke-W,

Als ze niet in het keuzemenu staan dan zijn ze helaas niet meer beschikbaar.

8 februari 2018 om 12:26
YAUNSSA Gebruiker

Which size for 2 person bed 180×200? Second last or last option? Cushion covers are separate so you get a bedsheet and blanket cover?

8 februari 2018 om 12:59

The size is for whatever you prefer and depends on the measurements of your quilt.

This deal consists of a cover for your quilt.

8 februari 2018 om 13:46
rianna Gebruiker

Al vaak iets besteld bij iBood.

Maar nu baal ik echt voor het eerst, bestel mijn laken, kom na de bestelling er achter dat er geen slopen bijzitten.

Wil ik die bestellen (weer bezorgkosten maar ja moet ik maar opletten) blijkt dat dezelfde kleur slopen helemaal niet

bestaan. BALEN

dat wordt bij voorbaat al retourneren,

8 februari 2018 om 13:55

Hoi Rianna,

Je kunt jouw bestelling nu nog kosteloos annuleren. Dit kun je doen via “Mijn iBOOD” –> “Bestellingen en services” –> “Serviceverzoek”.

Groeten,
Bas

8 februari 2018 om 14:07
Jitskee Gebruiker

Ben niet vaak teleurgesteld bij iBOOD, maar vandaag toch wel :-(. Alles voor onze maat is nauwelijks beschikbaar, en heb je iets, zijn de kussenslopen er niet en is het ook nog puzzelen welken dat zijn. Erg jammer, en een gemiste kans.

Hopelijk komt deze deal nog een keer voorbij en dan in grotere/normale mate, en dekbedden zouden ook wel welkom zijn, ik ga het forum tippen met een stille hoop.

8 februari 2018 om 15:25
woutertju Gebruiker

jeetje wat een ellende. namen kloppen niet bij de prints. prints hebben meerdere namen. kussensloop aparte bestellen….

8 februari 2018 om 15:32
Reimzter Gebruiker

Leuk man. Ik had deze ook besteld. Plumeria Green, de grootste variant. Krijg ik de kleinste variant binnen. Ik contacten met iBood; hun antwoord: stuur deze maar terug en bestel een nieuwe via [de bijgevoegde link]. Toen ik die reactie las was de link al verlopen, dus helaas: geen overtrek gekregen. Denk ik nu een tweede kans te krijgen, is mijn variant al uitverkocht.. Zuur!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.