9 mei 2018 om 00:00
iBOOD

AEG UltraMix RVS Keukenmachine & Accessoires

AEG UltraMix RVS Keukenmachine

Met de AEG KM4000-keukenmachine wordt mixen, kloppen en zelfs het kneden van deeg een fluitje van een cent.

Specificaties

Merk: AEG
Type: UltraMix Keukenmachine (KM4000)
Garantie: 2 jaar

• 1000 Watt & 10 standen
  • Volledig stalen behuizing
  • Incl. kommen en opzetstukken

Technische eigenschappen

• Type apparaat: Keukenmachine
  • Maximaal vermogen: 1000 W
  • Capaciteit mengkom: 4.8 L & 2.9 L
  • Aantal vermogensstanden: 10
  • Gebruiksmodus: Netsnoer

Uitvoering

• Aantal meegeleverde accessoires: 4
  • Spatbescherming: ja
  • Vaatwasmachinebestendig: ja
  • Functies: Kneden, Kloppen, Mixen
  • Overige kenmerken: LED-licht, ergonomische handgreep, 1-knops opening

Algemene eigenschappen

• Materiaal buitenkant: RVS
  • Materiaal kom: RVS
  • Breedte: 37 cm
  • Hoogte: 36 cm
  • Diepte: 21 cm
  • Gewicht: 9,3 kg

In de doos

• Keukenmixer (RVS)
  • Garde (RVS)
  • Platte klopper (RVS)
  • Deeghaak (RVS)
  • Mengkom van 4,8 & 2,9 liter (RVS)
  • Anti-spatscherm
  • Gebruikershandleiding
9 mei 2018 om 00:19
brighther Gebruiker

Vorige keer besteld en tot nu toe tevreden.

Toen was er een discussie over of dit de batch is uit 2014, er werd toen al gezegd dat deze apparaten in 2017 zijn gemaakt en niet van de batch zijn waar problemen optreden. Goed om te weten voor de geïnteresseerden dacht ik zo.

Weet iemand of er een vleesmolen voor dit model bestaat? Als extra accessoires.

9 mei 2018 om 00:27
Feyshunter Gebruiker

AEG vleesmolen AUM MG

9 mei 2018 om 03:48
gmgmdr Gebruiker

De vleesmolen voor dit item is te verkrijgen bij http://www.collishop.be en wordt ook naar Nederland verzonden.

9 mei 2018 om 11:29
brighther Gebruiker

Ah gevonden, bedankt beiden!

9 mei 2018 om 10:05
mphilipp Gebruiker

Prima ding, erg blij mee. Was eerst aan het kijken voor een Kitchenaid of Kenwood, maar ik heb al die extra’s niet nodig. Mixen, kloppen en kneden is het enige dat ie moet doen. En dat doet deze goed.

Een kleine ergernis is de spatkap. Daar hadden ze iets beters op moeten verzinnen. Kenwood heeft tegenwoordig een plastic passtuk dat je op het apparaat kan laten zitten, waar je de achte spatkap op en af kunt schuiven. Veel handiger. Meer apparaten hebben het niet zo handig opgelost.

Let op dat je meteen even de hoogte van de garde goed afstelt. Af fabriek staat ie vrij hoog, dus heb je kans dat ie wat achterlaat. Gebruik die witte klopper om ‘m goed af te stellen met het schroefje dat zichtbaar wordt als je de mixer omhoog klapt. Let dan alleen op als je bv beslag gaat maken waar pitten in zitten. Die moeten er dan nog wel onderdoor kunnen. Maar dat merk je gauw genoeg.

Wat helaas mist aan deze machine is een klopper met rubberen schrapers. Die heb je nodig voor bv cheesecake. Kitchenaid heeft die en ik geloof dat die accesoires ook passen, dus dat ga ik dan maar proberen.

9 mei 2018 om 11:15
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen mphilipp,

Bedankt voor het delen van je ervaringen met deze keukenmachine :-)

9 mei 2018 om 10:08
Fredmetdetiret Gebruiker

Hoe komen ze eigenlijk 429 euro normale verkoop prijs. Het gaat toch degelijk om het KM4000 model dat tegenwoordig aan 229 te koop staat. De 58% korting klopt volgens mij niet, of zit ik mis

9 mei 2018 om 11:14
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Fredmetdetiret,

De adviesprijs die iBOOD hanteert is de prijs die het product kreeg van de fabrikant toen het voor het eerst uitgebracht werd. Voor meer informatie over de adviesprijs klik hier.

9 mei 2018 om 17:03
jlfunn Gebruiker

Doen ze altijd, mensen beetje doen blindstaren op de korting. Eigenlijk zouden ze zoals bij Colruyt de prijzen moeten vergelijken de best prijs op de markt (inclusief korting). Nu is mijn mening. Geen afbreuk want er zijn wel koopjes te doen.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.